2015-10-20, 16:32
Medlem
NoTruces avatar
https://www.youtube.com/watch?v=CBEIZYCSy5g

Ovanstående är från tv-serien V som kom på 80-talet. Motståndsrörelsen drar under vapenhot av Johns mask och visar ödlornas sanna natur för en tittande tv-publik. Jag skulle vilja se något liknande, men där John är utbytt mot Löfven och någon visar honom reportaget från GP, samt det som nu grävts fram om den påstådde 16-åringen Zabi i tråden och sedan ber om en kommentar. Inför rullande kameror. Jag är övertygad om att det skulle vända opinionen rätt rejält.

För övrigt uppmanar jag samtliga som prenumererar på GP att säga upp prenumerationen omedelbart. Teodorescu i all ära, men man kan inte stödja någon som ljuger en rätt upp i ansiktet. Enough is enough.
Citera
2015-10-20, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MoLoK
Hoppas någon laddar ner och printscreenar så mycket som möjligt. Har någon kontaktat journalisten?

Zabi 11 eller 12 år gammal: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=487003787982907&set=pb.100000198709 014.-2207520000.1445349290.&type=3&theater

Jag tycker inte det verkar otroligt. Många killar och tjejer från andra delar av världen utvecklas snabbare. Antydan till mustasch o skägg är inte ovanligt på sjätteklassare.
Citera
2015-10-20, 16:40
Medlem
Fantastiskt gräv flasbackare. Igen!! Vilken vändning! Hoppas myndigheterna meddelas!

Vafan ska vi med journalisterna till?
Citera
2015-10-20, 16:47
Avslutad
Det spelar ingen roll hur många såna här avslöjanden som görs, svensken i allmänhet är så urbota korkad och naiv att inget kommer att förändras ändå.
Svensken förtjänar att bli rövknullad av muslimen, så enkelt är det.
Vi fåtal som vet bättre har två val, att förfäras eller skratta åt det. Jag väljer det senare...
Citera
Medlem
Mikojans avatar
Och återigen, journalisten Carl Magnus Höglund, som står bakom lurendrejeriet med barnet Zabi, är en högprofilerad journalist bland "grävande" kolleger och dessutom fackpamp i högsta journalisthierarkin.

Kommer han att avslöjas av sina kolleger? Kommer GP be om ursäkt för falsarierna? Nej, knappast.

Men den topprankade journalisten har avslöjats med byxorna nere av "Flashbackpatrasket". Och det läser kollegerna, så det håller ganska länge
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OnkelJodok
Jag tycker inte det verkar otroligt. Många killar och tjejer från andra delar av världen utvecklas snabbare. Antydan till mustasch o skägg är inte ovanligt på sjätteklassare.

Men läs tråden. Han har ju själv skrivit in sin ålder, 24, på sociala medier.

Citat:
Relationship Status: Single
Citera
2015-10-20, 16:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av blutsnaps
Men läs tråden. Han har ju själv skrivit in sin ålder, 24, på sociala medier.

Och alla säger förstås sanningen om sin ålder på sociala medier eller dating sidor?
Han är äldre än 24 år också, det skulle jag våga satsa en större summa på...
Citera
2015-10-20, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OnkelJodok

Lite skillnad på antydan till mustach och grov skäggstubb, tycker du inte det?

Du är en idiot om du vidhåller att pojken skulle vara lika ung som GP påstår att han är.
Citera
2015-10-20, 16:58
Medlem
Fiskfjolls avatar
Hade migrationsverket faktiskt gjort sitt jobb, eller för den delen journalisterna som skrev sympatiartikeln så hade han åkt ut med hans 25-30 åriga ansikte före. Eller ja, vi vet ju alla att deportering inte går så snabbt i konflikträdda absurdistan.
Citera
2015-10-20, 16:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
https://www.youtube.com/watch?v=CBEIZYCSy5g

Ovanstående är från tv-serien V som kom på 80-talet. Motståndsrörelsen drar under vapenhot av Johns mask och visar ödlornas sanna natur för en tittande tv-publik. Jag skulle vilja se något liknande, men där John är utbytt mot Löfven och någon visar honom reportaget från GP, samt det som nu grävts fram om den påstådde 16-åringen Zabi i tråden och sedan ber om en kommentar. Inför rullande kameror. Jag är övertygad om att det skulle vända opinionen rätt rejält.

För övrigt uppmanar jag samtliga som prenumererar på GP att säga upp prenumerationen omedelbart. Teodorescu i all ära, men man kan inte stödja någon som ljuger en rätt upp i ansiktet. Enough is enough.

Gräshopps svärmen av lyxflyktingar ifrån Afghanistan , många av dom här så kallade barnen skulle kunna deporteras tillbaka. Det är inget krig Afghanistan utan lite orolig någon provisions. Det är Sverige och EU som har för generösa villkor för asyl.
Senast redigerad av 53280 2015-10-20 kl. 17:06.
Citera
2015-10-20, 17:05
Medlem
Flus avatar
Idag meddelade migrationsverket att 30 000 ensamkommande barn väntas komma i år. (Förra prognosen var 12 000.) De flesta kommer från Afghanistan.
http://www.svt.se/nyheter/migrationsverket-30-000-ensamkommande-under-2015
Citera
2015-10-20, 17:12
Medlem
svarttaxins avatar
"15" år, troende muslim, kommer hit och ska få bidrag. Det är precis vad vi vill ha i Sverige.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in