2005-11-04, 17:34
Medlem
Nemesis1s avatar
Jag tycker någon borde kombinera en blind date och en tripp... Vore det inte trevligt att först slänga i sig någon rolig chem och sedan träffa en intet ont anandes tjej på ett café eller något??
Citera
2005-11-29, 13:04
Medlem
Peta_Es avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis1
Jag tycker någon borde kombinera en blind date och en tripp... Vore det inte trevligt att först slänga i sig någon rolig chem och sedan träffa en intet ont anandes tjej på ett café eller något??

Ok, vaket, piller och lsd - möte med polarens arbetskamrat. grymt flummigt hon full men medveten om vårat tillstånd.
Ringer polaren på jobbet drygt 3-4 veckor senare, hon svarar säger att han gått för dagen. Vi pratar lite, kommer överrens att hon skall ringa när hon slutar jobba och vi lägger på. Går en j-a massa timmar, tror aldrig att hon skall ringa upp men fick tji. Hon ringde - och ptja såhär snart 8 år senare är vi fortfarande ihop.

The end
Citera
2005-11-29, 13:15
Medlem
size_queens avatar
jag skule vilja läsa mer om tyngre opiater...
Citera
2005-12-09, 13:14
Bannlyst
Skulle vilja läsa tripprapporeter på diversre saker i skolan.
Citera
2005-12-18, 14:34
Medlem
johanbtks avatar
Jag skulle vilja läsa en tripprapport med enbart diazepam.
Citera
2005-12-23, 23:12
Medlem
Zoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johanbtk
Jag skulle vilja läsa en tripprapport med enbart diazepam.

Hehe... skall ta mig samman och skriva ner en rapport om diaz, har maxat de flesta benz, och alprazolam skulle jag kunna skriva en vidrigt blodig rysare om, men den skulle nog inte ens tas som sanning...

Men jag återkommer med rapport om Diazepam maxat både med och utan alkohol!!

Själv vill jag läsa äkta speedball rapporter (finns nog inte så många här) har faktiskt bara kört en speedball en gång, farligt, jag vet, men kombin av ladd/morfin är.... .... vet några här som kört det racet hårdare.

Kom igen!

ZoXXen
Citera
2006-01-16, 04:06
Medlem
Är väldigt intresserad att höra vad stesolid har för påverkan i en tripp..
Nån som har lust berätta lite?
Citera
2006-02-21, 16:52
Medlem
jontans avatar
nån som kan hitta den rapporten där de är två killar i en lägenhet som käkar helt otroligt mycke droger?? massa E å sånt. minns inte riktigt fast de va helt fett. nåt me en död upplevelse va me..
Citera
2006-02-21, 16:54
Medlem
bIZongs avatar
Skulle vilja ha trupprapporter på Syntetiskt LSA och N-Methyl-2C-i.
Citera
2006-02-21, 17:19
Medlem
GaiNs avatar
Mer på Ketogan! Mumma är det, har bara testat en gång dock, och det var i kombo med massa tram och kod, så kan inte utvärdera den enskillda effekten tillräckligt känner jag.
Citera
2006-02-21, 21:55
Medlem
DirtyBones avatar
Dmt

Ingen på FB som gar vart i kontakt och rökt DMT som kan skriva en rapport?

Kom igen för fan jävla tattare
Citera
2006-04-22, 22:26
Medlem
mesmerizes avatar
helloooooooo

Hej jag skulle jättegärna läsa tripprapporter på heroin och meskalin! Vore spännande som attan!

Sen om lite fler personer skrev om sina e-trippar vore oxå kul. TACK!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in