2023-08-10, 21:47
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anders43J
[…]
Till exempel människor som försvinner i tomma intet 🙄

[…]

Den här grejen blir ju inte mindre knäpp ju längre tiden går.

Vad blir nästa grej? Min fantasi räcker inte till.
Citera
2023-08-11, 14:08
Medlem
Citat:
Varför skulle folk lägga så mycket tid på att trakassera just dig kanske för att besvärjelser har större effekt om det utförs av en grupp istället för en ensam stackare som sitter och sticker nålar i en voodo docka.

Om du förstår hur ockulta besvärjelser fungerar så måste det ständigt uppdateras eftersom besvärjelser tappar effekt efter en tid.

Det är därför jag är övertygad om att stor del av det som dessa gang stalkare gör är en slags ritual.

Ta till exempel röd och vit till exempel det är färger som är väldigt vanliga i ockulta sammanhang eftersom de som håller på med ockultism tror att vissa färger gör att deras ritualer lyckas bättre.

Jag har ochså märkt att gang stalking blir mer intensivt nära satanistiska högtider och sen lugnar det ner sig igen när det inte är någon satanistisk högtid.

Svårt att hålla sig till topic förstår jag.
Hur är det med rimligheten som ni aktivt duckar?
Citera
2023-08-11, 14:59
Medlem
RiktigTIs avatar
Det är mer än uppenbart att "Gang Stalking" är främst psykologisk krigföring i syfte att utföra Mind Control genom att bryta ner personer. Har är några punkter av intresse:
  1. "Myndigheten för Psykologisk Försvar" (MPF) öppnade sitt huvudkontor i min hemstad förra året (inte ett sammanträffande tycker jag) - många gånger vill jag gå dit och anmäla den psykologiska krigföring jag utsätts för
  2. De kontaktar folk främst för att bli civila informatörer och agenter där de rapporterar tillbaka om en och ibland utför aktiviteter med instruktioner och information delgivet - mycket likt psykologiska krigföringsprogrammet "Zersetzung"
  3. En bekant avslöjade redan år 2013 att han blir kontaktad via telefon för att samla information om mig och göra saker mot mig. Olika vänner kallar dem ansvariga för "psykopater"
  4. PysOp-gruppen vill att vi delar våra erfarenheter i sociala media, bland vänner och online - då kan de exempelvis få insyn på hur deras metoder har resulterat
  5. Måltavlor utsätts främst för "Hjärntvättning" - alltså ens verklighetsuppfattning och tron är utsatta för subjektiv manipulation
  6. PsyOp-gruppen utför "Perception Management" där de försöker påverka hur folk ser på oss och hur vi ser på det som händer oss
  7. PsyOp-gruppen vill att folk ska tro på V2K ock DEW (science fiction-vapen) - VISST folk som påstår att de är utsatta för V2K/DEW/implantat tror GENUINT på det (hjärntvättade) - andra är desinformatörer som sprider information och falska vittnesmål att de är utsatta och att det är riktigt (publicerar artiklar om "avancerad teknologi"). På så sätt hjärntvättas de få måltavlor som utsätts för vanlig psykologisk krigföring (GS) att tro på V2K/DEW
  8. DEW-vapen existerar. V2K-vapen existerar. Dock inte i den grad som dessa "vittnesmål" påstår. V2K finns som mikroljudvågor som måste skickas i direkt syn. Däremot kan DEW-vapen strålas genom väggar.
  9. Upp till 15% av generella populationen hör olika grader av röster dock väldigt få får problem med det. Därmed finns det måltavlor som faktiskt hör röster men de har blivit hjärntvättade till att tro på de är utsatta för V2K-vapen mot sig samtidigt som de utsätts för psykologisk krigföring online och offline
  10. Psykologiska krigföringen har för avsikt för total dominans av ens verklighet därmed rekryteras ens sociala nätverk online och offline samt media manipuleras
  11. Deras huvudmetoder är: omvänd psykologi, hemlig övervakning via mobil/telefon, gastlightande, civila informatörer, manipulation av ens sociala krets till att se måltavlan som de vill
  12. PsyOps fokuserar på det en target fokuserar på och skapar PsyOps efter det (i princip försöker de vara där en target finns online och offline) - de vill ha total informationsdominans av en targets verklighet
  13. PsyOp-gruppen ber stalkers att aktivt provocera targets för att få en reaktion och på det sätt samlas data om vad en target tänker genom reaktionen
  14. Meningen är också att det ska likna mental sjukdom och om vi klagar om det till myndigheter blir vi inte trodda - det här är främsta anledning till att det här är fortfarande "hemligt". Däremot finns det faktiskt sjuka människor, men det finns miljarder människor som tror på spöken, UFO, konspirationer, Mind Control, Gud etc. som rapporterat att de är utsatta för detta. En mental sjukdom är sällsynt och ofta krävs grova symptom för en diagnos
  15. De flesta som utsätts för GS berättar det inte online och offline - många gömmer sig och sina erfarenheter just för att det är skämmigt att prata om det när andra gaslightar och att det är förlöjligat online
  16. PsyOp-gruppen är en auktoritet med stora resurser inom informationshämtning som via mobilen och via människor. I synnerhet rekryterar de personer i ens liv för att på så sätt påverka intimt - att familjen deltar är det mest otroliga för de flesta
  17. De vill påverka en targets värdesystem, trossystem, verklighetsuppfattning etc. - det är svårt att gör det utan en total infiltration och därför är det så omfattande - det är den ultimata Mind Control-vapnet. Allt styra ens hela liv via psykologiska och sociala operationer (social engineering)
  18. Targets utsätts för faktiska GS-aktiviteter och de blir utsätta också för bred desinformation om religion och teknologi om hur de "utför" GS-aktiviteter - om det är via övernaturliga medel eller science fiction-vapen. Det här tar bort fokus från civila informatörer/agenter och spionvara på mobil/dator eller avlyssning i hemmet
  19. Syftet är att använda alla möjliga medel vilket inkluderar samhället i sig - PsyOp-gruppen är experter i att använda (manipulera med auktoritet) samhället och individer i att utföra påverkan och trakasseri mot en target
  20. All information går till en "central" som lagrar, analyserar och sprider information och instruktioner/order till stalkers främst via mobilen

