2015-09-23, 16:20
Medlem
Roger Rabbits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bogomil
Obviously there's a god for idiots also. Otherwise goran744 would still be an atheist.

QED

Citat:
Ursprungligen postat av goran744
Jag svarar på vad jag vill inte hur du vill ha ett svar OCH vill en ateist blanda sig i teistern tro och affärer frivilligt som här i forumet så ja du gör man också affärer så att säga och på samma villkor.
VOUS COMPREMEZ?

Yes of course we live in a free country and can do whatever you want yada yada yada. But if you don't want to talk to me because I write in English, why do you bother answering a sincere question with something totally irrelevant to begin with? It's just a waste of space and time, both mine, yours and the poor people reading the thread.
Citera
2015-09-23, 16:50
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kiss74
Om dom ateisterna inte är idioter p.g.a. att dom är ateist, så är deras idioti väldigt off topic.
Det är väldigt svårt att vara idiot enbart p.g.a. att "vara ateist". Döremot kan religion och tro göra idioter av människor. Så du kan sluta med att svara "det finns idioter inom alla led".
Nej Kiss. Det tänker jag verkligen inte sluta med man kan vara en komplett idiot både med och utan Gudstro.
Det är bara att gilla läget....
Ger man sig in i leken får man leken tåla.
Jo det är så jävla topic det kan bli.
Människor kan vara idiioter inte religioner eller ickereligioner som är det.
Ateister kan vara galna både med och utan tro.
Människor du vet...
Citera
2015-09-23, 16:55
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roger Rabbit
QED

Yes of course we live in a free country and can do whatever you want yada yada yada. But if you don't want to talk to me because I write in English, why do you bother answering a sincere question with something totally irrelevant to begin with? It's just a waste of space and time, both mine, yours and the poor people reading the thread.
Svarar dig då du skriver på Svenska i fortsättningen.
Du kan det så att säga.
Så nej vi diskuterar ej med varandra mer.
Tack.
Med all välmening.
Citera
2015-09-23, 17:02
Medlem
Roger Rabbits avatar
Citat:
Svarar dig då du skriver på Svenska i fortsättningen.
Du kan det så att säga.
Så nej vi diskuterar ej med varandra mer.
Tack.
Med all välmening.

Yes of course I can, but it hurts, and everyone understands English anyways so what does it matter? But if you want to be a douche bag it's up to you, I'm sure there are people that loves douche bags as well, so keep on being your douchey self.

Edit: you're replying anyways, so you might as well have answered the questions instead of writing crap
Citera
2015-09-23, 17:06
Medlem
Citat:
Nej Kiss. Det tänker jag verkligen inte sluta med man kan vara en komplett idiot både med och utan Gudstro.
Det är bara att gilla läget....
Ger man sig in i leken får man leken tåla.
Jo det är så jävla topic det kan bli.
Människor kan vara idiioter inte religioner eller ickereligioner som är det.
Ateister kan vara galna både med och utan tro.
Människor du vet...
Fast vi diskutera VARFÖR man bär sig idiotiskt åt. För mig är det ointressant om idioter har mustash eller inte. Om nu ingen kan bevisa att mustashen gjorde dom till idioter. Då blir det intressant.
Du behöver alltså inte påpeka att det finns idioter i alla led (frimärkssamlare , ateister, religiösa, gitarrspelare o.s.v.) om inte deras idioti kan härledas till deras "led". Du påpekar bara det alla vet om.
Citera
2015-09-23, 17:35
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Fast vi diskutera VARFÖR man bär sig idiotiskt åt. För mig är det ointressant om idioter har mustash eller inte. Om nu ingen kan bevisa att mustashen gjorde dom till idioter. Då blir det intressant.
Du behöver alltså inte påpeka att det finns idioter i alla led (frimärkssamlare , ateister, religiösa, gitarrspelare o.s.v.) om inte deras idioti kan härledas till deras "led". Du påpekar bara det alla vet om.
Jag skiter i vad som är ointressant för dig.
Jag pratar om religiösa, ateister och tro samt idioteri.
Menar du att en ateist ej skall svaras emot eller ens blandas in i sin egen fördom om sin medmänniska?
Citera
2015-09-23, 21:02
Medlem
Citat:
Menar du att en ateist ej skall svaras emot eller ens blandas in i sin egen fördom om sin medmänniska?
Du får blanda in ateister hur mycket du vill. Om du anser att deras "ateism" är grunden till deras idioti.
Annars är det irrelevant.
Citera
2015-09-23, 21:21
Medlem
Bogomils avatar
Citat:

Kausalitet kan dock inte ignoreras.
Citera
2015-09-23, 22:34
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Du får blanda in ateister hur mycket du vill. Om du anser att deras "ateism" är grunden till deras idioti.
Annars är det irrelevant.
Inget av ateistem eller religion är orsaker till idioteri hos en individ.
Förstår du då vad jag säger eller har sagt?
Pratar jag för invecklat för dig?
Citera
2015-09-23, 22:43
Medlem
Citat:
Inget av ateistem eller religion är orsaker till idioteri hos en individ.
Förstår du då vad jag säger eller har sagt?
Pratar jag för invecklat för dig?
Är du seriös när du påstår att religion inte kan vara orsak till idioti hos människor?
Citera
2015-09-23, 22:50
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Är du seriös när du påstår att religion inte kan vara orsak till idioti hos människor?

Vad tror du Kiss?
Citera
2015-09-23, 22:51
Medlem
Citat:
Vad tror du Kiss?
Du borde naturligtvis inte vara seriös, men jag vet faktiskt inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in