2005-10-29, 18:29
Medlem
Kicker.s avatar
Har en hel del pep avsnitt hemma! så jävla kul, annars powerand
Citera
2005-10-30, 07:58
Medlem
erikbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kicker.
Har en hel del pep avsnitt hemma! så jävla kul, annars powerand

Pep? Menar du Pep Talk?
Citera
2005-10-30, 08:23
Medlem
Blodansiktes avatar
Detta var en klart rolig tråd. Många sköna skratt har man fått när man läser och minns.
Citera
2005-10-30, 09:00
Medlem
erikbes avatar
Någon som vet varför Division_Swe blev spärrad? Han hade ju en serie som jag letat efter i en herrans massa år
Citera
2005-10-30, 13:30
Medlem
theleriums avatar
är det någon som minns wimans? det var ju skitkul!
Citera
2005-10-30, 13:49
Medlem
DrGreenthumbs avatar
Trean och z:tv slutade ju med våra värsta år, nån som vet om det kommer tillbaks?
Citera
2005-10-30, 14:25
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erikbe
Någon som vet varför Division_Swe blev spärrad? Han hade ju en serie som jag letat efter i en herrans massa år

Köp och säljannonser är inte tillåtna. Därför blev han bannad. Vi är som bekant fler som har letat efter den serien.
Citera
2005-10-30, 16:16
Medlem
erikbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Köp och säljannonser är inte tillåtna. Därför blev han bannad. Vi är som bekant fler som har letat efter den serien.

Han är kvar på debatthuset. Har sökt honom även där. Hör gärna av dig om du får kontakt. Jag måste få tag på Sjukt, sa kroppen
Citera
2005-10-30, 16:21
Medlem
offe_mans avatar
Citat:
Han är kvar på debatthuset. Har sökt honom även där

Jag är ganska ny här och så. Vet inte vilka serier ni söker men läste ngt om 'Vår värsta år' Har själv handlat lite med tv-serier från folk i USA och har några länkar om ni är intresserade...

Det är väldigt stort 'där borta' när man börjar leta...
Citera
2005-10-30, 16:23
Medlem
erikbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av offe_man
Jag är ganska ny här och så. Vet inte vilka serier ni söker men läste ngt om 'Vår värsta år' Har själv handlat lite med tv-serier från folk i USA och har några länkar om ni är intresserade...

Det är väldigt stort 'där borta' när man börjar leta...

Jag söker enbart svenska tv-produktioner/barnprogram från 70-80 talet men tack ändå
Citera
2005-10-30, 16:26
Medlem
offe_mans avatar
Citat:
Jag söker enbart svenska tv-produktioner/barnprogram från 70-80 talet men tack ändå

Okej, det ända jag kan bidra med där är troligen hela serien 'En fyra för tre'
och har en del barnprogram på vhs som spelats in på sent 80-tal och 90-tal
Citera
2005-10-30, 17:15
Medlem
erikbes avatar
Frågeprogrammen för var ofta rätt kul. Minns Femettan med Staffan Ling

Sen minns jag ett annat program där en panel snackade en massa strunt. Minns att Anna Sundqvist var med men jag minns inte vad det hette. Kan det hetat struntpratarna eller nåt sånt?

Någon som kan tala om för mig vilka som var med i Storstad. Minns bara Lina Englund, Mats Bergman (Han hade en hund) och Tomas Lausistola. Sen minns jag en massa karaktärer men inte vad skådisarna heter. Coma, Han med flakmoppen som jobbade med grönsaker, Han som var med i Svarta skallar och vita nätter, Jocke tror jag han hette i Storstad samt Hon som var alkis i tre kronor

Här kan man hitta det mesta som gått på svt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in