Jag har två skärmar i kopplade i min dator den ena så är bilden bra på medans på den andra så är allt förstorat skit mycket och jag kan inte ändra det i inställningar medans jag kan det på den andra.
Detta problemet uppstod idag då allt funkade fin fint igår.
Vad ska jag göra?