2015-08-19, 10:17
Medlem
Crimxons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mizzmara
Det som jag reagerade på på hennes facebookprofil, är att hon gjort sina statusuppdateringar allmänna från ca kl 15:00 på onsdagen, för att sedan anmäla detta brott natten till torsdag, och sedan på fredagen lägga ut ovanstående status. Känns något beräknande. Jag är inte vän med henne på Facebook, men vet sedan tidigare att hennes statusuppdateringar inte varit allmänna.

Eller så är jag bara en smula paranoid..

Hur kan du se när ett inlägg har gjorts offentligt?
Citera
2015-08-19, 10:29
Medlem
Moysess avatar
Om jag förstått det rätt så var hon ihop med en nigger, likt många illojala svenska kvinnor blev hon ihop med en nigger som tagit sig till Sverige i syfte att parasitera på Sverige och svenskarna. Det här fallet är ur denna synvinkel ytterst roande och får mig att småle. Karma is a bitch.
Citera
2015-08-19, 10:32
Medlem
Moysess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abnormaltnormal
Det är bara att använda facebooks sökfält. Någon ovan dig har citerat henne, räcker med första meningen så kommer du att hitta henne.

Hon verkar inte så himla traumatiserad. Hon vill ha attention.
Funkar tyvärr inte.
Citera
2015-08-19, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svammel
Det borde vara obligatoriskt för alla nyanlända att ge blodprov för att Bl a lägga in DNA i en databank. Det känns som att rätt många brott i Sverige snabbt skulle klaras upp då eller vad säger Ni?

Där har du en bra ide!
Konstigt att dom inte redan gör så det skulle ju stoppa folk när dom blir utvisade till att byta namn och återkomma. DNA finns redan i "banken" och så skall det stå om dom gjort något brott och därför blivit utvisade och därmed inte få inträde igen.

För varje gruppvåldtäckt blir det nya röster till SD!
Senast redigerad av Virgina 2015-08-19 kl. 17:06.
Citera
2015-08-20, 16:23
Medlem
xposures avatar
Ärendet nedlagt.
http://nwt.se/karlstad/2015/08/20/forundersokningen-om-misstankt
Citera
2015-08-20, 16:42
Medlem
Ja, då var de som man sa, ärendet nedlagt. Borde egentligen skriva ut hennes namn nu, för som jag sa, detta är inte första gången.
Citera
2015-08-20, 16:44
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dojt
Ja, då var de som man sa, ärendet nedlagt. Borde egentligen skriva ut hennes namn nu, för som jag sa, detta är inte första gången.

Du kan gott hänga ut henne! Det är tack för såna som henne män som är skyldiga går fria. Kudos till snuten också.

EDIT: Vilken idiot. Alla vet ju att det är enkelt att bevisa om nån varit vid automaten.
Senast redigerad av mr.demon 2015-08-20 kl. 17:01.
Citera
2015-08-20, 17:00
Medlem
jimmychrists avatar
Då återstår väl att se om det upprättas en anmälan om falsk tillvitelse.

Men trots att det är högst allvarligt att hitta på såhär, i både en juridisk mening och i en moralisk, så tycker jag nog att folk kan ta det lilla lugna och avhålla sig från att hänga ut henne. Det kan ju handla om någon som mår ganska dåligt i huvudet där hon bor.
Citera
2015-08-20, 17:02
Medlem
crazyADHDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dojt

Ja häng ut skiten.

Kvinnor som hon är anledningen till att så många riktiga våldtäktsoffer ofta blir misstrodda. Smuts!
Citera
2015-08-20, 17:09
Medlem
Bajsfacistens avatar
Huja.

Någon som vet något om hon numera utreds för falsk larm?
Citera
2015-08-20, 17:13
Medlem
Där fick ni som kom med påståenden och gissningar i rasistiska leden. Det var inga svarta män. Inga svarttaxixhaufförer. Åh det fanns en anledning till varför det inte kom signalement.
Men så sjukt hitta på något sånt. Tänker på alla tjejer som verkligen blir våldtagna och hur bevisbördan ser ut.
Fy fan
Citera
2015-08-20, 17:19
Medlem
Picamagpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av susmon1
Där fick ni som kom med påståenden och gissningar i rasistiska leden. Det var inga svarta män
Det var väl bra att det inte var nån våldtäkt. Vissa gissade på Olle, Bosse, Kalle också men fick fel dom med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in