Citat:
Ursprungligen postat av
Feodor
Är du efterbliven eller oförmögen att själv läsa och tänka? I fupen hänvisar de till "personliga förhållanden" till det som rör familjen så brevet som var skrivet till dem är svårt att tolka på annat sätt än att det är borttaget med hänsyn till dem. Hela brevet tycker man dock inte hade behövt behövts hemligstämplats.
Angående familjens politiska sympatier så kan nog ingen som följt fallet missat det när deras Facebook-profiler postades i tråden inledningsvis.
Jag är varken efterbliven eller oförmögen att tänka själv, men jag föredrar att utgå ifrån hårda fakta när jag drar slutsatser. Nu har inte jag sett någon källa där polisen motiverar att avskedsbrevet inte offentliggjorts med att det är av hänsyn till de anhöriga. Om ni nu har en sådan källa så ska det väl inte behöva vara så svårt att bara posta den?
Familjens politiska sympatier har jag inte heller läst om tidigare, om ni nu har gjort det så posta även den källan istället för att käbbla?
Citat:
Ursprungligen postat av
Arvid-Kriklund
Att det var av hänsyn till anhöriga sades som sagt på radion.
Resten har jag också redogjort för.
Sedan drar jag slutsatser som alla andra här. Slutsatser som man absolut inte behöver hålla med om,
men det är ju fruktansvärt tröttsamt med någon som kräver källa till en slutsats.
Debattera istället, och om du inte klarar av det så låt bli!
Så plocka fram källan då om du nu har hört det på radio, länka?
Du har inte redogjort för ett skvatt.
En slutsats måste baseras på någonting, annars är det bara fria fantasier vilket tycks vara det du ägnar dig åt eftersom källorna fortfarande lyser med sin frånvaro.
Det står dig fritt att spekulera i precis vad fan du vill, ha vilja fantasier du vill och dra vilka slutsatser du vill. Men var då tydlig med att det är just spekulationer och lägg inte fram det som om det vore fakta för när du gör det så kommer du att ifrågasättas och krävas på källor. Så är det och så har det alltid varit.