2015-09-09, 13:32
Medlem
Emerains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CoffeMunken
Hur kan det ta sån tid att undersöka saken? Jag vet att jag är oskyldig och skulle gärna vilja ha tillbaka min användare.

Hoppas ADMIN läser och snabbar på lite, den har varit nere av fel anledning enda sen igår. Eller skicka PM till mig och förklara vad bannen grundats på, inte som morfar skrev bara. Det var ju bara sjukt.
Forumets administratörer sitter inte heller 24/7 och väntar på att svara dig. Du får allt ge dig lite till tåls. Du har fått flera svar, du vet vilken admin som tar hand om ditt ärende (admin5 skrev att det var admin4), så sitt lugnt i båten nu.
2015-09-09, 13:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av VVC
Okej.
Så han bad dig alltså sprida hans CM-adress och du sa bara ''visst'' utan att ifrågasätta varför och började skicka den till vem som helst utan att ta reda på syftet med det? Känns som du är avstängd för precis rätt sak.

Han sa bara ge min CM till några kända flashbackare, det var allt.
2015-09-09, 13:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Emerain
Forumets administratörer sitter inte heller 24/7 och väntar på att svara dig. Du får allt ge dig lite till tåls. Du har fått flera svar, du vet vilken admin som tar hand om ditt ärende (admin5 skrev att det var admin4), så sitt lugnt i båten nu.

Hur fan kan rätt sak vara att jag stängs av för att ha haft 2 olika konton som jag spammat ifrån? Du är inte insatt, låt ADMIN checka så kommer de se att så inte är fallet.
2015-09-09, 13:52
Medlem
st0ckiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CoffeMunken
Han sa bara ge min CM till några kända flashbackare, det var allt.

Och detta gör du, helt utan eftertanke? Du tycker inte detta är reklam & annonsering?
Du kan inte vara så dum att du tror att han bara ville du skulle sprida hans krypterade E-post för att skaffa nya vänner.

Blir du inte avstängd för 1.07 lär du ryka på 1.01 ändå.
2015-09-09, 13:53
Inaktiv Administrator
admin5s avatar
Du har fått reda på att ditt ärende behandlas av admin4. Nu räcker det med meningslösa inlägg här, kanske låser upp tråden när du fått ditt svar men tills dess får du VÄNTA.

admin5
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in