Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-07-26, 00:13
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snuffs
På gatan betalar jag 1000 kr för 100 st imovane 7,5 mg (Svenska apoteksvaror), förstår inte varför imovane-priserna är så höga på nätet. Skulle aldrig beställa imovane på nätet, alla shoppar tar överpriser.

Vad betalar ni på gatan?

Håller med om detta.
Citera
2015-07-26, 17:19
  #14
Medlem
DampNisses avatar
Vad kostar karta citodon?
Vad kostar 50 pack av samma?
Citera
2015-07-27, 19:56
  #15
Medlem
Midnights avatar
Vad är normalpriset för Iktorivil 2 mg och Ksalol 1 mg i E-tuna?

Vad kostar de styckvis?
Brukar man få några rabatter? T.ex. om man köper 30 st? 50 st?

Vad kostar 100-pack här i Eskilstuna?
Citera
2015-07-28, 18:07
  #16
Medlem
Hej alla...

En allmän fråga....har en diskussion med en polare här.... Vad får man ge för Lyrica 150mg (Pfizer)?? Har hittat för 12kr/st.....är det rimligt? .....
Citera
2015-07-28, 18:24
  #17
Medlem
Retarderad-Indians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henrik75
Hej alla...

En allmän fråga....har en diskussion med en polare här.... Vad får man ge för Lyrica 150mg (Pfizer)?? Har hittat för 12kr/st.....är det rimligt? .....

Det tycker jag.
Är det original pfizer så är det ju nästan mer än bra med tankte på vad ett 54 pack kostar på apoteket, det täljer guld med smörkniv sålänge de har det där patentet.
Citera
2015-08-03, 16:11
  #18
Medlem
vad koßtar xanor stavar i Kalmar
Citera
2015-08-03, 17:31
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krumaerbest
vad koßtar xanor stavar i Kalmar


Beror på hur du känner personen, sedan florerar det massor av falska stavar.
Alltså bör du handla av en vän med recept.
Jag har själv betalat 20-25kr av en vän.
Citera
2015-08-14, 16:25
  #20
Medlem
Gameplayers avatar
Vad kostar en karta Stess 5 mg?
Citera
2015-08-14, 20:42
  #21
Medlem
Tuvtramps avatar
Vems briljanta idé var det att klumpa ihop varenda substans i denna "prisfrågar-tråd"? ..och vad var det för fel att ställa sådana frågor i sina respektive trådar som alla preparat har?
En varning resulterade det i iaf för mig då jag inte uppmärksammat denna ändring..

Iaf (klipper & klistrar från min varning);
Citat:
Ursprungligen postat av Tuvtramp
Vad är egentligen skäligt att betala per milligram för *"dollisar"? både om man köper några stycken bara men även om man tar en karta eller en hel ask.

Jag känner nämligen en som vill göra sig av med några och vill gärna betala denna herre det som är skäligt. Brukar få rätt mycket "grejer" av honom så känner att det är dags att börja göra rätt för sig..
* Dollisar är för den oinvigde förkortningen av Dolcontin.
Citera
2015-08-14, 20:50
  #22
Medlem
CpGurrAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuvtramp
Ursprungligen postat av Tuvtramp
Vad är egentligen skäligt att betala per milligram för *"dollisar"? både om man köper några stycken bara men även om man tar en karta eller en hel ask.

Jag känner nämligen en som vill göra sig av med några och vill gärna betala denna herre det som är skäligt. Brukar få rätt mycket "grejer" av honom så känner att det är dags att börja göra rätt för sig..

2kr mg är högsta pris du bör betala om du köper mindre mängd ( ex 5st dolcontin 100mg, 1000kr). Men för en hel box med 100st 100mg så borde 7000kr vara max pris. I Västerås är det dessa priser i pundar kretsarna.

Så kan du få hela boxen för 50öre/mg så borde du slå till då du kan 3dubbla dina pengar.

Mvh gurra
Citera
2015-08-15, 13:29
  #23
Medlem
DampNisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuvtramp
Vems briljanta idé var det att klumpa ihop varenda substans i denna "prisfrågar-tråd"? ..och vad var det för fel att ställa sådana frågor i sina respektive trådar som alla preparat har?
En varning resulterade det i iaf för mig då jag inte uppmärksammat denna ändring..

Iaf (klipper & klistrar från min varning);

* Dollisar är för den oinvigde förkortningen av Dolcontin.

Fast det är inget nytt.
Bara en ny tråd Part II
Citera
2015-08-15, 21:13
  #24
Medlem
Tuvtramps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DampNisse
Fast det är inget nytt.
Bara en ny tråd Part II

Citat:
Ursprungligen postat av CpGurrA
2kr mg är högsta pris du bör betala om du köper mindre mängd ( ex 5st dolcontin 100mg, 1000kr). Men för en hel box med 100st 100mg så borde 7000kr vara max pris. I Västerås är det dessa priser i pundar kretsarna.

Så kan du få hela boxen för 50öre/mg så borde du slå till då du kan 3dubbla dina pengar.

Mvh gurra
Ok, tack så mycket för svaret. Det var ungefär vad jag själv trodde/tänkte men det är ju alltid bra att höra med någon "utomstående"..
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback