Citat:
Den dag ni män slutar våldta kommer jag sluta hata er.
Den dagen ni slutar våldta kommer jag sluta vara en manshatare. Men tills dess är jag en stolt manshatare. För ni är äckliga varelser som lever på vår jord.
Den dagen ni "män" håller kuken i styr och inte våldtar kvinnor.
Den dagen ni "män" backar bakåt och låter oss kvinnor får höras och synas mer.
Den dagen ni "män" inser att mäns våld mot kvinnor ökar och ökar och det är dags att sätta ner foten och faktiskt göra något.
Den dagen ni "män" slutar att använda kvinnokroppen som en leksak.
[...]
Den dagen kommer jag sluta vara en manshatare. Men tills dess är jag en stolt manshatare. För ni är äckliga varelser som lever på vår jord.
[...]
Nyheter24
Undrar om Marwa står för budskapet om man byter ut
män mot
invandrare eller filatelister. Om inte, så är hon bara en patetisk hycklare. Det kan inte vara ok att generalisera en grupp, men inte en annan.
Visst inser jag att hennes låga ålder kan ursäkta en del av hennes desperata utspel. Samtidigt är hon tillräckligt gammal för att man ska kunna förvänta sig någon form av den verklighetsförankring hon saknar.
Hur kan man vara så bitter vid så ung ålder?
Det är rimligen bara en tidsfråga innan
Friends vänder henne ryggen. Jag avslutade omedelbart mina månadsdonationer efter att ha läst hennes inlägg på Nyheter24, och jag uppmanar andra att göra samma sak.
Citat:
Jag framför mina åsikter och gör min röst hörd för att jag brinner för feminism och rasism.
Facebook
Det var ju oväntat och komiskt att hon klargör att hon brinner för rasism.