2024-07-11, 10:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xutten
GS själva är ju homosexuella..Vilken straight man drivs av att spionera på andra män samt smyg filma dom? Dom smygfilmat alltså folk i deras hem med micro kameror och ser på när TI runkar och knullar t ex. Dessa män är riks gay.. Dom är äckliga, perversa män.. Eller kan man ens kalla dom för män?

Har kommit fram till samma slutsatser att gang stalking har en väldigt nära relation till homosexuella, även fast dom själva lever heterosexuella förhållande så är det här med homosexuellas rättigheter det viktigaste i världen 🤔

Gang stalking verkar ochså ha mycket gemensamt med smiley face mördar gänget. Om ni inte har läst om smiley face killers så kortfattat så är det unga män vanligtvis under 25 år som försvinner efter att dom besökt krogen med vänner senare hittas dom vanligtvis i vatten och polisen säger att dom drunknade vilket i många fall har motbevisats. Men vart jag vill komma är att ochså detta verkar ha en connection med gay dating för många av smiley killer offer har besökt gay Web dating siter före dom har försvunnit 🤔

Jag tror ochså som du att dom som sponsrar gang stalking är homosexuella rika män vilket ochså är orsaken till varför manliga targeted individuals isoleras från motsatta könet för att man ska välja att bli homosexuell precis som i ett fängelse där män blir homosexuella för att det inte finns några kvinnor där🤔
Citera
2024-07-11, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin
Jösses, dina punkter passar in på vilket dysfunktionellt förhållande som helst. Majoriteten av oss som har haft ett skitförhållande tar det för vad det är - två människor som borde ha lämnat varandra för länge sedan.

Din tolkning av ett taskigt förhållande är en sörja av demoner, religion och att världen är emot dig.

Tror seriöst du blandar ihop vanliga mänsklig interaktion med katolska demoner och Illuminati.

Jag ger dig rätt. Jag anser med 300 % trolighet att GS är en påhittad relation mellan man och kvinna. Jag anser att alla som vet det är de enda som faktiskt vet något om GS. Man måste kunna veta att det är någon som luras med en och spela med primärt och sedan acceptera att man bygger en fantasirelation åt sig.
Citera
2024-07-12, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Samhället utsätt för miljontals mindre psykologiska operationer och social engineering-operationer. GS är enbart en av dem i den form. Tror du att Mind Control i samhäller är en hemlighet? Alla vill påverka människor vare sig reklam- och marknadsföringsföretag och militärer till politiska partier. Du själv är utsatt för flera psykologiska operationer dagligen mot dig i form av exempelvis reklam och marknadsföring samt här på FB där personer försöker ändra din åsikt.

Gang stalkers försöker sätta targeted individuals i en sårbar situation för att dom ska kunna utnyttja eller dra nytta av targeted individuals som använder psykmediciner och riktigt bra med bland missbrukare för då har dom bara att gå in i huset och ta vad dom vill ha.

Har hänt en släkting nyligen som blev av med en del värdefulla saker när han var drogad av psykmediciner.

Så det finns en ganska tydlig anledning till varför dom vill att man ska vända sig till psykvården🙄

Mitt råd till alla targeted individuals använd inte under några omständigheter psykmediciner.
Citera
2024-07-12, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anders43J
... Mitt råd till alla targeted individuals använd inte under några omständigheter psykmediciner.

Är det inte bättre att låta läkare avgöra vilka mediciner som behövs? Känns minst sagt knasigt att du ska sitta och diagnostisera människor som du inte ens har träffat. Speciellt med tanke på att du helt saknar utbildning inom området.

Du är ett äckligt själviskt svin som vill förhindra sjuka människor från att få adekvat vård. Det är en sak att du slänger bort ditt eget liv men när du även vill du sabba andra människors liv passar du en gräns.
Citera
2024-07-12, 19:10
Medlem
RiktigTIs avatar
Har någon mer märkt av att våra förövare är uppmanade att behandla oss som är vi våra en annan person? En typ av misstagen identitet? Jag har läst i GS-forum om fenomenet och andra måltavlor diskuterar varför våra handlers är fokuserade på just identiteter. En person jag diskuterade GS om referrerade filmen "Life of Brian" som är en satirisk komedi om en vanlig person Brian som blev misstagen för Kristus i Jesu tid och Brian försökte förgäves övertyga samhället att han inte är det. Det här har diskuterats:
  • Handlers försöker "stjäla" våra identiteter och därmed genomförs en massiv social engineering-operation mot oss just för att extrahera personlig och privat information om oss
  • Handlers uppmanar förövare att missta vår identitet med någon annan som exempelvis ett partners ex
  • Handlers ger instruktioner att förövare ska på olika sätt härma oss, kopiera oss och adoptera vår livsstil
  • Handlers ger instruktioner för förövare att på olika sätt berätta det här för oss, om inte så gör förövare det på eget bevåg

