2015-07-15, 21:13
Medlem
Christopher.s avatar
Hej alla, jag önskar om råd att starta en flyktingförläggning. Behovet är stort och jag har kapital och resurser för att öppna en asylförläggning. Min följdfråga är om man har en fastighet som uppfyller kraven som migrationsverket ställer hur svårt är det då att få till ett avtal? Ska ringa och prata med dem snart. Är det i princip bara skaka hand eller är det svårare än man tror?
Citera
2015-07-15, 21:21
Medlem
apelsinhimlens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Christopher.
Hej alla, jag önskar om råd att starta en flyktingförläggning. Behovet är stort och jag har kapital och resurser för att öppna en asylförläggning. Min följdfråga är om man har en fastighet som uppfyller kraven som migrationsverket ställer hur svårt är det då att få till ett avtal? Ska ringa och prata med dem snart. Är det i princip bara skaka hand eller är det svårare än man tror?

Är troligtvis inte lätt att komma in som ny aktör i branschen. En vän som "kan allt om allt" menar att det nu är 5 år försent att ge sig in i asylindustrin.

MEN - du ska såklart försöka, bara det är betydligt svårare än vad du kanske tror.
Citera
2015-07-15, 21:53
Medlem
Manboiiis avatar
Alltså måste bara fråga hur det kan vara svårt? Skriker inte Migrationsverket efter boende åt asylsökande?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in