2015-08-24, 17:56
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gr0g
Ge mig ett exempel där du anser att staten felaktigt sagt övervåld, eller tig.

Det är alltså inte så att man blir åtalad för varesig misshandel eller hatbrott om man gör ett envarsingripande i en liknande situation. Om du tar fast en snattare t ex, så får du inte ställa dig och hoppa på hens huvud samtidigt som du skriker "vit makt negerslakt!11". Det finns nyanser
Var skrev jag att jag ansåg att någon blivit felaktigt dömd. Läs igen, gör om, gör rätt.

Tror du på allvar att någon lyder din uppmaning att tiga när du inte vet vad du snackar om din jävla pajas.
Citera
2015-08-24, 21:35
Medlem
gr0gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Var skrev jag att jag ansåg att någon blivit felaktigt dömd. Läs igen, gör om, gör rätt.

Tror du på allvar att någon lyder din uppmaning att tiga när du inte vet vad du snackar om din jävla pajas.

Jag läser alltid patrioters inlägg flera gånger och funderar på vad som kan tänkas menas. Är det ett svar på någon fråga som ställts i tråden? Är det på något sätt relevant för ämnet? Slår han vilt på tangenterna i frustration över en påhittad kränkning?

Ofta är det de sistnämda.

Ditt påstående om att folk minsan blivit åtalade för övervåld är helt och fullkomligt irrelevant i det här sammanhanget. Precis som Odenplans tramsande om att de absolut hade blivit åtalade för både misshandel och HMF i Sverige på grund av sitt ingripande. Så här är det ganska ofta på Flashback numer; forat är fyllt av unga, arga, vita män som måste dra in irrelevant dravel om invandring, pk-media eller islam i varenda tråd de ser.

Vill du bjäbba vidare kan du skicka PM, låt nu tråden vara ifred så kanske någon relevant information kommer fram.
Citera
2015-08-24, 21:48
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gr0g
Jag läser alltid patrioters inlägg flera gånger och funderar på vad som kan tänkas menas. Är det ett svar på någon fråga som ställts i tråden? Är det på något sätt relevant för ämnet? Slår han vilt på tangenterna i frustration över en påhittad kränkning?

Ofta är det de sistnämda.

Ditt påstående om att folk minsan blivit åtalade för övervåld är helt och fullkomligt irrelevant i det här sammanhanget. Precis som Odenplans tramsande om att de absolut hade blivit åtalade för både misshandel och HMF i Sverige på grund av sitt ingripande. Så här är det ganska ofta på Flashback numer; forat är fyllt av unga, arga, vita män som måste dra in irrelevant dravel om invandring, pk-media eller islam i varenda tråd de ser.

Vill du bjäbba vidare kan du skicka PM, låt nu tråden vara ifred så kanske någon relevant information kommer fram.
Festligt att se att du startat upp en hel fabrik för tillverkning av halmgubbar. Inget av ditt efterblivna pladder har något som helst att göra med vad jag har skrivit. Du slåss enbart mot dina egna hjärnspöken & väderkvarnar.

Om du läser mitt inlägg som du kommenterar så ser du att inget av det du tar upp finns i inlägget.

Jag fattar att ni har fått en mapp med argument & instruktioner på vad som skall tas upp. Men försök att inte ta upp allt varje gång utan avvakta tills det är relevant. Alternativt, be chefen om nya argument.

---------

På tal om att denna nyhet inte längre tycks viktig, just i svensk media. Är det någon som har hört talas om att blattar kastade handgranater mot svensk polis i torsdags? Jag har inte hört ett skit iallafall.
Handgranat kastades mot polisbuss – kunde ha slutat i blodbad

Ser vi kanske ett samband avseende vilken typ av nyheter som mörkas?
Citera
2015-08-24, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Festligt att se att du startat upp en hel fabrik för tillverkning av halmgubbar. Inget av ditt efterblivna pladder har något som helst att göra med vad jag har skrivit. Du slåss enbart mot dina egna hjärnspöken & väderkvarnar.

Om du läser mitt inlägg som du kommenterar så ser du att inget av det du tar upp finns i inlägget.

Jag fattar att ni har fått en mapp med argument & instruktioner på vad som skall tas upp. Men försök att inte ta upp allt varje gång utan avvakta tills det är relevant. Alternativt, be chefen om nya argument.

---------

På tal om att denna nyhet inte längre tycks viktig, just i svensk media. Är det någon som har hört talas om att blattar kastade handgranater mot svensk polis i torsdags? Jag har inte hört ett skit iallafall.
Handgranat kastades mot polisbuss – kunde ha slutat i blodbad

Ser vi kanske ett samband avseende vilken typ av nyheter som mörkas?