I konspirationslitteraturen om eliten, hävdas det att de anser identiteter och öden kan förväxlas och bytas, eller stjälas. Det här är extremt ockult-inriktade grupper som uppenbarligen har extrema resurser i att genomföra massiva psykologiska operationer och social engineering på individen, grupper och samhällen. De skyddar operationens existens genom att diskreditera oss som psykiskt sjuka och får andra falska måltavlor online att skriva om objektivt sett sinnessjuka saker som sci-fi-vapen och schizofreni-berättelser.

Minst sagt är dessa elit-Illuminati-Frimurare-grupper och specifik den grupp som ansvarar för GS mäktiga och psykopatiska i allt de gör mot samhället. De har helt sjuka trossystem och tror själva på det de gör. Ibland kallas de för "The Dark Ockultists" av konspirationsforskaren och ex-Satanist medlemmen Mark Passio som har en egen Youtube-kanal där han exponerar elitens sadistiska trossystem och hur de kontrollera massa via Frimurare, polisen, underrättelser och militären - genom våld.
Citera
2024-07-12, 19:11
Medlem
Citat:
Är det inte bättre att låta läkare avgöra vilka mediciner som behövs? Känns minst sagt knasigt att du ska sitta och diagnostisera människor som du inte ens har träffat. Speciellt med tanke på att du helt saknar utbildning inom området.

Du är ett äckligt själviskt svin som vill förhindra sjuka människor från att få adekvat vård. Det är en sak att du slänger bort ditt eget liv men när du även vill du sabba andra människors liv passar du en gräns.

Psykmediciner är inget annat än statsfinanserat lagligt knark och i princip samma skit som säljs olagligt på gatan enda skillnaden är att staten kontrollerar till skillnad från den olagliga varianten som kontrolleras av kriminella gäng 🤔

Och jag har sett hur targeted individuals som använder psykmediciner utnyttjas av gang stalkers manliga targeted individuals får sina bankkonton tömda eller värde saker bestulna medans kvinnliga targeted individuals kan bli sexuellt utnyttjade.
Citera
2024-07-12, 19:34
Medlem
Citat:
Psykmediciner är inget annat än statsfinanserat lagligt knark och i princip samma skit som säljs olagligt på gatan enda skillnaden är att staten kontrollerar till skillnad från den olagliga varianten som kontrolleras av kriminella gäng 🤔

Nu är vi låååångt från ämnet. Men jag är övertygad om att läkare är bättre på att bedöma effekten av läkemedel än vad du är. Du gör bäst i att ligga lågt om saker du inte begriper.

Citat:
Och jag har sett hur targeted individuals som använder psykmediciner utnyttjas av gang stalkers manliga targeted individuals får sina bankkonton tömda eller värde saker bestulna medans kvinnliga targeted individuals kan bli sexuellt utnyttjade.

LoL. Nej det har du inte, du har sett psykiskt sjuka människor som använder läkemedel.

Varför i hela världen tror du att du är bättre att ställa en medicinsk diagnos än läkare? Stolle.
Citera
2024-07-12, 19:46
Medlem
Citat:
Har någon mer märkt av att våra förövare är uppmanade att behandla oss som är vi våra en annan person? En typ av misstagen identitet? Jag har läst i GS-forum om fenomenet och andra måltavlor diskuterar varför våra handlers är fokuserade på just identiteter. En person jag diskuterade GS om referrerade filmen "Life of Brian" som är en satirisk komedi om en vanlig person Brian som blev misstagen för Kristus i Jesu tid och Brian försökte förgäves övertyga samhället att han inte är det. Det här har diskuterats:
  • Handlers försöker "stjäla" våra identiteter och därmed genomförs en massiv social engineering-operation mot oss just för att extrahera personlig och privat information om oss
  • Handlers uppmanar förövare att missta vår identitet med någon annan som exempelvis ett partners ex
  • Handlers ger instruktioner att förövare ska på olika sätt härma oss, kopiera oss och adoptera vår livsstil
  • Handlers ger instruktioner för förövare att på olika sätt berätta det här för oss, om inte så gör förövare det på eget bevåg

