2016-07-16, 07:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rodonit
Sähär ligger det till. Vid 13 tiden fick jag för mig att testa. Jag ögonmottade en 0.2 typ. 10 min senare kände jag att kastat pengar i sjön och att det här inte alls vad bra. Jag gäspade o gäspade och till slut somnade jag. Gick up nån gång vid 17 sedan. Vid 21 kom tanken att blanda detta med cl pvp för att inte somna. så vägde upp 0.5 av varje som skulla bombas. ( igår snorta jag cl pvp och det gör jag inte om. och vid 13 snorta jag mda eller vad det heter och det gjorde lika ont. Det är snart mid natt och jag mår fantastiskt. Det känns som en perfekt svamp/MDMA Upplevelse fast utan svampigheten och en massa OEV el COEC. Ingen eighet heller. Min syn är perfet ( inget vibrerar9
Jag köpte cl pvp från aromen för att testa deras. Efter ngr bomber tordes jag att dra en lina och det gjorde inte ett dugg ont. Märkligt. Ville bara medla det. Sedan så måste jag bara säga det igen. Den fetast mdma euforin jag haft har kommit från 10mg cl pvp och 10mg 5-mapdi. Ruset höll sig i över 4 timmar. Rekomerndas start
Citera
2016-07-26, 00:13
Medlem
whosEHTs avatar
Hur funkar den att röka på folie? Kristaller blir det nog att jag köper om det blir något
Citera
2016-07-26, 21:10
Medlem
Nu har jag inte läst igenom hela tråden, men skummat igenom det mesta och även sökt på "hallucinogent" i tråden och hittade inget. Är hallisarna så subtila att ingen lagd märke till dem? Elle nej förresten, subtila är de inte. Det går inte o missa. Vad säger ni andra? Har ni upplevt hallucinationer på detta?

Ngr exempell på mina sk hallisar med 4 cl pvp och hur mkt jag intagit:

100mg bomber vid 4 tillfällen från ca 1800
Kollar jag på soffan, så rör sig textilen.
Väggarna verkar ha nåt flytande på sig och det rinner neråt.
kollar jag på dörrkarmarna så åker dem nedåt.
Handuken jag har på fåtöljen andas.
Saxen som ligger på golvet lyfter uppåt (den e alltid på marken, men den ser ut att sväva. Det ser ut som om den ska ta sig upp, men gör det inte)
Ju längre jag tittat på ett objekt så förstärsk hallucinationerna.

Avslutningsvis verkar allt vara som det ska förutom hallisarna. Jag lägger bara märke till hallisarna om jag kollar på dem i mer än en sekun. Väggarna dock, där rinner det kraftigt.
Citera
2016-07-26, 22:22
Medlem
Tropexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rodonit
Nu har jag inte läst igenom hela tråden, men skummat igenom det mesta och även sökt på "hallucinogent" i tråden och hittade inget. Är hallisarna så subtila att ingen lagd märke till dem? Elle nej förresten, subtila är de inte. Det går inte o missa. Vad säger ni andra? Har ni upplevt hallucinationer på detta?

Ngr exempell på mina sk hallisar med 4 cl pvp och hur mkt jag intagit:

100mg bomber vid 4 tillfällen från ca 1800
Kollar jag på soffan, så rör sig textilen.
Väggarna verkar ha nåt flytande på sig och det rinner neråt.
kollar jag på dörrkarmarna så åker dem nedåt.
Handuken jag har på fåtöljen andas.
Saxen som ligger på golvet lyfter uppåt (den e alltid på marken, men den ser ut att sväva. Det ser ut som om den ska ta sig upp, men gör det inte)
Ju längre jag tittat på ett objekt så förstärsk hallucinationerna.

Avslutningsvis verkar allt vara som det ska förutom hallisarna. Jag lägger bara märke till hallisarna om jag kollar på dem i mer än en sekun. Väggarna dock, där rinner det kraftigt.

