varför folk utvandrar i stora volymer:
Miljarder människor världen runt är missnöjda med livet i hemlandet pga krig, fattigdom, svält, korruption, diktatur etc och vill uppgradera sina liv.
Är lösningen att alla dessa människor flyttar till EU och Nordamerika?
Jag ser det inte utvandring som en hållbar lösning, istället borde folk jobba för en fredligare och rättvisare värld och göra sitt hemland till en bättre plats.
Helst ska det vara snygga ryska kvinnor som ser det som sin livsuppgift att tillfredsställa mannen. Feministerna hade gått i taket och en stor del av våra svenska kvinnor hade nog blivit rejält främlingsfientliga till slut
Helt inga flyktingar alls, men om vi nu måste eftersom vi slickar EU:s röv så kan vi väl låta bli ta in killar och ta in tjejer. Då slipper vi få våra tjejer våldtagna av dessa barbariska Abdullahs
man gör detta i USA nu. ICE tror jag det heter. vad det är förkortning för vet jag ej. men kvinnor och barn släpps in, medan män hålls kvar i "detention".
finns bilder i länken lite längre ner på massa män som sitter inlåsta. hur hade du tänkt lösa den biten TS. ska man bara låsa in dom och låta dom sitta där?