Referenser
The Gangstalking Program Explained: https://www.youtube.com/watch?v=1or35SyrX0k
Online Psyops and Perception Management in the Targeted Community: http://exposinginfragard.blogspot.com/2013/12/online-psyops-and-perception-management.html
Gang Stalking Manual: https://www.targetedjustice.com/gangstalking---training-manual.html
Senast redigerad av RiktigTI 2023-08-11 kl. 15:37.
Citera
2023-08-11, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Det är mer än uppenbart att "Gang Stalking" är främst psykologisk krigföring i syfte att utföra Mind Control genom att bryta ner personer. Har är några punkter av intresse:
  1. "Myndigheten för Psykologisk Försvar" (MPF) öppnade sitt huvudkontor i min hemstad förra året (inte ett sammanträffande tycker jag) - många gånger vill jag gå dit och anmäla den psykologiska krigföring jag utsätts för
  2. De kontaktar folk främst för att bli civila informatörer och agenter där de rapporterar tillbaka om en och ibland utför aktiviteter med instruktioner och information delgivet - mycket likt psykologiska krigföringsprogrammet "Zersetzung"
  3. En bekant avslöjade redan år 2013 att han blir kontaktad via telefon för att samla information om mig och göra saker mot mig. Olika vänner kallar dem ansvariga för "psykopater"
  4. PysOp-gruppen vill att vi delar våra erfarenheter i sociala media, bland vänner och online - då kan de exempelvis få insyn på hur deras metoder har resulterat
  5. Måltavlor utsätts främst för "Hjärntvättning" - alltså ens verklighetsuppfattning och tron är utsatta för subjektiv manipulation
  6. PsyOp-gruppen utför "Perception Management" där de försöker påverka hur folk ser på oss och hur vi ser på det som händer oss
  7. PsyOp-gruppen vill att folk ska tro på V2K ock DEW (science fiction-vapen) - VISST folk som påstår att de är utsatta för V2K/DEW/implantat tror GENUINT på det (hjärntvättade) - andra är desinformatörer som sprider information och falska vittnesmål att de är utsatta och att det är riktigt (publicerar artiklar om "avancerad teknologi"). På så sätt hjärntvättas de få måltavlor som utsätts för vanlig psykologisk krigföring (GS) att tro på V2K/DEW
  8. DEW-vapen existerar. V2K-vapen existerar. Dock inte i den grad som dessa "vittnesmål" påstår. V2K finns som mikroljudvågor som måste skickas i direkt syn. Däremot kan DEW-vapen strålas genom väggar.
  9. Upp till 15% av generella populationen hör olika grader av röster dock väldigt få får problem med det. Därmed finns det måltavlor som faktiskt hör röster men de har blivit hjärntvättade till att tro på de är utsatta för V2K-vapen mot sig samtidigt som de utsätts för psykologisk krigföring online och offline
  10. Psykologiska krigföringen har för avsikt för total dominans av ens verklighet därmed rekryteras ens sociala nätverk online och offline samt media manipuleras
  11. Deras huvudmetoder är: omvänd psykologi, hemlig övervakning via mobil/telefon, gastlightande, civila informatörer, manipulation av ens sociala krets till att se måltavlan som de vill
  12. PsyOps fokuserar på det en target fokuserar på och skapar PsyOps efter det (i princip försöker de vara där en target finns online och offline) - de vill ha total informationsdominans av en targets verklighet
  13. PsyOp-gruppen ber stalkers att aktivt provocera targets för att få en reaktion och på det sätt samlas data om vad en target tänker genom reaktionen
  14. Meningen är också att det ska likna mental sjukdom och om vi klagar om det till myndigheter blir vi inte trodda - det här är främsta anledning till att det här är fortfarande "hemligt". Däremot finns det faktiskt sjuka människor, men det finns miljarder människor som tror på spöken, UFO, konspirationer, Mind Control, Gud etc. som rapporterat att de är utsatta för detta. En mental sjukdom är sällsynt och ofta krävs grova symptom för en diagnos
  15. De flesta som utsätts för GS berättar det inte online och offline - många gömmer sig och sina erfarenheter just för att det är skämmigt att prata om det när andra gaslightar och att det är förlöjligat online
  16. PsyOp-gruppen är en auktoritet med stora resurser inom informationshämtning som via mobilen och via människor. I synnerhet rekryterar de personer i ens liv för att på så sätt påverka intimt - att familjen deltar är det mest otroliga för de flesta
  17. De vill påverka en targets värdesystem, trossystem, verklighetsuppfattning etc. - det är svårt att gör det utan en total infiltration och därför är det så omfattande - det är den ultimata Mind Control-vapnet. Allt styra ens hela liv via psykologiska och sociala operationer (social engineering)
  18. Targets utsätts för faktiska GS-aktiviteter och de blir utsätta också för bred desinformation om religion och teknologi om hur de "utför" GS-aktiviteter - om det är via övernaturliga medel eller science fiction-vapen. Det här tar bort fokus från civila informatörer/agenter och spionvara på mobil/dator eller avlyssning i hemmet
  19. Syftet är att använda alla möjliga medel vilket inkluderar samhället i sig - PsyOp-gruppen är experter i att använda (manipulera med auktoritet) samhället och individer i att utföra påverkan och trakasseri mot en target
  20. All information går till en "central" som lagrar, analyserar och sprider information och instruktioner/order till stalkers främst via mobilen

