2015-07-11, 22:38
Medlem
70-talsfilms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schlesien
Har inte du fått detta länkat till dig flera gånger tidigare? --> (FB) Jag vill klaga på en moderator/ett beslut av en moderator

36 trådstarter på tre veckor, varav 15 i Papperskorgen.

Hela sajten är snårigt konstruerad för att försvåra kommunikation, din fitta.
2015-07-11, 22:39
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 70-talsfilm
Eller också är det bara du som är hjärndöd...?
2015-07-11, 22:41
Medlem
70-talsfilms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Eller också är det bara du som är hjärndöd...?

Eller är det ni som är ett jävla pack
2015-07-11, 22:52
Medlem
yggdrazils avatar
Citat:
Det fanns ingen förklaring alls när han tog bort tråden utan moderatorn har lagt till sin förklaring efteråt, dvs nyss.
Så vad fick dig att tro att det var på grund av forumvalet det hamnade i papperskorgen?
Citat:
Tja, alla andra verkar ju klara det.
2015-07-11, 22:56
Medlem
70-talsfilms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yggdrazil
Så vad fick dig att tro att det var på grund av forumvalet det hamnade i papperskorgen?

Tja, alla andra verkar ju klara det.

1. Han skickade ett meddelande till mig.

2. I Sverige anpassar sig alla till skit, inkl du

Roligt att se hur folk gaddar ihop sig för att trycka ner den som vågar tala ut. Typiskt svenskt
2015-07-11, 23:28
Bannlyst
Citat:
Vad babblar du om? Vadå privatliv? Är alla hjärndöda på denna sajten?

Ja, privatliv. Om Zlatan äter gröt, gillar hårdrock, eller äter gröt - så tillhör detta hans privatliv. Det är inget som rör fotboll. Om en målare skjuter någon, så placerar man inte en sådan tråd i Bostad, hem och trädgård, eller hur? Kan du inte ta några andetag och läsa igenom svaren du får?
2015-07-11, 23:30
Medlem
70-talsfilms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illsuionist
Ja, privatliv. Om Zlatan äter gröt, gillar hårdrock, eller äter gröt - så tillhör detta hans privatliv. Det är inget som rör fotboll. Om en målare skjuter någon, så placerar man inte en sådan tråd i Bostad, hem och trädgård, eller hur? Kan du inte ta några andetag och läsa igenom svaren du får?

Jag tror att du är seriöst dum i huvet, precis som de flesta på Flashback.
2015-07-11, 23:30
Medlem
kjellkritisks avatar
Citat:

Nej den är inte snårigt konstruerad utan hissen går inte ända upp på dig, läst reglerna fåntratt!
2015-07-11, 23:37
Medlem
70-talsfilms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kjellkritisk
Nej den är inte snårigt konstruerad utan hissen går inte ända upp på dig, läst reglerna fåntratt!

Lustigt hur många som särar på benen och lånar ut röven till den som bestämmer. Typiskt svensk konformism. En Zlatan-tråd hör hemma i fotbollsforumet och det krävs inga avancerade regler för det. Så gå och sug av dig själv till sömns
2015-07-11, 23:45
Medlem
motvalls avatar
Citat:
Det fanns ingen förklaring alls när han tog bort tråden utan moderatorn har lagt till sin förklaring efteråt, dvs nyss.

Nu ljuger du.

Jag skrev direkt en förklaring till varför din tråd papperskorgades, som kan läsas av alla. Jag har därefter omgående svarat på ditt PM och där gett dig ännu mer fakta för min åtgärd. Du har däremot inte svarat på PM:et utan istället startat denna tråd, för att gnälla på vad? Att reglerna gäller även dig?
2015-07-11, 23:47
Medlem
kjellkritisks avatar
Citat:
Lustigt hur många som särar på benen och lånar ut röven till den som bestämmer. Typiskt svensk konformism. En Zlatan-tråd hör hemma i fotbollsforumet och det krävs inga avancerade regler för det. Så gå och sug av dig själv till sömns

Vad är det så svårt att förstå, finns det trådar skriver man i dem. Eller är ordet befintliga trådar också komplicerat för dig??

Snacka om korkat ego!
2015-07-11, 23:56
Medlem
70-talsfilms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av motvall
Nu ljuger du.

Jag skrev direkt en förklaring till varför din tråd papperskorgades, som kan läsas av alla. Jag har därefter omgående svarat på ditt PM och där gett dig ännu mer fakta för min åtgärd. Du har däremot inte svarat på PM:et utan istället startat denna tråd, för att gnälla på vad? Att reglerna gäller även dig?

Nej, nu snackar du skit och hittar på. Det är just detta som är det stooooora problemet med mods. Ni beter er lite hur som helst och vet att ni blir uppbackade av dussinet medlöpare när det uppstår diskussion.

Jag drog igång denna tråden INNAN någon förklaring från dig. Så, skärpning. Kanske borde skicka dig i papperskorgen, och hela Flashback
Senast redigerad av 70-talsfilm 2015-07-12 kl. 00:01.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in