2026-08-29, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mike89

"”Så motivet behöver inte vara att “den här vanliga personen är ett hot mot hela staten”. Det kan räcka att någon med makt bestämmer att personen är ett problem.”"

Det är precis vad jag har sagt under många år, som svar på folk som säger "vad gör dig så viktigt att du skulle bli utsatt"

Jag har sagt "you don't have to be powerful in this world to be targeted, it can be enough that somebody who is, get's upset with you"

Alltså du behöver inte var rik och känd eller annat för att bli utsatt.
[/quote]

Precis så uppfattar jag det. Jag är en nobody, men jag har retat upp en psykopat, eller valfri diagnos, som ingår i det här nätverket där de ”varnar varandra”.

Precis så sa en granne till mig när jag bott här några år och fått goda vänner, grannar. Hon sa ”vi är några som håller kontakt och varnar varandra för misskötsamma”.
Innan dess hade jag fått reklam från SD-kvinnor. Ingen annan verkade ha fått det, bara jag.
Den här grannen blev min bästa väninna. Hon berättade om sig själv, bla att hennes son var polis (poliser ingår i den här stamkergruppen) och att hon känner, har t.o.m. jobbat ihop med en av stalkarnas mamma.
Vi var vänner, vi hade inget otalt med varandra, vi stöttade varandra som ensamma kvinnor gör och hade kontakt efter att hon flyttat. Men hon är en stalker, och hennes son antagligen en av de poliser som är möjliggörare i det här kriminella gänget.
Det här är något för journalister som vill rota i fenomenet konspirationer och de här kriminella trupperna som tror de ska ”rädda Sverige”.
Det är personer från försvarshögskolan inblandade i min grupp. De är verkligen lurade att tro att jag är en farlig enemy of the state, jag som är ingenting. Förhoppningsvis är det så att de är lurade av de här pundargrannarna jag har, vilket är riktigt illa.
Men det värsta är om de är lurade av främmande makt genom genom infiltrering i något led och bland alla som är som du och jag, helt oviktiga, så finns det någon pärla för svinen. Att främmande makt letar efter någon de kan styra.
Du har kanske något som de skulle kunna få in dig på en myndighet som. Typ de här aktiviteterna för arbetslösa. Kolla av lokalerna räcker ju till en början.
Men de har missbedömt oss 2 grovt isåfall. Vi sätter dit svinen hur som helst.
Tokkärringar, efterblivna eller främmande makt. Det här ska jag förstöra deras liv för. För de har förstört mitt och ger sig på mina anhöriga och djur. Bil och bostad, såklart men det är sådan man kan köpa för pengar.
Livet, hälsan, tilliten, tryggheten och tiden, kan aldrig ersättas. Och det har de tagit ifrån mig.
Stalkarna
Citera
2026-08-30, 00:18
Medlem
[quote=Clay Allison|95759503]
Frågan återkommer hela tiden: varför skulle någon lägga resurser på att så massivt förfölja dessa redan så marginaliserade individerna?
[/QUOTE

Är du här nu igen. Du, vi som är stalkade vet att vi är det.
Vill du höra på dem och veta deras namn så kan vi ordna det.
Riktiga svin, parasiter som förstör samhället. Skicka en mailadress så kan vi skicka skiten till dig.
Citera
2026-08-30, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horsemackan
Det är ett gammalt forn-tyskt nazi program som fortfarande är aktivt i Norden och Ryssland, kallades SPO-6 förr iaf bland initierade.

Haha, det där har du hittat på. Eller ge en länk.
Citera
2026-08-30, 01:09
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av notwanted
Vill du höra på dem och veta deras namn så kan vi ordna det.
Riktiga svin, parasiter som förstör samhället. Skicka en mailadress så kan vi skicka skiten till dig.
Ja tack!
fanten@atomicmail.io
Citera
2026-08-30, 11:01
Medlem
Citat:
"”Så motivet behöver inte vara att “den här vanliga personen är ett hot mot hela staten”. Det kan räcka att någon med makt bestämmer att personen är ett problem.”"

Det är precis vad jag har sagt under många år, som svar på folk som säger "vad gör dig så viktigt att du skulle bli utsatt"

Jag har sagt "you don't have to be powerful in this world to be targeted, it can be enough that somebody who is, get's upset with you"

Jo det är i princip så det fungerar och dessa rika och inflytelserika kan dessutom dölja väldigt bra att dom är rika och inflytelserika dom går med helt vanliga lite smutsiga kläder som dom köpt från en lågpris affär.

På det sättet kan dom befinna sig var som helst utan att du vet vem dom är. Sedan om dom reagerar på någon så går dom bara hem och lägger personen dom av en eller annan orsak inte gillar på gang stalking listan och det är tydligen nästan omöjligt att komma bort från den listan när man en gång är där.

Det är ofta liberal vänster rika som har blivit rika på grund av det nuvarande politiska systemet som fungerar på det sättet.
Citera
2026-08-31, 13:04
Medlem
Mike89s avatar
Citat:

Precis så uppfattar jag det. Jag är en nobody, men jag har retat upp en psykopat, eller valfri diagnos, som ingår i det här nätverket där de ”varnar varandra”.