I konspirationslitteraturen om eliten, hävdas det att de anser identiteter och öden kan förväxlas och bytas, eller stjälas. Det här är extremt ockult-inriktade grupper som uppenbarligen har extrema resurser i att genomföra massiva psykologiska operationer och social engineering på individen, grupper och samhällen. De skyddar operationens existens genom att diskreditera oss som psykiskt sjuka och får andra falska måltavlor online att skriva om objektivt sett sinnessjuka saker som sci-fi-vapen och schizofreni-berättelser.

Minst sagt är dessa elit-Illuminati-Frimurare-grupper och specifik den grupp som ansvarar för GS mäktiga och psykopatiska i allt de gör mot samhället. De har helt sjuka trossystem och tror själva på det de gör. Ibland kallas de för "The Dark Ockultists" av konspirationsforskaren och ex-Satanist medlemmen Mark Passio som har en egen Youtube-kanal där han exponerar elitens sadistiska trossystem och hur de kontrollera massa via Frimurare, polisen, underrättelser och militären - genom våld.

Dom försöker sätta targeted individuals i en sårbar situation med psykmediciner alkohol eller andra droger och skapa ett slags beroende till släkt och vänner som är gang stalkers för att de ska kunna utnyttja och dra nytta och kontrollera.

Jag kom fram till att min egen mamma är mer eller mindre delaktig i gang stalking nätverket och det är inte bara jag som är utsatt av detta gäng utan även min yngre broder.

När man kommer fram till vem som är delaktig i detta så måste man ta avstånd från dem för att förhindra att situationen blir värre finns tyvärr ingen annan utväg dessutom var min mamma inte så stor hjälp ekonomiskt hon försökte bara övertyga mig att jag behöver henne vilket jag egentligen inte behöver allt det där kan jag fixa själv.
Citera
2024-07-12, 19:56
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:

Citat:
Nu är vi låååångt från ämnet. Men jag är övertygad om att läkare är bättre på att bedöma effekten av läkemedel än vad du är. Du gör bäst i att ligga lågt om saker du inte begriper.

LoL. Nej det har du inte, du har sett psykiskt sjuka människor som använder läkemedel.

Varför i hela världen tror du att du är bättre att ställa en medicinsk diagnos än läkare? Stolle.

Ha i åtanke att många måltavlor som utsätts kan få stöd av frivilliga organisationer som erbjuder gratis terapi och samtal. Att gå till en läkare och kräva diagnos är en lång process som är en sista utväg ifall en mår extremt dåligt eller har mental ohälsa som stör ens vardagliga funktion. Dock är nog psykologsamtal och terapisamtal bättre alternativ för att förstå egna tankar och få ordning på sitt tänkande. För att besöka psykolog kostar mycket dock terapisamtal finns i olika former gratis. Ofta har de sekretess och tystnadsplikt så allt kan sägas ofta utan att bli dömd.

Google online för att hitta alternativ. FB-tråden fungerar också som en form av terapisamtal. Dock i många Facebook-grupper är det inte alls hjälpsamt eftersom skadade människor kan ofta inte hjälpa andra skadade människor - ofta förvärras det. Reddit-grupper är dock en bra alternativ samt vissa Discord-kanaler för GS fungerar terapisamtal.
Citera
2024-07-12, 21:21
Medlem
Citat:
... Att gå till en läkare och kräva diagnos är en lång process som är en sista utväg ifall en mår extremt dåligt eller har mental ohälsa som stör ens vardagliga funktion. Dock är nog psykologsamtal och terapisamtal bättre alternativ för att förstå egna tankar och få ordning på sitt tänkande. För att besöka psykolog kostar mycket dock terapisamtal finns i olika former gratis. Ofta har de sekretess och tystnadsplikt så allt kan sägas ofta utan att bli dömd.
... .

