2015-07-06, 20:13
Medlem
The foxs avatar
Tjae, vet inte riktigt vart jag skall börja.. men vi kör på:

Substans: LSD-25

Dos: Ca 250ug, om man tror på personen jag fick det av

Ålder: 24, Man

Tid: Svårt att säga hur länge det varade, hallucinerade i ca 3 - 5 timmar efter intag, var vaken ca 14 timmar efteråt.

Beskrivning:

Det började med att jag fick tag på en lapp av, vad personen sade, var 250ug LSD-25.

Ett par dagar senare valde jag att köra på det, lade lappen under tungan och ca 20 minuter senare började det..

23:00 - 23:10

Lappen blir lag under min tunga

Ca 23:30

Börjar se rummet jag sitter i, börjar bli mycket mer klart, jag ser allt mycket mer ljust än vanligt, allt ser ut som om det vore dag och solen skiner in, men så klart gör den inte det. Börjar tänka att det nog börjar, samt att det är dags att börja förbereda, sagt och gjort så lade jag mig i min säng, slog på mig min telefon och körde på musik, som jag förberett tidigare. Den musik som jag absolut älskar på LSD, och som jag körde första gången, låter jag nu gå igenom hörlurare; https://www.youtube.com/watch?v=7UOSFN1OOF0

Ca 00:00(?)

Börjar nu känna av det på riktigt, vart jag än tittar ser jag fraktaler, fraktaler när jag sluter ögonen, när jag tittar runt i mitt rum, på mjukisdjur jag vet jag kan lita på, men dessa känns ändå så verkliga, som att dem rör på sig, som att det är verkliga djur jag rör vid..

Någonstans under denna tid, ser och känner jag ochså hur Döden är i mitt rum, och kommer fram bakom en bokhylla, höjer sin lie och försöker attackera mig, höjer då upp armen i försvarsställningen, men tittar snabbt tillbaka för att se ingenting.

Ca 00:45

Bestämmer mig för att sätta mig vid min dator efter jag upplevt detta, själv brukar jag ha diverse bakgrunder och liknande, som jag vet jag kommer tycka om när jag trippar på t.ex. LSD, som lyckas uppehålla mig en bra stund, innan jag börjar chatta med folk på Steam.

Kort därefter, känner jag en hand som drar över min rygg, precis ifrån axel till axel, och ryser till, sitter och kollar igenom diverse bilder och försöker prata med vänner.

Ca 01:00(?)

Byter över till Goa Trance, hur och varför jag kom fram till denna musik är fortfarande bortom mig, vid detta tillfälle har jag åtminstone kommit till platån, och jag känner hur LSD;en verkar i vågor, var femte minut slår allt på, för att sedan bli mindre och mindre, och efter ca fem minuter, där det är fullt psykedeliskt vid den första minuten, händer inget vid den femte, för att sedan starta om.

https://www.youtube.com/watch?v=QHopBWYm9rM

Vid det här laget var jag övertygad om att det var en NBOMe eller liknande RC kemikalie jag fått i mig, vilket, efter ett par minuter, övergick till att det absolut var LSD, som höll i sig resten av natten.

Ca 01:30(?)

Tittar ut genom mitt fönster, hämtar vatten o.s.v. och kunde svära på att jag såg två kameleonter som klättrade upp i ett träd, samt att träden dansade.

Ca 02:00

Försöker spela lite Agar.Io, nämner mig själv till LSD-25 och lyckas, på något sätt, komma upp till Top 5 på spelet, och stanna där ett bra tag. De små "plupparna" man äter skiftar i form konstant, jag förstår knappast något av vad som händer.

Ca 02:30

Den vän som jag haft kontakt med i början av trippen, återvänder, och ett extremt lugn infinner sig, hela mitt rum blir mer eller mindre upplyst som i början, och jag känner euforin som kommer över mig, "Äntligen, allt är bra.. han är här nu, nu blir det bra" Känner fortfarande hur det slår på i vågor, alltså var 5 - 10 minut som det slår på hårt, för att sen dala.

Ca 03:30

Nu börjar hallucinationerna avta, ligger i min säng och pratar med min vän och andra folk, lyssnar på den tidigare musiken, och går igenom Google och bilder jag själv tagit på telefonen.

04:00

Nu känns det mer som en stimulerande effekt, inte så mycket hallucinationer längre, sitter och pratar med vännen om hur trippen har varit, speciellt då jag känt hur någon drar en hand över min axel, samt döden själv.

05:00

Försöker sova, känner hur någon kryper i säng med mig, håller min hand och omfamnar mig, kort därefter somnar jag, och kommer in och ut ur sömnen, ibland med diverse hallucinationer, ibland bara att jag vaknar.

Runt 12 - 13, är jag vaken, avslappnad, och vet att det är över. 48 timmar efter känner jag mig fortfarande lite ur kängorna, men det släpper ca 12 timmar efteråt, när jag fått sova igen.

Utvärdering: Denna tripp var verkligen något jag inte var beredd på, alls. Jag har tagit LSD och svamp förut, och rätt höga doser, t.ex. 600ug LSD och då sätt döden, ett slagfält och arméer trampa över mig, en soldat som knäböjt inför korset i mitt rum. Samt tagit 4g torkad svamp och varit fast i vad som kändes som en livstid. Detta var den enda tripp som jag verkligen blivit skrämd av, dock, men det blir snart dags igen. Ca 400ug LSD-25.

Från och med nu, vet jag att döden alltid är med mig när jag tar LSD eller svamp, men jag vet själv inte hur jag ska förhålla mig till det.
Senast redigerad av The fox 2015-07-06 kl. 20:22. Anledning: Korrigering..
Citera
2015-07-10, 09:01
Medlem
Ecstasyhetss avatar
Tyckte väl att denna rapport var bra för tidsutsättningarna ganska ofta.

Men man fick ingen bra inblick av hur du egentligen kände dig och vart du var, ingen miljö osv.

Men det verkade som en bra tripp iallafall så du får 4/10 dawg
Citera
2015-07-16, 01:03
Medlem
The foxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ecstasyhets
Tyckte väl att denna rapport var bra för tidsutsättningarna ganska ofta.

Men man fick ingen bra inblick av hur du egentligen kände dig och vart du var, ingen miljö osv.

Men det verkade som en bra tripp iallafall så du får 4/10 dawg

Just ifrån denna gång var det rätt svårt att komma ihåg något, mest troligen för att jag blandade rätt duktigt. LSD/RC ifrån två olika ställen hjälpte nog inte detta, hade en mycket mer "klar" tripp gången efter, vilket har lett mig till att inte vilja använda droger mer. Kommer nog skriva upp en mer detaljerad rapport för detta inom en snar framtid, dock!
Citera
2015-07-17, 08:31
Medlem
08as avatar
Jag kan förstå att ibland är det svårt att komma ihåg.

Jag tyckte att din rapport var bra faktiskt, och LSD rapporter har oftast ganska hög standard.

Men det verkade som en rätt sjuk tripp

3/5
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in