2015-08-09, 21:07
Medlem
Bjurnes avatar
Risken att denna syns på sticka lär väll vara ganska liten iochmed att 4F-PVP inte syns och det enda som skiljer sig åt mellan dom är en flouro blabla mot en chloro blabla. Det bör väll inte föra den närmare amfetamin/meta i strukturen? Vänligen ge mig eran åsikt på detta även om ni inte har någon examen i kemi.

Någon mer som har prövat denna på lite högre doser?
Citera
2015-08-11, 10:45
Medlem
Bjurnes avatar
Blir en av testpiloterna, känner mig ganska rädd eftersom att inget vet ett skit om det här och man aldrig vet vad i helvete man får i sig samt att det är den första batchen. Orkar liksom inte med att dö eller få en tredje bröstvårta.

Pulvret är ljusbrunt, luktar lite likt klor eller ett stort antal krossade concerta vilket för mig påminner lite om detta i luktväg (notera lite). Jag har ingen mg-våg, all dosering läggs upp sker med ÖGONMÅTT. Så snälla hänvisa inte till mina doseringar när ni lägger upp era egna, jag kan vara way off med mitt måttande. Börja försiktigt med små doser.

Allergitest utfört:
10:35 - doppade ett litet finger under tungan.
11:00 25mg upp i snoken. Avvaktar ett tag innan större doser eller påfyllning. Känns mild mot näsan, andra kanske upplever sveda men jag är vad vid 3FPM. Något rinnande i näsan efteråt.
11:27 50mg upp samma väg. Känner av en viss stimulans från tidigare. Handflatorna är lite svettiga.

Återkommer!
Senast redigerad av Bjurne 2015-08-11 kl. 11:31.
Citera
2015-08-11, 16:09
Medlem
Scraps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bjurne
Testpiloten!
Lever du? Funderar på ett köp om det är likt 4f-pvp.
Citera
2015-08-11, 18:14
Medlem
Bjurnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scrap
Lever du? Funderar på ett köp om det är likt 4f-pvp.

Lever., är påtänd och mår bra. Jag fortsätter här med att jag har tagit kanske 500mg utöver det tidigare. Tycker 3fpm var bättre, visst blir man stimulerad, tycker 4F-PVP var snäppet bättre.
Citera
2015-08-11, 19:29
Medlem
Scraps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bjurne
Lever., är påtänd och mår bra. Jag fortsätter här med att jag har tagit kanske 500mg utöver det tidigare. Tycker 3fpm var bättre, visst blir man stimulerad, tycker 4F-PVP var snäppet bättre.
Härligt att höra! Blir att testa nu när 3-FPM klassas.
Citera
2015-08-11, 23:28
Medlem
Disponibels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scrap
Härligt att höra! Blir att testa nu när 3-FPM klassas.

Kan bara instämma. 4f-pvp är en av mina absoluta favoritstimulanter någonsin!
Citera
2015-08-11, 23:57
Medlem
Bjurnes avatar
Jag lämnar urinprov imorgon vid kl 08:00, berättar om eventuellt utslag. Om den här visar negativt så blir det nog mer framöver, men jag gråter lite över att 3fpm klassas för den fann jag väldigt bra. Natten har precis börjat och jag kör på lite till. Har fyllt på lite då å då under tiden fram tills nu, relativt ordentliga linor.

Man blir lite stissig, iaf jag. Ganska svettig, luktar aningen kemiskt. Känns inte direkt neurotoxisk på något vis, men det behöver inte betyda att det här inte är fena nervgiftet, men näsan tar lite stryk och är nog inte det minsta bra för slemhinnorna.

Hjärtat har legat på lugn takt hela dagen och kvällen, någon liten förhöjning vid första ordentliga linan men inget anmärkningsvärt.

Känner mig stimulerad, men humöret var bättre på både 3fpm och 4f-PVP
Citera
2015-08-12, 00:49
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Jag fick hem det idag. Och har dragit en liten lina, vet inte hur mycket jag drog i mig. Men fy fan vad äcklig den var att snorta. Jag blev otroligt snorig mer än vad vad brukar bli. Och det sved i näsan och jag fick en jävla halsbränna.
Men den kickar på som fan och ruset är fint. Har inte testat 4F-PVP men den var bättre än 3-FPM iallafall.
Citera
2015-08-12, 01:59
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Testade nyss att freebaza det och det fungerade utmärkt. Tycker det var bättre då jag tyckte den var så jobbigt att snorta.
Citera
2015-08-12, 09:04
Medlem
Bjurnes avatar
NEGATIV PÅ ALLA SUBSTANSER. UP BEROENDEMOTTAGNINGEN. CAPSLOCK UNICORN ICE CREAM

700-1300 mg har fan ingen aning, blev en del natten till idag. Så det här är ju goda nyheter för pundarna lika mycket som nyheterna är illa för myndigheterna

Men var fan inte korkade som jag är som dyker upp påtänd, svettig som fan och antagligen stinker kemikalier.

Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Men den kickar på som fan och ruset är fint. Har inte testat 4F-PVP men den var bättre än 3-FPM iallafall.

Vart handlade du det någonstans? rc24 här. Kan inte direkt påstå att den kickar på "som fan"
Senast redigerad av Bjurne 2015-08-12 kl. 09:15.
Citera
2015-08-12, 12:30
Medlem
Bjurnes avatar
Vill tillägga att ni kan glömma att vara det minsta diskret på det här. Näsan tar stryk och man svettas en del. Jag måste gå runt med en pappersbit för att torka mig om pannan när jag är ute på fot.
Citera
2015-08-12, 15:31
Medlem
Klickade hem denna rackaren också, ska nog ta den tillsammans med lite alkohol på fredag. Hoppas på gott resultat, annars så brukar lite av mitt kära amfetamin kunna hjälpa till att ta en dit man vill
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in