Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2015-10-04, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inspire
Vid midnatt.
Vad har du för intresse av det?

Vet att två var kollegor och även en tjej från Sundsvall var där. Men det var fler på plats
Citera
2015-10-05, 05:29
Medlem
theblackwidows avatar
Citat:
Vet att två var kollegor och även en tjej från Sundsvall var där. Men det var fler på plats

Kände på mig att det var han när jag hörde att detta hänt. Tjejen från Sundsvall var?
Citera
2015-10-05, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av theblackwidow
Kände på mig att det var han när jag hörde att detta hänt. Tjejen från Sundsvall var?

Fröken B brukade hon väll kallas. De var ju ett gäng grabbar som Max alltid umgicks med innan han flyttade. Tror det var 8 grabbar och så tjejen. Max och tjejen i gänget var riktigt nära, de bodde grannar i Sundsvall men var nog aldrig något mer mellan dom än vänskap. Vet att ingen av dom umgicks på samma sätt när han flyttade
Citera
2015-10-05, 12:13
Medlem
theblackwidows avatar
Citat:
Fröken B brukade hon väll kallas. De var ju ett gäng grabbar som Max alltid umgicks med innan han flyttade. Tror det var 8 grabbar och så tjejen. Max och tjejen i gänget var riktigt nära, de bodde grannar i Sundsvall men var nog aldrig något mer mellan dom än vänskap. Vet att ingen av dom umgicks på samma sätt när han flyttade

Jo jag känner till gänget, men det var hon som var där när de hände och några kollegor? Vilka var de andra då? Väldigt tyst ännu
Citera
2015-10-05, 13:01
Medlem
Citat:
Jo jag känner till gänget, men det var hon som var där när de hände och några kollegor? Vilka var de andra då? Väldigt tyst ännu

Det är determerat att hon var på plats, alltså falsk information.
Citera
2015-10-05, 13:06
Medlem
Citat:

Tror att det är tyst för att det verkar vara självmord även om det inte är fastställt
Citera
2015-10-05, 13:23
Medlem
theblackwidows avatar
Citat:

Vart har du fått den informationen? Alltså att den första informationen var falsk? Gick mannen på droger?
Citera
2015-10-05, 13:52
Medlem
Citat:
Vart har du fått den informationen? Alltså att den första informationen var falsk? Gick mannen på droger?

Det är väldigt säkert att hon inte var på plats. Det var en annan tjej där, troligen någon tillfällig flickvän. Vet ej om mannen gick på droger, alkohol var inblandat.
Citera
2015-10-05, 14:22
Moderator
Citat:
Förlåt för OT, men det är vad för nåt att hon var på plats?
Citera
2015-10-05, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generalknase
Förlåt för OT, men det är vad för nåt att hon var på plats?

Determinerat att hon inte var på plats. Trötthetsfel. Fastslaget att hon inte var där..
Citera
2015-10-05, 23:25
Medlem
theblackwidows avatar
Citat:
Det är väldigt säkert att hon inte var på plats. Det var en annan tjej där, troligen någon tillfällig flickvän. Vet ej om mannen gick på droger, alkohol var inblandat.

Var inte han rätt omtyckt av kvinnorna eller är det något jag bara fått för mig? Jag hörde också att fröken B var där, kanske var de två stycken tjejer där?
Citera
2015-10-06, 00:22
Medlem
Citat:
Var inte han rätt omtyckt av kvinnorna eller är det något jag bara fått för mig? Jag hörde också att fröken B var där, kanske var de två stycken tjejer där?

Nej du har rätt där. Han hade olika tjejer rätt ofta men om han bara hade roligt med dom vet jag inte eller om det var något mer med någon.
Jag är helt säker på att hon inte var i samma lägenhet med balkongen... Skulle vara intressant att höra vad andra vet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in