Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-09-13, 11:03
  #193
Medlem
Vekrusets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sedrad
Hej

Som rubriken lyder har jag skulder på dryga 500-600k. Jag har princip varit skuldsatt sen jag var i min ungdom och i dag är jag 25 år. För cirka 2 år sedan tog jag tag i allting och skötte betalning till diverse saker bra, har även en del privatskulder måste jag påpeka, cirka hälften. Men än idag så jobbar jag som en idiot på ett ställe jag avskyr just för att få det att gå runt, har knappt några pengar kvar när jag har betalat mina räkningar.

Det är ett drygt år sedan tråden startades; det vore intressant med en uppdatering från TS om hur det har gått.
Citera
2016-09-13, 16:36
  #194
Medlem
berra77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vekruset
Det är ett drygt år sedan tråden startades; det vore intressant med en uppdatering från TS om hur det har gått.

Jag tror TS är ett troll, i en annan tråd från förra året hade han varit ihop med en tjej 1.7 år, i denna tråd 4 år.

I en tråd har han bra ideér, driver egen firma och letar efter investerare, i den här tråden har han stora skulder och jobbar på ett ställe han inte vill jobba.

Det går inte riktigt ihop.
Citera
2016-09-13, 16:58
  #195
Medlem
Vekrusets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av berra77
Jag tror TS är ett troll, i en annan tråd från förra året hade han varit ihop med en tjej 1.7 år, i denna tråd 4 år.

I en tråd har han bra ideér, driver egen firma och letar efter investerare, i den här tråden har han stora skulder och jobbar på ett ställe han inte vill jobba.

Det går inte riktigt ihop.

Tack för tips, men jag tycker inte att tidigare inlägg är typiska trollinlägg när jag kollar nu, utan en ganska rimlig bakgrund till denna tråd. Men - TS verkar inte aktiv längre, av vilket skäl det än är.
Citera
2016-09-15, 10:53
  #196
Medlem
hopp, då har man läst alla sidor i tråden och så verkar det vara en trolltråd.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback