Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-06-14, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Donkey Balls
"Med anledning av en generell ökning av säkerhetsnivån på våra evenemang rekommenderar vi att ni lämnar väskor och dylikt hemma för att underlätta insläppet.
Dörrar: 16:30
Åldersgräns: 13+"

http://www.livenation.se/show/767474/monsters-of-rock-feat-black-sabbath-volbeat-and-rival-sons/Solna/2016-07-09/se?omq=monsters

Tack för infon
Citera
2016-06-14, 19:15
Medlem
Jirki88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Donkey Balls
Mindre än 4 veckor kvar.

Alltså Rival sons är förband på hela Black Sabbath's The End turnè

Och här verkar Live Nation bara lägga till Volbeat och kalla det Monsters Of Rock

Okej jag åker dit för Black Sabbath men va fan

Mja, lite klent agerat kan man tycka.
Citera
2016-06-20, 10:31
Avslutad
Nu får dom fan släppa ett bra band till annars överväger jag och sälja min biljett. Volbeat och Rival Sons och man kallar det för Monsters Of Rock

Pantera eller Testament skulle smaka
Citera
2016-06-23, 10:14
Medlem
Det sista bandet som tillkom blev alltså.... Bombus. Yeey, vad spännande...
Citera
2016-06-23, 11:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ilikepancakes
Det sista bandet som tillkom blev alltså.... Bombus. Yeey, vad spännande...

Alltså fy fan. Man bestämmer sig alltså för att ta tillbaks Monsters Of Rock och så har man pissband som Rival Sons och Danska popbandet Volbeat. avgå alla.
Citera
2016-06-23, 12:38
Medlem
emma80s avatar
Monsters of Rock?

Denna line-up är en enda stor skymf mot namnet Monsters of Rock. Det började bra med Black Sabbath, men sedan gick det snabbt utför. Jag hade gärna sett Sabbath, men då hade de fått locka med något mer rockmonster. Vilket antiklimax. Snarare Sabbath + special guests än Monsters of Rock.
Citera
2016-06-23, 13:05
Medlem
Adelaides avatar
Bombus är ett grymt band för övrigt. Rekommenderar er alla att lyssna på första skivan, många bra spår!

En godkänd bokning. Inte lika godkänd som Rainbow eller Testament hade varit, men godkänd.
Citera
2016-06-23, 20:52
Medlem
emma80s avatar
Jag tror inte att folk har något emot de olika banden var för sig, men väldigt snopen line-up för att vara konceptet Monsters of Rock som dammas av igen.

Då hade nog de flesta väntat sig fler tunga drakar än bara Black Sabbath när detta kom på tal och Sabbath var första släppet ut.

Rival Sons kör väl hela turnén med Black Sabbath, sedan kryddas det med Volbeat och Bombus. Och det blir... Monsters of Rock.
Citera
2016-06-23, 21:06
Medlem
Jirki88s avatar
Man hade ju väntat sig lite mer... Att de dessutom kallar det MonsterS of Rock... Är bara ett monster där.
Citera
2016-06-23, 21:46
Medlem
Adelaides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emma80
Jag tror inte att folk har något emot de olika banden var för sig, men väldigt snopen line-up för att vara konceptet Monsters of Rock som dammas av igen.

Då hade nog de flesta väntat sig fler tunga drakar än bara Black Sabbath när detta kom på tal och Sabbath var första släppet ut.

Rival Sons kör väl hela turnén med Black Sabbath, sedan kryddas det med Volbeat och Bombus. Och det blir... Monsters of Rock.

Citat:
Ursprungligen postat av Jirki88
Man hade ju väntat sig lite mer... Att de dessutom kallar det MonsterS of Rock... Är bara ett monster där.

Fast hur mycket monster var egentligen Mötley Crue på Råsunda 84'?
Citera
2016-06-23, 21:48
Medlem
Har de preppat akustiken denna gång? Var tydligen skräp-ljud när Maiden lira och folk gick hem efter några låtar.
Citera
2016-06-23, 22:50
Medlem
emma80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adelaide
Fast hur mycket monster var egentligen Mötley Crue på Råsunda 84'?
Självklart var Crüe bara på uppgång (två album i bagaget) och inte någon stor drake 1984, det var först året efter de slog stort, men det bjöds även på AC/DC och Van Halen. Två år senare var det dags igen med Ozzy Osbourne, Def Leppard och Scorpions i täten. 2016 och tredje gången gillt i Sverige är det Black Sabbath och... Rival Sons, Volbeat och Bombus.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in