2015-10-27, 22:09
Medlem
sp1rits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brille68
Han känns äldre än han är. Snabbgooglade och konstaterade att han är tre år yngre än Storari...

Sant det, trodde han var närmare 40 än så. En av de där som varit med "för alltid".

Brozovic öppnar andra omgång med två bra aktioner runt minut 5. Får hoppas det hjälper självförtroendet lite för honom. Kul att se Delio Rossi's reaktioner när Ljalic ramlar lite lätt också i närheten av bänken
2015-10-27, 22:12
Medlem
P.Gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P.G
Imponerande av Melo att gneta till sig fem gula kort på tio omgångar, men man hade väl knappast väntat sig mindre av den herren?
Där kom sjätte, matchens lirare!
2015-10-27, 22:14
Medlem
Citat:
Imponerande av Melo att gneta till sig fem gula kort på tio omgångar, men man hade väl knappast väntat sig mindre av den herren?
Sant. Men samtidigt är gula ok för hans spelstil, så länge de tas i rätt situationer.
2015-10-27, 22:16
Medlem
Citat:
Där kom sjätte, matchens lirare!

Det är de röda, som är problemet...
2015-10-27, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sp1rit
...
Inters anfallsspel ser helt bizzart fantasilöst ut i afton. Men matchens verkliga standout i negativ mening för mig är ändå Brozovic. Herregud jag hade inte velat ha honom i mitt korplag efter den upvisningen i första.

Just därför borde inte Jovetic sitta på bänken. Nu har det kanske mindre betydelse, eftersom båda lagen kanske är nöjda med en poäng?
2015-10-27, 22:18
Medlem
P.Gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brille68
Sant. Men samtidigt är gula ok för hans spelstil, så länge de tas i rätt situationer.
Självklart, men att snitta mer än ett gult varannan match pekar på en viss brist på smartness, om han nu inte haft redigt med otur. Det sista hade han nog kunnat undvika om han inte stått så djupt böjd och bredbent.
2015-10-27, 22:24
Medlem
Både Crotone och Cagliari spelade oavgjort. Därmed blir toppen ännu jämnare. Just nu Crotone 21 poäng, Cagliari 20p, och Cesena 20p.

Stenhårt.
2015-10-27, 22:48
Medlem
Handanovic räddar Inter i slutsekunderna.

Mancinis Inter imponerar fan inte, men tar tre poäng och är nu uppe i serieledning, om än förmodligen tillfälligt. Och det är onekligen imponerande.
2015-10-27, 23:45
Medlem
snillet_1s avatar
Undrar om inte Inter spelar sämst fotboll i hela ligan så här långt. Möjligen att Carpi var sämre innan tränarbytet. Anfallsidén verkar icke-existerande. I Frosinone och några andra lag ser man iaf vad de har för intentioner framåt. I Inter är det ett helt meningslöst runtrullande av boll, stillaståendehet, och för låg kvalité i passningarna.
2015-10-28, 13:44
Medlem
anteri17s avatar
Svårt att välja match ikväll. Det finns en del småfina matcher.

Juventus spelar en tuff bortamatch mot Sassuolo. Intressant.
Lazio spelar en tuff bortamatch mot Atalanta. Ännu mer intressant.
Fiorentina bör vända trenden mot ett krisande Hellas. Mycket intressant.
Sydderby mellan Napoli och Palermo. Intressant.
Milan ska försöka ta sin andra raka vinst. Intressant.
Roma är serieledare, men spelar den minst intressanta matchen.

För mig lutar det åt Atalanta mot Lazio. Det ska bli intressant att se om Lazio börjar få ordning på sitt bortaspel.
2015-10-28, 19:57
Medlem
anteri17s avatar
Dags att vakna. Serie A mitt i veckan är guld.

Napoli vilar Allan och Koulibaly, in kommer Lopez och Chirices.
2015-10-28, 19:59
Medlem
anteri17s avatar
Fiorentina: Tatarusanu, Gonzalo, Vecino, Kalinic, Astori, Kuba, Borja, Rossi, Pasqual, Roncaglia, Ilicic

Ingen hållande mittfältare. Två forwards plus Ilicic. Det kan bli en målglad match.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in