Citat:
Ursprungligen postat av
SharperSkin
gammal tråd men mitt sökande har blivit bättre på flashback så ni andra får stå ut
intressant tråd.
jag personligen finner ingen doft godare än doften på en kvinna just vid sidan av nacken.
då det bevisats att man dras till individer pga deras _naturliga_ doft.
låter kanske konstigt men för mig är det väldigt viktigt att kvinnan inte har parfym jämnt.
jag måste känna av min kärleks naturliga doft ibland också.
Intressant synpunkt som tveklöst får ett visst stöd från mig.
Min fru har ett par diskreta vardagsparfymer som harmonierar med hennes vardagliga duschtvålar. Dom är så pass diskreta att hennes egen doft också finns med i doftsegmentet...lite beroende av var på hennes kropp jag befinner mig mest i närheten av. En annan faktor som har betydelse för doftupplevelsen är hur mycket naken hud hon visar vilket i sin tur beror på vad hon gör och hur hon rör kroppen.
Min fru har dessutom två fantastiska parfymer som gör mig helt knäsvag och som knäcker mig på några tiondels sekunder. Hon vet om min svaghet...jag har å andra sidan en herrparfym som gör hennes ögon glansiga 7 dagar i veckan.
Makt? Njae...makt är kanske inte rätt ord. Min fru använder inte parfym som ett "maktmedel" (hon vet att jag inte är så lättlurad) men å andra sidan blir jag kanske mer lätthanterlig...
Jo...lite makt handlar det nog om...