2015-12-04, 09:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harfager
Diskutera inte om två skribenter i samma text tack. Dela upp det !!!

Jag har nu i texten ovan beskrivit när det började och vad jag kan tolka anledningen till .

Och jag har ofta sagt att man ska inte övertolka allt utan tänka tex varför tittar denne på mig , jo jag tittade dit tex, det där lärde man sig snabbt även om det var provokation då jag ju inte då kunde anmäla och var så fattig så jag inte hade kamera etc.

Sedan finns det små bagateller som jag såg att en person hakat upp sig på och det var att denne fått flera varningar om att någon loggat in på dennes konto med en annan webbläsare och tog det för givet att det var någon annan . Men då jag haft samma varningar då jag loggar in så vet jag att det är för att dels modemet byter IP nummer varje gång man startar om det (dynamiskt IP) eller att jag loggat in från mobilen plus att jag ofta kör CCleaner som tar bort alla kakor . Så i den personens fall så kan denne kolla tiderna och se om det inte är dennes egna inloggning , även om du tex är kameraövervakad inomhus så skulle det gå att synka tex

Harfager

Jag vill ge dig rätt att det inte blev helt lyckat att svara två personer samtidigt.
Men min tanke var att merparten av mina exempel gällande datorer och telefoner kunde riktas till Er båda, men inte allt, Ska bättra mig på den punkten.

Min huvudtes var <<<(min uppfattning) om vi råkade ut för de exempel jag angivit så hade jag inte lagt märke till det och om jag gjorde det inte lagt någon energi på det. Det jag även vill få fram att då jag inte känner mig trakasserad eller förföljd så agerar inte jag eller kommunicerar med mina förföljare, av den enkla anledningen att jag aldrig sett några.

Rosalotus beskriver metoder hon använder för att avslöja förvilla sina förföljare och det tror jag gör att andra personer uppmärksammar och upplever som konstigt,

Min fråga är alltså om TIs beteende kan självgenerera och öka på känslan av trakasserier, förföljelse och terror.
Citera
2015-12-04, 09:39
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallowen
Harfager

Jag vill ge dig rätt att det inte blev helt lyckat att svara två personer samtidigt.
Men min tanke var att merparten av mina exempel gällande datorer och telefoner kunde riktas till Er båda, men inte allt, Ska bättra mig på den punkten.

Min huvudtes var <<<(min uppfattning) om vi råkade ut för de exempel jag angivit så hade jag inte lagt märke till det och om jag gjorde det inte lagt någon energi på det. Det jag även vill få fram att då jag inte känner mig trakasserad eller förföljd så agerar inte jag eller kommunicerar med mina förföljare, av den enkla anledningen att jag aldrig sett några.

Rosalotus beskriver metoder hon använder för att avslöja förvilla sina förföljare och det tror jag gör att andra personer uppmärksammar och upplever som konstigt,

Min fråga är alltså om TIs beteende kan självgenerera och öka på känslan av trakasserier, förföljelse och terror.

Det är också en sak jag ofta säger, dokumentera bara och det i smyg, för det kan ju vara någon som planerar ett rån eller håller på med droger som hänger och håller utsikt efter poliser, men händer detta på flera ställen och ofta så kan det mycket väl vara stalkarna.

Jag är så pass tekniskt begåvad så att jag har ett hum om vad som går och inte går att göra med datorer och telefoner, insyn kan var markradar till små linser .
Senast redigerad av Harfager 2015-12-04 kl. 09:42.
Citera
2015-12-04, 10:06
Medlem
Harfagers avatar
Om man enkelt ska summera delar av detta så utnyttjar de sådant folk vanligtvis kan vara med om då och då som om en räkning inte kommer en gång på 10 år så har du detta flera gånger i månaden.

Om en läkare missar ett provsvar en gång i en persons liv så har du detta som en serie miss varje gång du söker för samma åkomma.

Etc etc

Vanliga händelser som körs på gång på gång och där folk varit med om "samma" saker kan hålla med om att det var jobbigt men att du måste ha fel för så ofta kan det ju inte ske =tröttande zersetzung både för den utsatte och den som lyssnar.

Ibland tänker jag att synd att jag inte direkt kunde anmäla , men tänker också att jag hade inte vetat om att detta existerade eller haft så många namn och bilder på utförarna för så snabbt de är publicerade så flyr dessa men kan ju fortsätta sabotera dit liv via tips till myndigheter eller skit snack som de kört under hela tiden.
Citera
2015-12-04, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av theanthropologist
Att rosalotus kanske menar att jorden är plattbehöver inte betyda att hon ljuger eller av andra skäl saknar trovärdighet.
Ursäkta att jag glömde svara. Nej en enskild uppfattning påverkar klart inte trovärdigheten, det viktiga är hur den uppfattningen grundats. Jag har t.ex. haft en flickvän som var skeptisk mot månlandningen, men det berodde enbart på ointresse/okunskap. När bevisen lades fram fanns där inte längre några tvivel.

Det var inte att rosalotus tror att jorden är platt som var det viktiga, det var den totala avsaknad av metodiskt tänkade som förde rosalotus till den slutsatsen som var det oroväckande och avslöjande, och som går att se i tråden i ämnet.
Citera
2015-12-04, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kitsonga
Vad du då till skillnad från Ti:s sluppit utsättas för är sensitivisering, den beskrivs klart och tydlig här:
https://www.youtube.com/watch?v=A3y-w37Nbic&feature=youtu.be

Du har troligen alldeles rätt, eftersom Ti:s blivit sensitiviserade reagerar de precis som traumatiserade även på indifferenta stimuli.

Jag konstaterar att jag har svårt att ta till mig länken, såg att den endast visats 1095 ggr, vilket inte säker något om det är bluff eller en absolut sanning, det säger oss dock att efterfrågan av att se på filmen och därmed är lika med noll om man ser till antalet personer som har tillgång till youtube.

Vad vill du att jag ska förstå av filmen och går det att kontrollera källan, vem lade upp klippet.
Citera
2015-12-04, 16:36
Moderator
Ännu mer OT, länkposter, och irrelevanta anekdoter om diverse folk ute på stan raderat.

/moderator
Citera
2015-12-04, 17:04
Bannlyst
Citat:
Vad du då till skillnad från Ti:s sluppit utsättas för är sensitivisering, den beskrivs klart och tydlig här:
https://www.youtube.com/watch?v=A3y-w37Nbic&feature=youtu.be

Du har troligen alldeles rätt, eftersom Ti:s blivit sensitiviserade reagerar de precis som traumatiserade även på indifferenta stimuli.

Citat:
Jag konstaterar att jag har svårt att ta till mig länken, såg att den endast visats 1095 ggr, vilket inte säker något om det är bluff eller en absolut sanning, det säger oss dock att efterfrågan av att se på filmen och därmed är lika med noll om man ser till antalet personer som har tillgång till youtube.

Vad vill du att jag ska förstå av filmen och går det att kontrollera källan, vem lade upp klippet.

Är du efterbliven? Den länkade videon har visats 3195 ggr och den lades in 13/10 - 2015 ... det säger "oss" definitivt att "efterfrågan" varit ganska stor.

3 195
Publicerades den 13 okt. 2015
"Several purposes to this video. One point I want to make to those who are not victims is to illustrate to you this violation of human rights exists and functions on a daily basis right in front of you. It is amazing what the naked eye does not see".

"Also,one of the key components of gang stalking is government disinformation, plain and simple. Civilian spies, snitches, etc... who have no prior training whatsoever who are involved with this illegal surveillance are used to help with stalking and monitoring innocent people. Also involved are informants performing these illegal services in exchange for early release from prison. Many large corporations have these underground programs they use as well as weapons for revenge against whistleblowers. Gang stalking can be found in every level of society. People of all ages, genders, and race participate. Participants in this community harassment agenda work in every occupation, from police officers to waitresses to doctors. No place is immune to these criminal activities. These crimes can take place anywhere".
Senast redigerad av Kitsonga 2015-12-04 kl. 17:48.
Citera
2015-12-05, 17:04
Medlem
Citat:
Är du efterbliven? Den länkade videon har visats 3195 ggr och den lades in 13/10 - 2015 ... det säger "oss" definitivt att "efterfrågan" varit ganska stor.

3 195
Publicerades den 13 okt. 2015
"Several purposes to this video. One point I want to make to those who are not victims is to illustrate to you this violation of human rights exists and functions on a daily basis right in front of you. It is amazing what the naked eye does not see".

"Also,one of the key components of gang stalking is government disinformation, plain and simple. Civilian spies, snitches, etc... who have no prior training whatsoever who are involved with this illegal surveillance are used to help with stalking and monitoring innocent people. Also involved are informants performing these illegal services in exchange for early release from prison. Many large corporations have these underground programs they use as well as weapons for revenge against whistleblowers. Gang stalking can be found in every level of society. People of all ages, genders, and race participate. Participants in this community harassment agenda work in every occupation, from police officers to waitresses to doctors. No place is immune to these criminal activities. These crimes can take place anywhere".

Om jag är efterbliven så är svaret nej, om vi ska komma till sak så blir det värre förbdin del.

Om du läst mitt inlägg och dessutom förstått vad det stod skulle du komma fram till följande,

Du som så många andra troende använder okritiskt youtube som bas för Er fakta. Jag konstaterade i mitt svar att jag var inte imponerad filmen och undrade vad det var som jag skulle se som sprider ljus över frågorna i tråden.

Jag konstaterade att www hade ett tusental visningar ( alltså inte personer utan visningar i teorin kan en person sett filmen ett tusental ggr.

Obs jag skrev att ovanstående faktum , alltså antal visningar inte säger speciellt mycket om sanningshalten, detta tryckte jag extre på.
När vi för en gång skull hittar dokument som kan kontrolleras så såg även jag när filmen lagts upp, det valde jag att inte ta med men då du vill det så tar vi även detta.

Tråden handlar om GS finns, om så är fallet och de vittnesutsagor som skrivits i denna tråd, så är det en jättstor nyhet, kanske en av de största i modern tid. Med det i åtanke så anser jag fortfarande efterbliven eller inte att det är en försvinnande del av jordens människor som intresserar sig för frågan. Dessutom så frågar jag dig vad du tycker är extra intressant med detta klipp, det har du inte svarat på.

Om nu GS är den tortyr verksamhet som drabbar fler personer så borde väl det generera ett intresse och kunnat avläsas i antal visningar. Jag återupprepar antal visningar säger inget om innehållet är sant ell humbug.

Du tar dig rätten att lägga upp detta klipp och du förväntar dig att ett hundratal FB medlemmar tar sig tid att titta på detta alster. Om du tycker det är rimligt så anser jag att det är rimligt att du svarar på frågan.

1. Vad är det i filmen som visar, vad
2. Vad tillför klippet trådens diskussion
3. Om du tycker klippet är så bra att du lägger ut det här, hur har du kontrollerat källan.

Väntar med spänning på ditt svar.
Citera
2015-12-06, 12:23
Medlem
FreedomDeeps avatar
Nedan följer ett utdrag från ett brev som kinesiska utsatta skrivit kring ämnet.

Av brevet framgår att de kinesiska offren upplever samma sak som svenskar och andra nationaliteter klagar på. Och precis som de andra får de inte något svar eller någon hjälp från sin regering.
Detta trots att de har lämnat in ett gemensamt klagomål till den kinesiska presidenten, mejlat detta klagomål till det kinesiska kommunistpartiets centralkommitté, varje departement i statsrådet, stora nyhetsmedier och rättsväsendet - vilka ombads vidarebefordra klagomålen till Kinas president.

I brevet uppmanas till omedelbara gemensamma aktioner för att avslöja de fruktansvärda brott som i hemlighet skadar människor, och ställa de ansvariga kriminella inför Internationella brottmålsdomstolen! Vidare fastslås att journalister och eliter världen över har ett ansvar att stödja offren, advokater världen över ett ansvar att stå till hands och erbjuda rättshjälp till offren.

Därtill framgår att de kinesiska offren fullt ut stödjer den globala kampanjen att; "Ban the abuse and torture of secret MIND CONTROL/PSYCHOTRONIC WEAPONS/Remote Human manipulation”. Sitt stöd visar de främst genom sina praktiska handlingar.

En kort sammanfattning av vad som bör göras:

FN bör hålla en internationell konferens i ämnet (”on the ban of abusing the means of secret remote control on human body & brain"), för att på så sätt skydda giltigheten av FN-stadgan och FN:s deklaration och konvention om de mänskliga rättigheterna.

Europadomstolen uppmanas att omedelbart sätta artikel 27 i A40005/1999 i praktik.

Global nyhetsmedia uppmanas att stödja rättvisa, och genomföra djupa och noggranna utredningar av de hemliga Hi-tech brotten, och verkligen avslöja syndiga fakta om hemliga fascistiska brottslingar till världens människor.

Det globala rättsväsendet uppmanas att erbjuda rättshjälp till alla offer och stödja rättvisa baserat på FN-stadgan och FN:s deklaration och konvention om de mänskliga rättigheterna.

FN:s råd för mänskliga rättigheter uppmanas att brådskande genomföra en undersökning av dessa hemliga fascistiska brottslingar som godtyckligt använder “the means of secret remote control on human body & brain” – och som vansinnigt kränker grundläggande mänskliga rättigheter.

Internationella brottmålsdomstolen uppmanas att genomföra en omedelbar utredning kring våra klagomål, och åtala dessa hemliga fascistiska brottslingar som starkt bryter mot grundläggande mänskliga rättigheter med Hi-tech brottslighet och antihuman brottslighet, och att göra ett historiskt stort bidrag för att garantera grundläggande mänskliga rättigheterna för alla människor!!

---

Ett klipp från brevet följer nedan:

Dear Sir/Madam,

First of all, please permit us to introduce ourselves to you. We are some of the Chinese victims from dozens of regions and cities across China, who have been cruelly harassed tortured and persecuted in a covert way by the means of secret remote control on human body & brain. Among us, there are corporate employees, teachers, students, retirees and other intellectual workers and physical workers. Our suffering period ranges from several months till over 30 years.

Thanks to Internet that builds a bridge for us to know each other, and it is same sufferings bring us to work together. A group of secret criminals who abuse their powers, arbitrarily use “the means of secret remote control on human body & brain”, illegally manipulate our bodies and brains covertly, and also cruelly torture and harass us psychologically and physically and persecute us days and nights so that a lot of victims live a very miserable and horrible life. Secret criminals utilize the weapons of “secret remote control on human body& brain” and remotely influence us, and consequently our bodies suffer from “physiological diseases and physiological behaviors” caused artificially from their weapons such as aching, itching, coldness, hotness, trembling, unwell feeling and unhappiness, and so that our brains suffer harassments and tortures from “acoasma and hallucination”.

Besides, criminals do all they could to shamelessly steal and indecently spread our privacy in our brains in a abnormal psychology and crazily do all they could to intimidate and humiliate victims. All these vices do a great harm us psychologically and physically. Therefore, some innocent victims was forced to hospitals especially for being forced to accept mental treatment, some innocent victims were forced to suicide because of intolerable secret tortures and insults, and others died of “strange fatal diseases” yielded by criminals secretly in a special trap.

Such secret crimes as the wide abuse of their powers, the illegal use of “the means of secret remote control on human body & brain” and illegal violation of fundamental human rights, have resulted horribly in atrocity or the unprecedented anti-human catastrophe of human rights technically. These crimes not only challenge severely Chinese constitution and laws, but also human conscience, the UN Charter and the Universal Declaration of Human Rights. It is NOT permitted by all the human beings at all! Owing to the above-mentioned cases, Chinese victims jointly lodged “a collective complaint to Chinese President Hu Jintao” (please see attachment 1) on 3rd Dec. 2007, and emailed it to the Chinese Communist Party Central Committee, every ministries of the State Council, major news media and the legal community who we asked to deliver the complaints to Chinese President.

Subsequently, we jointly announced " An Open Letter to the Head of Chinese Secret Institution" on 5th May 2008.(Please see attachment 2) Chinese Goverment has the undisputed responsibility to take an immediate investigation into the secret criminals who abuse their power, and to sternly punish them according to the clause of "the State respect and protect citizens' human rights" set out by Constitution of PRC China. However, unfortunately, so far we have not received any response on the issue.

The Universal Declaration of Human Rights (UN General Assembly passed and published Resolution 217A (III) on 10th December 1948) stipulates in the following relevant clauses that:

• Article 3 Everyone has the right to life, liberty and security of person.
• Article 5 No one shall be subjected to torture or to cruel, inhuman or degrading treatment or punishment.
• Article 6 Everyone has the right to recognition everywhere as a person before the law.
• Article 12 No one shall be subjected to arbitrary interference with his privacy, family, home or correspondence, nor to attacks upon his honour and reputation. Everyone has the right to the protection of the law against such interference or attacks.
• Article 19 Everyone has the right to freedom of opinion and expression; this right includes freedom to hold opinions without interference and to seek, receive and impart information and ideas through any media and regardless of frontiers.

China is one of the creators of the United Nations, a permanent member of the UN Security Council, a member of UN Human Right Council and one of the signers of UN Covenant on Human Rights. Therefore, China should seriously observe and enforce the relevant rules of UN Universal Declaration of Human Rights.

At present, the quantity of victims are increasingly rising around the globe. Thousands of victims strongly demand for an investigation into the sinful Hi-tech crimes which covertly violate human rights worldwide. A large quantity of the stated facts reveal that these secret fascist criminals are the common enemies of all the human beings who use Hi-tech means to arbitrarily secretly violate human dignity and fundamental human rights. The crazy secret Hi-tech crimes heavily threat and violate the fundamental rights of human livings in the world.

Challenged by the unprecedented worldwide catastrophe of human rights and the severe crimes of damaging human beings, we urge an immediate actions in union and bravely fight against the gangs of secret fascist criminals! We must disclose the horrible crimes which are covertly damaging human beings, and put them into the Judge Courtroom in International Criminal Court!! Journalist and elites worldwide have the responsibility to provide supports for victims, the lawyers worldwide have the responsibility to stand by and offer a legal aid to victims.

UN Human Right Council has the responsibility to safeguard human rights and to protect thinking right, sleeping right, health right and living right of all the human beings.

Läs hela brevet på: https://sites.google.com/site/remotemanipulationtechnology/china-speaks
Citera
2015-12-06, 14:13
Medlem
Harfagers avatar
Om man ska ytterligare summera detta lite för att fler ska förstå deras syfte av detta evighets trakasserande mot mig och användandet av zersetzung metoderna så är deras poäng att hindra mig från att avslöja dem, vittna utöver att trampa då de fick chansen

De subtilt hotar en genom att visa att de är många genom tex öppnare stalkingen (grupp 4).

De stör din sömn och detta 50 timmars experiment beskriver lite även om efter en natt
http://www.expressen.se/tv/omtalat/vad-hander-med-kroppen-efter-50-timmar-utan-somn/

De tröttar dig på jobben med uppenbara sabotagen, överjobb och knappt betalar ut lönen som är mycket låg redan innan.

De ser till att du inte ska kunna meddela dig direkt via telefon tex , de bevakar och kapar/bryter samtalet.

De har många kontakter så om du får ett jobb via AF så finns det mottagningskommittéer på företagen dit du kommer . (detta gjordes medan jag inte kunde tala och nu sitter ju några med Svarte Petter i hand då jag kan tala )

Det finns många exempel till , men får dra lite sammanfattningar då och då.

Sedan om det är Palmes mördare som är rädd att jag såg dem , vilket även jag kunnat trott (som utomstående) om jag läst dokumenten och inte fått tag i rätt papper senare .
Eller det av samma anledning är folk som vill försöka tjäna de 50 miljonerna genom att trakassera mig och vara där då jag bryter samman med en ny "Polare" och inte hos polisen för då missar dessa de 50 miljonerna eller utredare som fattat att ett spår inte var ett spår .

Ett spår som jag såg då jag läste lite och som kunde missuppfattats till att jag varit i närheten och jag fick kolla med riksarkivet och andra arkiv för att få ett datum , men dessa datum visade inte just den perioden så då jag fick tipset att fråga polisens arkiv och gjorde så så fick jag svar efter en halvtimma och sedan en kopia på posten.

Jag visste att det kan vara för att utnyttja pådraget för att de skulle försvinna i massorna , så av den anledningen efterforskade jag det korrekta datumet nu 2015.

Har som sagt varit nära olyckor och två av dem , tänkte jag det var nära . Efter så undrade man ju hur det kunde komma sig ( för att inte råka ut för samma sak igen) och tänkte efter hur det sätt ut och hade reagerat på att ena bettede sig underlig innan och den andra bettede sig ovanligt och i det senare fallet så var denne dagen efter spänd på ett sätt jag inte sätt tidigare men såg trotsigt ut ändå även om jag inte sade något, nervös men .... . Dessa jobb kan jag orda mer om nu vilket jag inte ville innan för jag visste inte om alla papper var i ordning etc. och just dessa två hade jag innan redan tolkat som kommande från de nya bekanta (grupp 2 eller 3)
Senast redigerad av Harfager 2015-12-06 kl. 14:52.
Citera
2015-12-06, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FreedomDeep
Nedan följer ett utdrag från ett brev som kinesiska utsatta skrivit kring ämnet.

Av brevet framgår att de kinesiska offren upplever samma sak som svenskar och andra nationaliteter klagar på. Och precis som de andra får de inte något svar eller någon hjälp från sin regering.
Detta trots att de har lämnat in ett gemensamt klagomål till den kinesiska presidenten, mejlat detta klagomål till det kinesiska kommunistpartiets centralkommitté, varje departement i statsrådet, stora nyhetsmedier och rättsväsendet - vilka ombads vidarebefordra klagomålen till Kinas president.

I brevet uppmanas till omedelbara gemensamma aktioner för att avslöja de fruktansvärda brott som i hemlighet skadar människor, och ställa de ansvariga kriminella inför Internationella brottmålsdomstolen! Vidare fastslås att journalister och eliter världen över har ett ansvar att stödja offren, advokater världen över ett ansvar att stå till hands och erbjuda rättshjälp till offren.

Därtill framgår att de kinesiska offren fullt ut stödjer den globala kampanjen att; "Ban the abuse and torture of secret MIND CONTROL/PSYCHOTRONIC WEAPONS/Remote Human manipulation”. Sitt stöd visar de främst genom sina praktiska handlingar.

En kort sammanfattning av vad som bör göras:

FN bör hålla en internationell konferens i ämnet (”on the ban of abusing the means of secret remote control on human body & brain"), för att på så sätt skydda giltigheten av FN-stadgan och FN:s deklaration och konvention om de mänskliga rättigheterna.

Europadomstolen uppmanas att omedelbart sätta artikel 27 i A40005/1999 i praktik.

Global nyhetsmedia uppmanas att stödja rättvisa, och genomföra djupa och noggranna utredningar av de hemliga Hi-tech brotten, och verkligen avslöja syndiga fakta om hemliga fascistiska brottslingar till världens människor.

Det globala rättsväsendet uppmanas att erbjuda rättshjälp till alla offer och stödja rättvisa baserat på FN-stadgan och FN:s deklaration och konvention om de mänskliga rättigheterna.

FN:s råd för mänskliga rättigheter uppmanas att brådskande genomföra en undersökning av dessa hemliga fascistiska brottslingar som godtyckligt använder “the means of secret remote control on human body & brain” – och som vansinnigt kränker grundläggande mänskliga rättigheter.

Internationella brottmålsdomstolen uppmanas att genomföra en omedelbar utredning kring våra klagomål, och åtala dessa hemliga fascistiska brottslingar som starkt bryter mot grundläggande mänskliga rättigheter med Hi-tech brottslighet och antihuman brottslighet, och att göra ett historiskt stort bidrag för att garantera grundläggande mänskliga rättigheterna för alla människor!!

---

Ett klipp från brevet följer nedan:

Dear Sir/Madam,

First of all, please permit us to introduce ourselves to you. We are some of the Chinese victims from dozens of regions and cities across China, who have been cruelly harassed tortured and persecuted in a covert way by the means of secret remote control on human body & brain. Among us, there are corporate employees, teachers, students, retirees and other intellectual workers and physical workers. Our suffering period ranges from several months till over 30 years.

Thanks to Internet that builds a bridge for us to know each other, and it is same sufferings bring us to work together. A group of secret criminals who abuse their powers, arbitrarily use “the means of secret remote control on human body & brain”, illegally manipulate our bodies and brains covertly, and also cruelly torture and harass us psychologically and physically and persecute us days and nights so that a lot of victims live a very miserable and horrible life. Secret criminals utilize the weapons of “secret remote control on human body& brain” and remotely influence us, and consequently our bodies suffer from “physiological diseases and physiological behaviors” caused artificially from their weapons such as aching, itching, coldness, hotness, trembling, unwell feeling and unhappiness, and so that our brains suffer harassments and tortures from “acoasma and hallucination”.

Besides, criminals do all they could to shamelessly steal and indecently spread our privacy in our brains in a abnormal psychology and crazily do all they could to intimidate and humiliate victims. All these vices do a great harm us psychologically and physically. Therefore, some innocent victims was forced to hospitals especially for being forced to accept mental treatment, some innocent victims were forced to suicide because of intolerable secret tortures and insults, and others died of “strange fatal diseases” yielded by criminals secretly in a special trap.

Such secret crimes as the wide abuse of their powers, the illegal use of “the means of secret remote control on human body & brain” and illegal violation of fundamental human rights, have resulted horribly in atrocity or the unprecedented anti-human catastrophe of human rights technically. These crimes not only challenge severely Chinese constitution and laws, but also human conscience, the UN Charter and the Universal Declaration of Human Rights. It is NOT permitted by all the human beings at all! Owing to the above-mentioned cases, Chinese victims jointly lodged “a collective complaint to Chinese President Hu Jintao” (please see attachment 1) on 3rd Dec. 2007, and emailed it to the Chinese Communist Party Central Committee, every ministries of the State Council, major news media and the legal community who we asked to deliver the complaints to Chinese President.

Subsequently, we jointly announced " An Open Letter to the Head of Chinese Secret Institution" on 5th May 2008.(Please see attachment 2) Chinese Goverment has the undisputed responsibility to take an immediate investigation into the secret criminals who abuse their power, and to sternly punish them according to the clause of "the State respect and protect citizens' human rights" set out by Constitution of PRC China. However, unfortunately, so far we have not received any response on the issue.

The Universal Declaration of Human Rights (UN General Assembly passed and published Resolution 217A (III) on 10th December 1948) stipulates in the following relevant clauses that:

• Article 3 Everyone has the right to life, liberty and security of person.
• Article 5 No one shall be subjected to torture or to cruel, inhuman or degrading treatment or punishment.
• Article 6 Everyone has the right to recognition everywhere as a person before the law.
• Article 12 No one shall be subjected to arbitrary interference with his privacy, family, home or correspondence, nor to attacks upon his honour and reputation. Everyone has the right to the protection of the law against such interference or attacks.
• Article 19 Everyone has the right to freedom of opinion and expression; this right includes freedom to hold opinions without interference and to seek, receive and impart information and ideas through any media and regardless of frontiers.

China is one of the creators of the United Nations, a permanent member of the UN Security Council, a member of UN Human Right Council and one of the signers of UN Covenant on Human Rights. Therefore, China should seriously observe and enforce the relevant rules of UN Universal Declaration of Human Rights.

At present, the quantity of victims are increasingly rising around the globe. Thousands of victims strongly demand for an investigation into the sinful Hi-tech crimes which covertly violate human rights worldwide. A large quantity of the stated facts reveal that these secret fascist criminals are the common enemies of all the human beings who use Hi-tech means to arbitrarily secretly violate human dignity and fundamental human rights. The crazy secret Hi-tech crimes heavily threat and violate the fundamental rights of human livings in the world.

Challenged by the unprecedented worldwide catastrophe of human rights and the severe crimes of damaging human beings, we urge an immediate actions in union and bravely fight against the gangs of secret fascist criminals! We must disclose the horrible crimes which are covertly damaging human beings, and put them into the Judge Courtroom in International Criminal Court!! Journalist and elites worldwide have the responsibility to provide supports for victims, the lawyers worldwide have the responsibility to stand by and offer a legal aid to victims.

UN Human Right Council has the responsibility to safeguard human rights and to protect thinking right, sleeping right, health right and living right of all the human beings.

Läs hela brevet på: https://sites.google.com/site/remotemanipulationtechnology/china-speaks

Fredoomdeaper, nu börjar det bli riktigt drag i den här tråden. Din summering och översättning är korrekt.

2007 Skrev man till Kinas President
2008 Skrev man till Kinas underättelsetjänst
Nu 2015 om jag förstår det rätt så skriver man det du refererar till.

Jag får inte upp länken

1. men finns det även en webbsida du kan länka till
2. Vilka svar har man fått med anledning av breven 2007 & 2008
3. Finns det uppgifter hur många av Kinas 1,4 miljader människor som är TI
4. Jag har uppfattningen att Kina trots sin marknadsekonomi är ett slutet land och speciellt mot personer och organisationer som hotar idealbilden av Kina,
- Hur har de kommit undan Kinesiska statens agerande under så lång tid.
5. Går det att kontrollera källan till detta alster och de två tidigare dokumenten.
6. Hur kom du i besittning av detta dokument,

Väntar med spänning på svar.
Citera
2015-12-06, 18:23
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Fredoomdeaper, nu börjar det bli riktigt drag i den här tråden. Din summering och översättning är korrekt.

2007 Skrev man till Kinas President
2008 Skrev man till Kinas underättelsetjänst
Nu 2015 om jag förstår det rätt så skriver man det du refererar till.

Jag får inte upp länken

1. men finns det även en webbsida du kan länka till
2. Vilka svar har man fått med anledning av breven 2007 & 2008
3. Finns det uppgifter hur många av Kinas 1,4 miljader människor som är TI
4. Jag har uppfattningen att Kina trots sin marknadsekonomi är ett slutet land och speciellt mot personer och organisationer som hotar idealbilden av Kina,
- Hur har de kommit undan Kinesiska statens agerande under så lång tid.
5. Går det att kontrollera källan till detta alster och de två tidigare dokumenten.
6. Hur kom du i besittning av detta dokument,

Väntar med spänning på svar.

Detta rör ju alla !!! Folk beskriver sig som TI titt som tätt men detta kan drabba vem som helst under en kortare eller längre period utav en mängd olika anledningar.

Anta att utförarna vet att en person kommer besöka AF . De ser till att en ordinarie förmedlare blir magsjuk och sätter dit sin handplockade , ett sätt att styra med.

Ang Mind kontrol så skulle det ju kunna användas på bra sätt och då är det ju tråkigt om det tystas ned för att bevaras som en grupps vapen mot allt och alla andra. Ex , man sätter upp det som ett butiksalarm , tjuven slår sönder rutan Mindkontrollen går på och förövaren sopar upp rutan, lägger betalning för rutan på disken eller kontaktuppgifter och går ut igen . Bara ett grovhugget exempel, ett till :fartyget tar in vatten mindkontrollen säger var flytvästarna finns och var livbåten är .

Troligen kommer det gå att operera in "högtalare " och mikrofoner i en person ( tänk lite större som headset och sedan på mindre) nu finns ju åtminstone riktat ljud , så tekniken behöver inte var så avancerad som man kan tro och om man tänker efter så skulle mycket bra kunna göras med den och fruktansvärt illa om det bara tas fram för att kontrollera människor .

Alla vet att man bara lever en gång och hur de som trakasserat i nästan 20 år är funtade är mig en gåta, även om än rädsla ärelystnad sadism mm är troligen egenskaper som hos dem blivit förstärkta.

Om de hävdar att man var busigare då man var ung så måste de ta med att man hade infektioner utöver att man lär som man tvingas möta . Och slutsatsen är att de gäng som bildas alltid kan förvänta sig LK och dennes gelikar då de lägger av så varför lägga av ??? För att göra dessa sadister , psykopater glada ?? De brott dessa har begått och planerat är långt värre en kioskinbrott bilstöld etc så det måste vara något , i mitt fall , med vad jag kan sätt kring MOP .
Senast redigerad av Harfager 2015-12-06 kl. 18:36.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in