Precis så sa en granne till mig när jag bott här några år och fått goda vänner, grannar. Hon sa ”vi är några som håller kontakt och varnar varandra för misskötsamma”.
Innan dess hade jag fått reklam från SD-kvinnor. Ingen annan verkade ha fått det, bara jag.
Den här grannen blev min bästa väninna. Hon berättade om sig själv, bla att hennes son var polis (poliser ingår i den här stamkergruppen) och att hon känner, har t.o.m. jobbat ihop med en av stalkarnas mamma.
Vi var vänner, vi hade inget otalt med varandra, vi stöttade varandra som ensamma kvinnor gör och hade kontakt efter att hon flyttat. Men hon är en stalker, och hennes son antagligen en av de poliser som är möjliggörare i det här kriminella gänget.
Det här är något för journalister som vill rota i fenomenet konspirationer och de här kriminella trupperna som tror de ska ”rädda Sverige”.
Det är personer från försvarshögskolan inblandade i min grupp. De är verkligen lurade att tro att jag är en farlig enemy of the state, jag som är ingenting. Förhoppningsvis är det så att de är lurade av de här pundargrannarna jag har, vilket är riktigt illa.
Men det värsta är om de är lurade av främmande makt genom genom infiltrering i något led och bland alla som är som du och jag, helt oviktiga, så finns det någon pärla för svinen. Att främmande makt letar efter någon de kan styra.
Du har kanske något som de skulle kunna få in dig på en myndighet som. Typ de här aktiviteterna för arbetslösa. Kolla av lokalerna räcker ju till en början.
Men de har missbedömt oss 2 grovt isåfall. Vi sätter dit svinen hur som helst.
Tokkärringar, efterblivna eller främmande makt. Det här ska jag förstöra deras liv för. För de har förstört mitt och ger sig på mina anhöriga och djur. Bil och bostad, såklart men det är sådan man kan köpa för pengar.
Livet, hälsan, tilliten, tryggheten och tiden, kan aldrig ersättas. Och det har de tagit ifrån mig.
Stalkarna
[/quote]

"men det värsta är om de är lurade av främmande makt genom genom infiltrering i något led och bland alla som är som du och jag, helt oviktiga, "

-Tala för dig själv, jag är absolut inte 'helt oviktig.'

Min poäng var att personer som inte är tex rika eller kända kan bli utsatta.
Att utsätta en rik och känd person för det här långsiktigt vore i stort sett omöjigt.

Men de har missbedömt oss 2 grovt isåfall. Vi sätter dit svinen hur som helst. "

-Jag har inte ens sagt att jag litar på att du är en äkta t.i, dem flesta här inne är fakes.

Jag är inte intresserad av att jobba med andra t.i's vare sig äkta eller falska.

Dem flesta t.i's är falska och dem flesta äkta t.i's har inte mkt att tillföra.
Många äkta ti's (av dem få som finns) tror själva på nått galenprat dem blivit lurade att tro på, och eller är ovilla att ens sluta gömma sig bakom anonynomitet.

Jag kämpar genom att fortsätta få ut ordet om det här på Tiktok, Yotube, Rumble, Instagram, Facebook osv.

Jag har sett att dem rekryterat en ny fake t.i Med namn som börjar På Ab.. Att kontra mitt arbete att få ut ordet genom att prata på snarlikt sätt men kasta in en massa galenprat.
Hans tjejkompis ville också kontakta mig och galenprata massor, försöka få mig att ta upp henne på en liveström. Det finns folk som är desperata på att diskreditera mig och lägga till galenprat till mitt prat om programmet eftersom jag ej gör det själv.
Citera
2026-08-31, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Ja tack!
fanten@atomicmail.io

Det blev drop mail.
Det är väl därför polisen inte ”får” öppna filerna jag skickar.
Det är iofs bs. Sanningen är nog att de inte vill. En kompisnut de har är inblandad i det här kriminella HVB, och de håller varandra om ryggen. Judehatarna i olika samhällsklasser.
Citera
2026-08-31, 20:44
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Det blev drop mail.
Det är väl därför polisen inte ”får” öppna filerna jag skickar.
Det är iofs bs. Sanningen är nog att de inte vill. En kompisnut de har är inblandad i det här kriminella HVB, och de håller varandra om ryggen. Judehatarna i olika samhällsklasser.
Det var ju precis samma fil som du skickade förra gången. Och precis som då så är den helt meningslös utan dokumenterande omständigheter.

För allt jag vet så har du varit en dryg surkärring som har trakasserat folk som bara har varit där för att jobba.
Citera
2026-08-31, 20:47
Medlem
Citat:
Ja tack!
fanten@atomicmail.io

Hör av dig när du kollat videon om du vill veta mer om de här stalkarna.
Citera
2026-08-31, 20:50
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Hör av dig när du kollat videon om du vill veta mer om de här stalkarna.
Jag kollade den redan femtonde april i år.
Citera
2026-08-31, 20:53
Medlem
Citat:
Det var ju precis samma fil som du skickade förra gången. Och precis som då så är den helt meningslös utan dokumenterande omständigheter.

För allt jag vet så har du varit en dryg surkärring som har trakasserat folk som bara har varit där för att jobba.

Va?
Vem har jag trakasserat, vem har varit här för att jobba?
Jag har inga arbetare här. Jag är en bostadsrättsinnehavare. Jag bor här och blir grovt trakasserad och hatad och är jätterädd.
Det är Brf styrelse som tar hit människor för att utföra reparationer tex, och jag vet ingenting om det.
Citera
2026-08-31, 20:59
Medlem
Citat:
Jag kollade den redan femtonde april i år.

Vill du ha namnen? Att jag säger deras namn så ni kan grina ”förtal” 🤭
Skärp dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in