2015-10-28, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raffertys-Angels
Ingen hemma hos men hjälper till med insamling av kläder & andra förnödenheter. Också varit kontaktperson för asylsökande i flera år. Hjälper till med det jag kan

Du lägger med andra ord inte ner en enda krona på det. Väntat.
Citera
2015-10-28, 00:02
Medlem
Citat:
Ingen hemma hos men hjälper till med insamling av kläder & andra förnödenheter. Också varit kontaktperson för asylsökande i flera år. Hjälper till med det jag kan. Va gör du?

Drar el på ett tilltänkt boende samt kört iväg kläder till ett annat. Men bara för att någon/några tycker det är bra att boende brinner så behöver man inte vräka ur sig att personerna är vidriga.
Citera
2015-10-28, 00:03
Medlem
Rebell4evers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pederN
Vi behöver inte fler svärdbeväpnade mördare, grejen är ju att sådant här triggar andra personer.

Vi behöver inte fler knivbeväpnade Ikeamördare heller, grejjen är ju att sådant där triggar andra personer..
Citera
2015-10-28, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EinsteinsBror
Om du anser att man är psykiskt frisk om man ger sig in på en skola för att döda barn och lärare så är du också ett bevis på att pengarna fördelas ofördelaktigt i det här landet.

Och hur vet du att Ikea mördaren var frisk då? i så fall kan alla som begår brott va psyksjuka,har du tänkt på det?
Citera
2015-10-28, 00:06
Medlem
Raffertys-Angelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Al-ex-poo
På vilket sätt är det fegt att sända en signal genom att lägga fälleben för befolkningsutbytet som pågår i Sverige utan att göra det våldsamt?
Allvarligt? På vilket sätt. Hm en person eller flera tänder eld på boenden som är till för folk som flytt. Sen springer dom därifrån & tycker att dom gjort vad förutom ett våldsbrott? Dom visar inte sina rätta ansikten ute i vardagen med att skapa opinion eller ta frågan till sina politiker. Nej dom är fega kräk för att dom ger sig på människor som flytt & kommit hit för att få skydd. Inte för att återigen frukta för sina liv för att fega kräk tycker att det är ok att utsätta dom för detta. Istället för att ta striden verbalt ute i samhället.
Citera
2015-10-28, 00:07
Medlem
xcb567s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkanskaFlaggan
Någon som vet mer?
Utifrån bilderna, om det nu är i byn och inte i tornsborg/snälleröd, så ser det ut som det inträffat i gamla låg/mellanstadie-skolan.

Citat:
Ursprungligen postat av harrylime
om ortsbefolkningen inte har något att säga till om, och inte vill integrera sig med annan kultur
så kan de ju inte göra annat än att se till att det inte finns någon plats att inkvartera någon i.
det kommer aldrig gå att vända på det.
Kan inte tänka mej att åsikterna i dom trakterna ändrats speciellt den sista tiden, nog ett fåtal personer däromkring som vill ta emot "flyktingar", iaf i sin närhet.

Edit: Självklart ska berikarna integreras, ju djupare i myllan ju bättre
Citera
2015-10-28, 00:10
Medlem
Raffertys-Angelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zavichij
Vad för typ av förändring är det ni anser att de vill få i stånd?
Jag antar att dom tror att det är så dom blir av med dom asylsökande. Det lär ju knappast vara för att skapa en värmande brasa. Vad tror du själv?
Citera
2015-10-28, 00:13
Medlem
Raffertys-Angelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bryxt
Du tycker det är vidirigt att försvara sitt land. Kul. Vad gör du själv för "flyktingarna" som gör dig till fader Abraham?
Man försvarar inte sitt land genom mordbränder. & försvara mot vadå? Invandrare? Asylsökande som flytt för att överleva?
Jag gör vad jag kan & har möjlighet till för att hjälpa till. Vad gör du?
Citera
2015-10-28, 00:17
Medlem
Citat:
Allvarligt? På vilket sätt. Hm en person eller flera tänder eld på boenden som är till för folk som flytt. Sen springer dom därifrån & tycker att dom gjort vad förutom ett våldsbrott? Dom visar inte sina rätta ansikten ute i vardagen med att skapa opinion eller ta frågan till sina politiker. Nej dom är fega kräk för att dom ger sig på människor som flytt & kommit hit för att få skydd. Inte för att återigen frukta för sina liv för att fega kräk tycker att det är ok att utsätta dom för detta. Istället för att ta striden verbalt ute i samhället.
Du, liksom invällarna bryter också mot lagen genom att kalla invällarna (asylsökarna) för flyktingar. Ni bedrar, spelar på känslor och försöker mästra. Ni tycks också insupa den tysta majoritetens budskap om att Sverige är fullt och butiken är stängd för bedragare medelst nedbränning av tilltänkta invällningsbostäder. Gott så! Mer sådant till folket verkar bra då!
Citera
2015-10-28, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pederN
Och hur vet du att Ikea mördaren var frisk då? i så fall kan alla som begår brott va psyksjuka,har du tänkt på det?
Jag skrev tidigare att båda två var psykiskt sjuka och ja alla som begår ett planerat mord har psykiska problem annars skulle de inte fullfölja sina planer. Sen finns det varierande grad på hur allvarligt sjuka de är. Men även vid den mildaste graden så ska de utöver fängelsestraff även få psykvård. Vid de allvarligaste fallen endast psykvård.
Citera
2015-10-28, 00:19
Medlem
Raffertys-Angelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bryxt
Du lägger med andra ord inte ner en enda krona på det. Väntat.
En krona. Du missade tydligen vad jag skrev att jag gjorde. Allt handlar inte om pengar även om jag även skänkt pengar också. Något som är förbannat viktigt är att hjälpa till här på plats så dom blir en del av vårt samhälle fortare & på så vis blir produktiva skattebetalere. Men du svarade aldrig va du gjorde själv. Antar att det inte var så mycket där heller.
Citera
2015-10-28, 00:23
Medlem
Raffertys-Angelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Syclone71
Drar el på ett tilltänkt boende samt kört iväg kläder till ett annat. Men bara för att någon/några tycker det är bra att boende brinner så behöver man inte vräka ur sig att personerna är vidriga.
All heder till dig. Det tycker jag är skitbra gjort av dig. & jag skrev inte att personerna var vidriga utan deras beteende. Jag skrev att dom var fega kräk & det står jag för.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in