2015-09-05, 18:54
Medlem
von_Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Busstation
Någon som kan förklara Hamréns spelidé? Jag kan verkligen inte förstå den, om det nu finns någon.

Scarfén har ingen hjärna och således ingen idé om något över huvud taget. Bästa för svensk fotboll är förlust i denna match och resterande matcher så att vrålidioten lämnar landslaget ifred för evigt.
2015-09-05, 18:54
Medlem
foool13s avatar
Gubben är ju så lång så att han alltid (periodvis) kommer ha problem med ryggen..
2015-09-05, 18:55
Medlem
Byt in Anders Svensson, bättre på plan än som kommentator.
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pazzamo
Nä Forsberg måste ut, och in med Zengin som är lite bättre på att hålla i bollen och utmana samt slå inlägg. Forsberg kan också utmana men han vågar inte riktigt fullt ut. Berg in istället för Durmaz för att få igång djupledsspelet.

Kommer Zengin in så stänger jag av tvn direkt. Kan vara den sämsta spelaren som dragit på sig en landslagströja, trots att konkurrensen om den posten är stor i nutidens landslag.
Medlem
ZenginsMasks avatar
Det är ingen som helst press på bollhållaren, utan ryssarna får stå och slå crossbollar ut mot kanterna. Berg verkar vara på väg in.
Medlem
HAZARD17s avatar
Hasse är kung! Synd att han tog över Finland.
2015-09-05, 18:56
Medlem
Cents4s avatar
Tänk er om Zlatan nu skulle bli utbytt och Sverige vänder detta, då hade det evigt långa diskussionen tagit fart:

"Sverige är bättre utan Zlatan!"
Bannlyst
Hamrén spelar 4-5-1 med Zlatan ensam på topp. Med fem man på mitten skall innebära större bollinehav än ryssarna men jag tycker det är dom som har mest bollinnehav. Varför inte gå ner till ett 4- mannamittfält då istället och sätta in en forward till och ligga på lite mer direkt spel och lyfta mycket bollar på Zlatan? Fan jag kan taktik bättre än Hamrén tror jag

Är inte Guidetti med? Han och Zlatan på topp hade funkat
Medlem
Cents4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Kommer Zengin in så stänger jag av tvn direkt. Kan vara den sämsta spelaren som dragit på sig en landslagströja, trots att konkurrensen om den posten är stor i nutidens landslag.

+1 Zengin har ingenting att göra i landslaget, streetlirare är vad han är.
Medlem
riskybizzys avatar
Jag tycker att det behövs stora förändringar. Våga satsa på U21 spelarna. Vi måste göra något åt backlinjen. Sedan måste vi ha en spelidé när vi går till offensiv.
2015-09-05, 18:57
Medlem
nimrod666s avatar
Kan man inte skicka in Hasse Backe för att styra upp backspelet? Verkar åtminstone behövas.
2015-09-05, 18:57
Medlem
riskybizzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av El-vispen
Hamrén spelar 4-5-1 med Zlatan ensam på topp. Med fem man på mitten skall innebära större bollinehav än ryssarna men jag tycker det är dom som har mest bollinnehav. Varför inte gå ner till ett 4- mannamittfält då istället och sätta in en forward till och ligga på lite mer direkt spel och lyfta mycket bollar på Zlatan? Fan jag kan taktik bättre än Hamrén tror jag

Är inte Guidetti med? Han och Zlatan på topp hade funkat

Håller med helt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in