Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2015-10-07, 12:20
Medlem
TheNarrowMargins avatar
Monsters of Rock kan väl med hjälp av lite nostalgi från Råsunda 1984 försöka locka över Van Halen till Sverige. Det bandet envisas ju med att konstant turnera i USA nuförtiden.
Citera
2015-10-07, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheNarrowMargin
Monsters of Rock kan väl med hjälp av lite nostalgi från Råsunda 1984 försöka locka över Van Halen till Sverige. Det bandet envisas ju med att konstant turnera i USA nuförtiden.

Knappast enda akt som inte kommer till EUROPA så ofta. Weird Al Yankovic
gjorde Sverigedebut efter 30 år i branschen ...
Citera
2015-10-07, 16:19
Medlem
Stjaertsmoers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fastbuckfreddie
Knappast enda akt som inte kommer till EUROPA så ofta. Weird Al Yankovic
gjorde Sverigedebut efter 30 år i branschen ...

Tror inte att någon påstod det heller. Det är fler band som sällan eller aldrig spelar i Europa av olika anledningar.
Citera
2015-11-09, 13:49
Medlem
Då har alltså Volbeat tillkommit. Känns ju riktigt löjligt att kalla detta Monsters of rock med tanke på vilka band som tidigare spelat på MoR.
Sabbath är ju det enda rockmonstret. Hade kanske varit bäst att bara kalla det Black Sabbath + support.
Citera
2015-11-09, 16:44
Citat:
Ursprungligen postat av ilikepancakes
Då har alltså Volbeat tillkommit. Känns ju riktigt löjligt att kalla detta Monsters of rock med tanke på vilka band som tidigare spelat på MoR.
Sabbath är ju det enda rockmonstret. Hade kanske varit bäst att bara kalla det Black Sabbath + support.

Fy fan jag hade hoppats att INTE Volbeat skulle bokas. Jävla Dravel.
Citera
2015-11-10, 06:10
Medlem
Citat:

När MoR var 1984 så var det första gången Mötley Crüe och Van Halen spela i Sverige.
Att de blivit riktigt stora efter det är ju en sak.
Citera
2015-11-11, 11:23
Medlem
MeTaLRubEuSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungalfonzo
Fy fan jag hade hoppats att INTE Volbeat skulle bokas. Jävla Dravel.

Haha de lyckas alltid dyka upp och förstöra line-ups
Citera
2015-11-22, 17:33
Medlem
Någon som har hört något snack om att guns n roses ska komma till MoR?
Citera
2015-11-22, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av misternicee
Någon som har hört något snack om att guns n roses ska komma till MoR?

Är ju en del återföreningsrykten gällande dem.
Men en återförening av gnr är ju större än Monsters of rock, så det vore väldigt konstigt.
Citera
2015-11-23, 09:13
Citat:
Är ju en del återföreningsrykten gällande dem.
Men en återförening av gnr är ju större än Monsters of rock, så det vore väldigt konstigt.

Tror inte dom kommer, dessutom är det ju en potentiell HL, det är ju Black Sabbat redan , dessutom skall det väl vara ett band som kan hålla sams med Sharon, hon är ju ovän med halva rockvärlden
Citera
2015-11-23, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kungalfonzo
Tror inte dom kommer, dessutom är det ju en potentiell HL, det är ju Black Sabbat redan , dessutom skall det väl vara ett band som kan hålla sams med Sharon, hon är ju ovän med halva rockvärlden

Det har du rätt i!

Ska bli spännande och se vilket band som kommer mer. Själv hoppas jag på Ghost, men tror inte det kommer att hända
Citera
2015-11-24, 09:17
Citat:
Ursprungligen postat av misternicee
Det har du rätt i!

Ska bli spännande och se vilket band som kommer mer. Själv hoppas jag på Ghost, men tror inte det kommer att hända

Där har vi olika åsikter, jag anser att Ghost är otroligt överskattade. Jag hörde nånstans att de jobbar på att få Testament.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in