Håller i princip med om vad du säger, terapi är att föredra. Eller en kombination

Men du missar min poäng. Din TI- kompis anders föreslog att personer som redan gått igenom processen, som redan har en diagnos och utskrivna läkemedel, skulle avstå att ta läkemedlen. Dvs homofobi-anders föreslår att personer som han aldrig har träffat ska lite mer på honom än en läkare som faktiskt har har ställt en diagnos.

Och detta enbart för att homofobi-anders så gärna vill att TI- communityn ska växa så att han inte känner sig så ensam med sina förvirrade tankar om röda bilar som körs av hbtq-personer.

Helt okey att ni geggar ner er i ert eget kaninhål, det är ett liv. Men ni borde kunna låta bli att släpa ned andra i samma träsk.

Citat:
... FB-tråden fungerar också som en form av terapisamtal. ...

Verkligen inte. Den här tråden har motsatt effekt och är ett typiskt exempel på grupp-hysteri där ni bara får varandra att bli än mer paranoida.

Nu senast var det en stackare som led av hörselhallucinationer och inte fan var det någon TI som uppmanade honom att söka vård. I stället späder andra TI på hans villfarelser om V2K och DEW.
Senast redigerad av WilleGarvin 2024-07-12 kl. 21:32.
Citera
2024-07-12, 21:52
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Håller i princip med om vad du säger, terapi är att föredra. Eller en kombination

Men du missar min poäng. Din TI- kompis anders föreslog att personer som redan gått igenom processen, som redan har en diagnos och utskrivna läkemedel, skulle avstå att ta läkemedlen. Dvs homofobi-anders föreslår att personer som han aldrig har träffat ska lite mer på honom än en läkare som faktiskt har har ställt en diagnos.

Och detta enbart för att homofobi-anders så gärna vill att TI- communityn ska växa så att han inte känner sig så ensam med sina förvirrade tankar om röda bilar som körs av hbtq-personer.

Helt okey att ni geggar ner er i ert eget kaninhål, det är ett liv. Men ni borde kunna låta bli att släpa ned andra i samma träsk.

Verkligen inte. Den här tråden har motsatt effekt och är ett typiskt exempel på grupp-hysteri där ni bara får varandra att bli än mer paranoida.

Nu senast var det en stackare som led av hörselhallucinationer och inte fan var det någon TI som uppmanade honom att söka vård. I stället späder andra TI på hans villfarelser om V2K och DEW.

Utifrån mental hälso-perspektiv är det inte vist att propagera V2K/DEW till personer som upplever dessa symptom. Jag är en av de få måltavlor som inte tror på V2K dock DEW är möjligt men inte troligt att medelsvensson måltavlor attackeras.

De som upplever V2K och okända medicinska symptom ska uppsöka läkare och ta hand om sin biologiska hälsa. Som sagt har CIA och andra myndigheter historisk oetiskt och farligt experimenterat och forskat på mental ohälsosamma personer. Exempelvis de 311 danska barn som i hemlighet övervakades och experimenteras på i 20 år av CIA-sponsrade psykiatriker inom schizofreni. I vissa fall använda personer med psykologiska sårbarheter som Manchurian Candidates för att utföra våldsdåd och annat.

Därför kan många "måltavlor" med olika psykologiska sårbarheter vara utsatta för PsyOps just för att de har den psykologin - folk som enkelt faller för desinformation och psykologisk manipulation då de saknar eller har försvagat mental motståndskraft.
Senast redigerad av RiktigTI 2024-07-12 kl. 21:55.
Citera
2024-07-12, 22:05
Medlem
Citat:
De som upplever V2K och okända medicinska symptom ska uppsöka läkare och ta hand om sin biologiska hälsa

Fantastiskt - och äntligen något vettigt från dig.

Återstår bara att du även styr upp alla andra dårar i tråden. Det gynnar inte din sak att se mellan fingrarna för de som uppenbart är psykotiska. Som t.ex nu senast stråltanten som kunde känna "strålningen".

Eller dåren som skrev inlägget direkt efter detta. Är det verkligen den typen av dårar du vill identifiera dig med?
Senast redigerad av WilleGarvin 2024-07-12 kl. 22:13.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in