Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-08-21, 20:55
Medlem
Amadeusss avatar
Tidigare kunde man surfa runt inloggad och vara anonym, dvs det visades att man var offline fastän man var online. Varför går inte det längre? Eller har jag bara missat det i inställningarna?
Citera
2015-08-21, 20:57
Medlem
CrilleKexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amadeuss
Tidigare kunde man surfa runt inloggad och vara anonym, dvs det visades att man var offline fastän man var online. Varför går inte det längre? Eller har jag bara missat det i inställningarna?
Du har bara missat det. Det valet finns fortfarande kvar.
Citera
2015-08-21, 20:59
Medlem
LadyGanjas avatar
Du måste ha missat det kolla igen, jag har det på och det funkar.
Annars skulle det vara ett steg i fel riktning för hela forumet.
Citera
2015-08-21, 21:01
Medlem
Det går fortfarande, fast numera står det "surfa osynlig" under redigera alternativ i kontrollpanelen.

Jag vet i o f s inte om det tidigare stod "surfa anonym", men då ts frågar kan man ju anta det. Jag har i alla fall inte valt det, utan vill att det ska synas när jag är inloggad, om jag skriver i trådar.
Senast redigerad av jo5h2pe 2015-08-21 kl. 21:05.
Citera
2015-08-21, 21:11
Medlem
st0ckiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amadeuss

Det kan man fortfarande och det heter som det alltid gjort.
Under Alternativ kryssar du bara i "Surfa osynlig", under Inloggning & privat info.
Notera att om man kollar på sin egen profil som inloggad, så står det senaste aktivitet. Men det syns endast för dig själv och ingen annan, om du har kryssat i att surfa osynligt.
Citera
2015-08-22, 19:26
Medlem
Amadeusss avatar
Tack för svar. Missade det helt.

Konstigt nog vill jag minnas att jag hade den inställningen tidigare, men nu visades jag plötsligt som online - så jag antog att funktionen var borttagen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in