2015-09-17, 00:10
Medlem
CpRekas avatar
Hejsan! Det är så att jag och en kompis har lite planer för nästa sommar, och lika bra att börja förbereda sig nu tänkte vi.. Så vart kan man få tag i större mängder cannabis frön som fungerar utomhus? Han har fått ärva massor med skog så vi tänkte sätta ut ett par hundra frön runt om i den, självklart förplanterar vi så vi får skott samt gräver en grov som vi fyller med matjord så dom får en ärlig chans i livet, men räknar ändå på att 1 av fem överlever och skapar nått.

Så är det någon som vet vart man kan beställa frön i MÄNGDER? Tacksam för svar.
Citera
2015-09-17, 01:35
Bannlyst
Du kanske har lust att specificera att det är BÄNG du vill bli?
Annars kan jag slussa dig vidare till en mängd instanser som säljer billiga fågelfrön (värdelös hampa) i storpack :=)

Lycka till nästa sommar
Senast redigerad av butterflykniv 2015-09-17 kl. 01:57.
Citera
2015-09-17, 01:49
Medlem
kangas92s avatar
http://www.nordenseeds.com/sv/

Säljer i 200 pack osv.

Har själv aldrig beställt därifrån, men har sett många kunniga inom odling här på forumet att dom rekommenderar sidan. Lycka till nästa sommar bro
Senast redigerad av kangas92 2015-09-17 kl. 01:55.
Citera
2015-09-17, 02:02
Medlem
CpRekas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kangas92
http://www.nordenseeds.com/sv/

Säljer i 200 pack osv.

Har själv aldrig beställt därifrån, men har sett många kunniga inom odling här på forumet att dom rekommenderar sidan. Lycka till nästa sommar bro

Tack som fan! Satt och läste igenom sidan och redan på index sidan så blev jag kär. Det är detta flashback är till för. Ty bro
Citera
2015-09-17, 02:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CpReka
Tack som fan! Satt och läste igenom sidan och redan på index sidan så blev jag kär. Det är detta flashback är till för. Ty bro

Så. Lycka till nu och simma lugnt.
Citera
2015-09-17, 04:09
Medlem
CpRekas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 20152015
Så. Lycka till nu och simma lugnt.

Självklart. Odlat både inne och ute förr, men första gången jag tänkte göra det på stor skala, för har som sagt hittat perfekt område. Tänkte sätta ut 50 plant i dungar lite här och där på en runda på 6 km i skogen där ingen har nått att göra för det är privatägd skog, som ägs av en kompis.
Citera
2015-09-17, 07:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CpReka
Självklart. Odlat både inne och ute förr, men första gången jag tänkte göra det på stor skala, för har som sagt hittat perfekt område. Tänkte sätta ut 50 plant i dungar lite här och där på en runda på 6 km i skogen där ingen har nått att göra för det är privatägd skog, som ägs av en kompis.

Allemansrätten råder såvitt jag vet även i din kompis privatägda skog, vilket innebär att folk faktiskt får vistas där. Något att ha i åtanke.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in