De är han som sitter. Han är radiostyrd av henne. Känner dom. Fast umgås inte med dom. Men de jag sett är att han gör allt hon säger. Dom torterade nyss en av mina vänner nyss. Den anmälan avskrevs för de va ord mot ord. Men jag va smart å gick ner å låssandes vara deras vän, då erkände som allt. Oj oj hade planerat en överdos på henne nu till helgen då hon som blev tortaerad skulle komma. Men hann inte innan en annan miste livet
Har du pratat med Polisen? Om inte gör det omedelbart.
Jo knarkare finns det gött om i Strömstad. Tror inte många i tråden har koll på stan. Strömstad gränsar ju till Norge och har en jävla massa handel och norska turister då norge är dyrare. Vi snackar många miljarder. Systembolagen i stan säljer ju mest i Sverige. Sånt drar även med att knark flödar till turister och över gränsen. Så om det finns en marknad för knark någonstans så är det då i Strömstad. Dom man kände som tog knark när man bodde där var folk med jobb och som skötte sina liv som folk i allmänhet. Så inte så mycket misär. I alla fall inte synligt.
De är han som sitter. Han är radiostyrd av henne. Känner dom. Fast umgås inte med dom. Men de jag sett är att han gör allt hon säger. Dom torterade nyss en av mina vänner nyss. Den anmälan avskrevs för de va ord mot ord. Men jag va smart å gick ner å låssandes vara deras vän, då erkände som allt. Oj oj hade planerat en överdos på henne nu till helgen då hon som blev tortaerad skulle komma. Men hann inte innan en annan miste livet
Du borde absolut gå till polisen, hon är ju livsfarlig! Skall ju absolut inte gå lös!!!