Detta verkar vara inledningen till en ny policy: Brott begångna av blattar ska tystas ned så mycket som möjligt - allt för att fortsätta massinvandringen och om möjligt bromsa SD:s uppgång.

Svenska media verkar mörka:

1) Skottlossningen 21/8 Amsterdam-Paris.
2) Knivmorden på IKEA.
3) Den händelse du nu länkat till. Listan kan nog göras längre, detta är bara exempel.

Det är också en tendens jag börjat märka i Tyskland, där en grov brottsling, blatte, inte fick efterlysas i ett kriminalmagasin, därför att det inte vore "politiskt korrekt" (!) Här ser vi alltså hur massmedia och delar av rättsväsendet underlåter att medverka till att grovt kriminella invandrare lagförs!
Citera
2015-08-25, 10:03
Medlem
Den terrormisstänkte hade med sig en behållare fylld med bensin - polisen tror att han tänkt elda upp tåget efter genomfört attentat.

Tiger som en mussla i de senaste förhöret.

http://www.leparisien.fr/faits-divers/videos-thalys-ayoub-el-khazzani-a-bien-sejourne-en-france-25-08-2015-5033549.php
Citera
2015-08-25, 19:25
Medlem
Citat:
Fransk polis misstänkte tidigt att den misstänkte Ayoub El Khazzani hade ett terroruppsåt med attacken på tåget och kopplade in sin speciella terrorenhet.
Ayoub El Khazzani bar en dunk med bensin, ett AK-47-maskingevär, en flaska med bensin och en Luger-pistol när han greps. Han hade även tittat på en jihadist video på Youtube på sin mobiltelefon innan han utförde attacken, hävdar åklagaren Francois Molins.

Citat:
Och på tisdagen stormade belgisk polis två hem i en fattig del av Bryssel där man beslagtog objekt av betydelse för utredningen där man tror att den misstänkte bodde, rapporterar Reuters, som talat med åklagaren.
Enligt åklagaren har den misstänkta mannen hoppat på tåget i Bryssel och därför är även belgisk polis inkopplad i samarbete med franska myndigheter.
Franska och belgiska myndigheterna försöker avgöra om gärningsmannen, hade någon medhjälpare som skaffat fram gevär och ammunition som behövs för att utföra attacken.

http://www.expressen.se/nyheter/belgisk-polis-har-genomfort-tva-rader/
Citera
2015-08-25, 19:34
Medlem
Die.young.4evers avatar
Stod det inte i tidningen nyligen att aset var hemlös och bodde i någon park. Vilket jävla patrask aset är iaf.
Citera
2015-08-26, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av weseeyou
Den terrormisstänkte hade med sig en behållare fylld med bensin - polisen tror att han tänkt elda upp tåget efter genomfört attentat.

http://www.leparisien.fr/faits-divers/videos-thalys-ayoub-el-khazzani-a-bien-sejourne-en-france-25-08-2015-5033549.php

Haha det hade varit kul att se stream från förhöret. Men förr eller senare så bryts han ner. Lär ju sitta med rätt vana förhörsledare och sen häktningen.
Citera
2015-08-27, 13:09
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weseeyou

Han kan ju fetglömma att någon tror på att han bara hade tänkt råna folk med de grejerna han hade med sig.
Citera
2015-08-27, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skunkjobb
Han kan ju fetglömma att någon tror på att han bara hade tänkt råna folk med de grejerna han hade med sig.
GM är nu omhäktad misstänkt för terroristaktivitet, bevisen bör hålla i rätten. Han lär få skaka ett bra tag oavsett. Nu gäller det att hitta hans uppdragsgivare.
Citera
2015-10-08, 17:39
Medlem
BjornHsonLarssons avatar
Hjälten Spencer Stone knivhuggen igen och inlagd på intensiven i Sacramento.

http://www.sfgate.com/news/article/French-train-hero-Spencer-Stone-stabbed-in-6558626.php

http://m.kcra.com/news/midtown-sacramento-streets-reopen-after-stabbing/35721704
Citera
2015-10-08, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BjornHsonLarsson
Hjälten Spencer Stone knivhuggen igen och inlagd på intensiven i Sacramento.

http://www.sfgate.com/news/article/French-train-hero-Spencer-Stone-stabbed-in-6558626.php

http://m.kcra.com/news/midtown-sacramento-streets-reopen-after-stabbing/35721704
"Non-life-threatening injuries" kunde man läsa i den senaste länken, trots flertalet knivhugg alltså. Så pass ung och redan en ärrad man, jag hoppas han har en riktigt bra försäkring. Vem är den / de skyldiga till detta illdåd - islamister? Motiv?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in