Referenser
Online Psyops and Perception Management in the Targeted Community: http://exposinginfragard.blogspot.com/2013/12/online-psyops-and-perception-management.html
Gang Stalking Manual: https://www.targetedjustice.com/gangstalking---training-manual.html

Ja så kan man också spalta upp det, lycka till med din döda hamster där uppe.
Men att hålla på som du gör är och förblir farligt för tredje person och så länge du inte fattar det själv kommer jag med flera jaga dig i röva med blåslampa.
Sen vore det ju bra om du kunde hålla dig till om det finns eller ej, det fjantet du komner med allt som oftast är bara ren reklam för dina fantasier. Vad exakt är det som gör att du vill få med fler i dessa tokigheter? Det är långt ifrån friskt beteende i alla fall, du vet vad du ska göra för att slippa alla som blåser dig i röva med lampan.

1. Håll dig till ämnet
2. Sluta göra reklam för dina egna fantasier, det är inte ett friskt beteende
Citera
2023-08-11, 18:07
Medlem
Citat:

Referenser

Är det här något du vet eller sitter du bara och hittar på? (Retorisk fråga, du bara pladdrar utan någon som helst substans)

Om vi tar en av alla dina punkter och fördjupar oss i den så kanske det klarnar.

Citat:
All information går till en "central" som lagrar, analyserar och sprider information och instruktioner/order till stalkers främst via mobilen

Pratar vi om en (1) central i hela världen eller finns det en "central" per land? Det kanske till och med finns en massa olika centraler i Sverige? Det kanske till och med finns tusentals centraler bara i Sverige?

Och mer exakt vad är det man sysslar med på den här centralen och hur många människor arbetar där?
Senast redigerad av WilleGarvin 2023-08-11 kl. 18:12.
Citera
2023-08-12, 09:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M18A1-Claymore
Svårt att hålla sig till topic förstår jag.
Hur är det med rimligheten som ni aktivt duckar?

Det är ganska svårt att utforska
Gang Stalking om man inte förstår deras ockultism som dessa tycks tro på.

Om man tror att det enbart är någon form av statlig övervakning så kommer man inte speciellt långt då det helt enkelt saknas motivering till denna massiva övervakning och kontroll av ens liv..