Hände mig efter ett race på nästan ett gram NEH. Bokhögen blev nåt konstigt men ej läskigt troll. Myror överallt. Hade benso i mig som tur var.. Hade väl kört i ca 28 timmar knappt mat och dryck...nyttig idiot, ja det
Citera
2016-07-29, 22:39
Medlem
Nån som testat att blanda detta med tjack?
Citera
2016-07-30, 14:41
Medlem
jokkolikercs avatar
Jag had säkert köpt och använt i.v 100gram 4clpvp Fran 24an senaste halvåret, vet exakt hur kicken känns, hur det smakar och så vidare.
Impulsstyrt köpte jag mej 3g från aromer nu när även dem har en kristall batch.
Tog 100mg iv nyss och det här är något annat, fuckin dålig e känsla ingen energi eller påtändkänsla, no självboost , kan jag fått nått annat? Känner mej blåst .

Fridens liljor
Jokkolikerc
Citera
2016-07-30, 15:23
Medlem
jokkolikercs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jokkolikerc
Jag had säkert köpt och använt i.v 100gram 4clpvp Fran 24an senaste halvåret, vet exakt hur kicken känns, hur det smakar och så vidare.
Impulsstyrt köpte jag mej 3g från aromer nu när även dem har en kristall batch.
Tog 100mg iv nyss och det här är något annat, fuckin dålig e känsla ingen energi eller påtändkänsla, no självboost , kan jag fått nått annat? Känner mej blåst .

Fridens liljor
Jokkolikerc

Den här kemikalien ska inte vara åt mdma hållet så det blir införstått.

Riktigt 4-cl-pvp ska kännas som kokain\a-pvp aromers batch är antingen fel producerad eler så är det nått annat. Fan va jag blir sne, hatar sånna här we all float down here droger.
Citera
2016-07-30, 18:34
Medlem
svampssons avatar
Kommer denna i stenar/kristallform? Jag har testat en katinon nu två gånger som kommit i kristallform, svider så innihelvete a la 4-cmc/3-cmc. Klar seretonerg effekt. Gör mig kåt så innihelvete med runkmaraton inkluderat. Den påminner till effekten mest om 3-cmc fast svagare och inte lika simhalls-stinkande.

Köpte av en polares bekant. Om det inte är 4-cl-pvp, vilken kan det då vara? Ska vara oklassad.

EDIT: såg nu att det inte är en katinon. My bad. Äsch, någon kanske kan identifiera den substans jag testade ändå???
Citera
2016-07-30, 18:41
Medlem
jokkolikercs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svampsson
Kommer denna i stenar/kristallform? Jag har testat en katinon nu två gånger som kommit i kristallform, svider så innihelvete a la 4-cmc/3-cmc. Klar seretonerg effekt. Gör mig kåt så innihelvete med runkmaraton inkluderat. Den påminner till effekten mest om 3-cmc fast svagare och inte lika simhalls-stinkande.

Köpte av en polares bekant. Om det inte är 4-cl-pvp, vilken kan det då vara? Ska vara oklassad.

EDIT: såg nu att det inte är en katinon. My bad. Äsch, någon kanske kan identifiera

den substans jag testade ändå???

Det är säkert NEP , asken har den i kristall damm, på rea med haha vet du att dek är helt jävla as fet på 200mg+ tokkåt och mår som en gud
Citera
2016-07-30, 18:49
Medlem
svampssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jokkolikerc
Det är säkert NEP , asken har den i kristall damm, på rea med haha vet du att dek är helt jävla as fet på 200mg+ tokkåt och mår som en gud

Det kan jag nästan lova att det inte är då jag just nu testar NEP Detta jag testade är något annat mera åt 3-cmc/4-cmc hållet, vet bara inte vad
Citera
2016-07-30, 21:24
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svampsson
Det kan jag nästan lova att det inte är då jag just nu testar NEP Detta jag testade är något annat mera åt 3-cmc/4-cmc hållet, vet bara inte vad
Rensa inkorgen svampsson
Citera
2016-07-30, 21:36
Medlem
svampssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -spitzlix-
Rensa inkorgen svampsson

Så där, rensat!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera