"”Så motivet behöver inte vara att “den här vanliga personen är ett hot mot hela staten”. Det kan räcka att någon med makt bestämmer att personen är ett problem.”"
Det är precis vad jag har sagt under många år, som svar på folk som säger "vad gör dig så viktigt att du skulle bli utsatt"
Jag har sagt "you don't have to be powerful in this world to be targeted, it can be enough that somebody who is, get's upset with you"
Alltså du behöver inte var rik och känd eller annat för att bli utsatt.
[/quote]
Precis så uppfattar jag det. Jag är en nobody, men jag har retat upp en psykopat, eller valfri diagnos, som ingår i det här nätverket där de ”varnar varandra”.
Precis så sa en granne till mig när jag bott här några år och fått goda vänner, grannar. Hon sa ”vi är några som håller kontakt och varnar varandra för misskötsamma”.
Innan dess hade jag fått reklam från SD-kvinnor. Ingen annan verkade ha fått det, bara jag.
Den här grannen blev min bästa väninna. Hon berättade om sig själv, bla att hennes son var polis (poliser ingår i den här stamkergruppen) och att hon känner, har t.o.m. jobbat ihop med en av stalkarnas mamma.
Vi var vänner, vi hade inget otalt med varandra, vi stöttade varandra som ensamma kvinnor gör och hade kontakt efter att hon flyttat. Men hon är en stalker, och hennes son antagligen en av de poliser som är möjliggörare i det här kriminella gänget.
Det här är något för journalister som vill rota i fenomenet konspirationer och de här kriminella trupperna som tror de ska ”rädda Sverige”.
Det är personer från försvarshögskolan inblandade i min grupp. De är verkligen lurade att tro att jag är en farlig enemy of the state, jag som är ingenting. Förhoppningsvis är det så att de är lurade av de här pundargrannarna jag har, vilket är riktigt illa.
Men det värsta är om de är lurade av främmande makt genom genom infiltrering i något led och bland alla som är som du och jag, helt oviktiga, så finns det någon pärla för svinen. Att främmande makt letar efter någon de kan styra.
Du har kanske något som de skulle kunna få in dig på en myndighet som. Typ de här aktiviteterna för arbetslösa. Kolla av lokalerna räcker ju till en början.
Men de har missbedömt oss 2 grovt isåfall. Vi sätter dit svinen hur som helst.
Tokkärringar, efterblivna eller främmande makt. Det här ska jag förstöra deras liv för. För de har förstört mitt och ger sig på mina anhöriga och djur. Bil och bostad, såklart men det är sådan man kan köpa för pengar.
Livet, hälsan, tilliten, tryggheten och tiden, kan aldrig ersättas. Och det har de tagit ifrån mig.
Stalkarna