Däremot har ockulta sällskap desto mer orsak att kontrollera folk på det här viset.

Det är därför jag är övertygad om att gang stalkare är nån form av kult dock inte en kristen sådan då många gang stalkare jag träffat verkar vara starkt emot kristendomen.

Kan vara nån form av kult som tror att världen är överbefolkad och dom måste hjälpa till att minska antalet människor på ett mindre uppseendeväckande sätt.
Senast redigerad av Anders43J 2023-08-12 kl. 09:21.
Citera
2023-08-12, 10:31
Medlem
Citat:
... Kan vara nån form av kult som tror att världen är överbefolkad och dom måste hjälpa till att minska antalet människor på ett mindre uppseendeväckande sätt.

Så syftet med gang-stalking är att förhindra dig och andra TI's att få barn? Och metoden är att skicka ut vita bilar och köra lite street theater?

Känns lite ineffektivt, det vore betydligt enklare och effektivare att kemiskt kastrera dig.
Citera
2023-08-12, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin
Så syftet med gang-stalking är att förhindra dig och andra TI's att få barn? Och metoden är att skicka ut vita bilar och köra lite street theater?

Känns lite ineffektivt, det vore betydligt enklare och effektivare att kemiskt kastrera dig.

Ja dom försöker förhindra mig och andra targeted individuals att få barn med olika metoder 🙄

Street theater är inte de enda metoderna som används detta är mer ett försök att driva offret till självmord 🙄

Metoderna som används är att kontrollera vem personen får kontakt med andra ord göra det mer eller mindre omöjligt att hitta en partner av motsatta könet det går dock att gå runt i dagsläget men dom jobbar aktivt på att göra det totalt omöjligt 🤔

Andra saker som jag blivit utsatt för av detta nätverk är försök att få mig att byta läggning alltså dom försökte få mig att bli homosexuell detta lyckades dock inte så bra då jag genast förstod vad som var på gång och sa upp bekantskapet.
Citera
2023-08-12, 13:32
Medlem
Citat:
Ja dom försöker förhindra mig och andra targeted individuals att få barn med olika metoder 🙄

Så hur mycket hoppas de att jordens befolkning ska minska genom detta?

Typ minst tiotusen färre eller?
Citera
2023-08-12, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin
Så hur mycket hoppas de att jordens befolkning ska minska genom detta?

Typ minst tiotusen färre eller?

Det beror på på ur vilket perspektiv man ser det.

Dessa metoder kan minska befolkningen i de nordiska länderna medan man knappt skulle märka av detta i till exempel Sydamerika eller Afrika där krävs helt andra metoder till exempel diktaturer och massavrättningar vilket tyvärr förekommer i dessa länder.

Regeringen och staten måste tillåta dessa kontrollerade oppositioner att existera precis som aktivisten Greta Thunberg tillåts existera, eftersom hennes aktivism gynnar globalisternas agenda även om statens underrättelsetjänster inte själva deltar i deras aktiviteter så måste dom skyddas det innebär med andra ord att dom inte kan ge dessa gang stalkare fängelse trots att dom bevisligen har brutit mot lagen.

Så tror jag att det ligger till med gang stalking kulter det är inte frågan om annat än kontrollerade oppositioner som gynnar makthavarnas agenda 🤔
Senast redigerad av Anders43J 2023-08-12 kl. 19:41.
Citera
2023-08-12, 19:46
Medlem
Citat:
... Dessa metoder kan minska befolkningen i de nordiska länderna medan man knappt skulle märka av detta i till exempel Sydamerika eller Afrika ...

Så vi snackar om en befolkningsminskning på minst ett hundratal i Sverige?

Imponerande resultat på att förfölja er i 24/365 i 20 års tid. Här kan vi snacka om return of investment.
Citera
2023-08-12, 21:10
Medlem
Citat:

Regeringen och staten måste tillåta dessa kontrollerade oppositioner att existera precis som aktivisten Greta Thunberg tillåts existera, eftersom hennes aktivism gynnar globalisternas agenda ....

Så nu är det "globalister" det handlar om?

Exakt vad har dessa "globalister" att vinna på att få dig att framstå som en tokig idiot?

Citat:
...måste dom skyddas det innebär med andra ord att dom inte kan ge dessa gang stalkare fängelse trots att dom bevisligen har brutit mot lagen.

Så polisen, åklagare och domstolar är med i den världsomspännande konspirationen som går ut på att du inte ska få barn?

Citat:
...bevisligen har brutit mot lagen. ...

Ursäkta? Vilka bevis pratar du om och vilken juridisk instans har gjort en bevisprövning?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in