Persiennen! YES! Erikbe du är en pärla. Du måste ju sitta på en kulturskatt av oanade höjder.
Jag har för mig Jon Skolmen sprang runt i slutet av varje avsnitt och ropade "burkdags, burkdags" samtidigt som han snurade runt på nån slags knäppesnurra. Sen staplade han burkar så högt som möjligt till dess stapeln av burkar rasade.
Persiennen! YES! Erikbe du är en pärla. Du måste ju sitta på en kulturskatt av oanade höjder.
Jag har för mig Jon Skolmen sprang runt i slutet av varje avsnitt och ropade "burkdags, burkdags" samtidigt som han snurade runt på nån slags knäppesnurra. Sen staplade han burkar så högt som möjligt till dess stapeln av burkar rasade.
Det konstiga är att jag inte minns det själv. Får en hel del klipp av en polare bl.a det
Prisad vare din polare, erikbe. Vetenskapens värld med Bo G Eriksson saknar jag mycket. Minns att vinjetten från 70 talet var med musik av en jazz pianist, Brubeck, -blue rondo a la turk- sen kom en vinjett med två bastrummor som slog hårt och två V:n som roterade och sen bildade orden Vetenskapens Värld på 80 talet. Satt alltid som klistrad framförtv:n när Bo G var i farten. Av honom lärde jag mig mycket.