Citat:
Ursprungligen postat av
SwagYolo1337cool
Känner en som gjorde något sånt (ingen aning om märke eller så) och den snusen luktade exakt som koskit, på pricken! Ingen överdrift alls. Däremot ska det tydligen inte varit något större fel på smaken.
MVH ickesnusare
Citat:
Ursprungligen postat av
VoldsamKnarkare
Vet flera som gjorde det när det var ganska nytt och min upplevelse av det är att det är något man lär sig efter att ha gjort det ettpar gånger. Smakat sånt som varit helt förjävligt och för rinnigt till riktigt bra. En fördel är att det är billigt, man kunde ofta få med sig nån dosa gratis av polarna som gjorde det. Lukten som föregående postare säger är också ett stort minus, aldrig känt samma fina doft som grov eller ettan eller andra traditionella märken av hemgjort. Brukar avge en lite unken doft.
Citat:
Ursprungligen postat av
GoMute
9/10 hemgjorda batcher har varit på en bottennivå inte ens Odens kan utmana. Dessutom möglar det om man har otur.
Citat:
Ursprungligen postat av
RogerMera
Har inte provat den där men har svårt att tänka mig att det kan bli lika bra som det snus man bakar själv i ugn.
Dessutom så är det dyrt.
Baka snus i ugnen istället, följ instruktionerna exakt och var noga med hygienen (för att förhindra mögel) så kommer det snuset bli minst lika bra som köpesnus.
Tack! Då blir det inget SnusX för mig =)