2026-05-28, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Det där är fortfarande en halmgubbe. Du utgår från att organiserad GS måste betyda en enda världsomspännande superorganisation som sitter i ett kontrollrum och lägger miljarder på varje enskild person. Det är inte nödvändigtvis så organiserad social förföljelse fungerar......

Organiserad förföljelse kan vara distribuerad, lokal, informell och billig. Det kan handla om ryktesspridning, arbetsplatssabotage, social utfrysning, digital kartläggning, familjepåverkan, religiösa miljöer, aktivistmiljöer, myndighetsnära kontakter, grannar, arbetsgivare, bekanta och människor som bara får höra en viss berättelse om måltavlan. Varje person behöver inte veta hela bilden. Varje person behöver inte vara “agent”. Varje person behöver inte ens förstå att de deltar i något större. Det räcker att många små handlingar riktas mot samma person över tid.

Det är exakt därför sådana system är svåra att bevisa. De behöver inte se ut som en filmkonspiration. De kan se ut som “oro”, “skvaller”, “säkerhet”, “community”, “arbetsmiljö”, “relationsdrama”, “personen är instabil”, “vi håller bara koll” eller “vi försöker bara hjälpa”. Det är ofta så social kontroll legitimeras.

Och nej, motivet är inte så mystiskt som du låtsas. Motiv kan vara kontroll, bestraffning, avskräckning, social konformitet, hämnd, moralisk panik, ideologisk övertygelse, sektlogik, myndighetslogik, informantlogik, arbetsplatskonflikter, familjesystem, ekonomiska intressen eller bara att någon har blivit utpekad som ett problem. Människor har förföljts, mobbats, svartmålats och isolerats för betydligt mindre än “inflytande och makt” genom hela historien.

Det är också märkligt att du använder “medelmåttiga individer” som argument. Som om övergrepp bara sker mot viktiga människor. De flesta som utsätts för stalking är inte mäktiga. De flesta som utsätts för mobbning är inte mäktiga. De flesta som utsätts för ryktesspridning, social utfrysning, psykisk misshandel eller sektliknande kontroll är helt vanliga människor. Det är inte offrets samhällsstatus som avgör om förföljelse kan ske.

Zersetzung riktades inte bara mot personer som var farliga i objektiv mening. Det kunde räcka att någon ansågs obekväm, avvikande, politiskt störande eller socialt svårkontrollerad. COINTELPRO byggde också på infiltration, ryktesspridning, splittring och social förstörelse. Poängen med sådana metoder är inte alltid att “personen är viktig” i vanlig mening. Poängen kan vara att neutralisera, statuera exempel, skrämma andra, testa metoder eller bryta ner någon som systemet eller gruppen uppfattar som ett problem.

Du frågar efter motiv som om avsaknad av ett officiellt erkänt motiv bevisar att ingenting har hänt. Men offer för stalking, mobbning och organiserad social utfrysning vet ofta inte exakt varför de blev valda. Det gör inte handlingarna overkliga. Det betyder bara att motivbilden är dold, förvrängd eller utspridd mellan flera aktörer.

Det är också därför ditt argument om “miljarder” inte håller. En social förföljelsekampanj behöver inte kosta miljarder. Ryktesspridning är gratis. Utfrysning är gratis. Att kontakta någon bakom ryggen är gratis. Att sabotera en relation är gratis. Att delta i hån, misstänkliggörande eller psykiatrisering är gratis. Att upprepa en falsk berättelse om en person är gratis. Det som kostar mest är ofta den mänskliga skadan för den som blir utsatt.

Så nej, det verkliga mysteriet är inte varför organiserad social förföljelse skulle kunna förekomma. Det verkliga mysteriet är varför vissa låtsas att människor inte kan organisera sig, formellt eller informellt, för att förstöra andra människors liv när historien, arbetslivet, sekter, politiska rörelser, familjesystem och vanliga mobbningsfall visar motsatsen om och om igen.

Du behöver inte tro på varje TI-berättelse. Det gör inte jag heller. Men ditt argument bygger på att förlöjliga den mest extrema versionen av fenomenet och sedan låtsas att du har motbevisat hela sakfrågan. Det har du inte....

Faktum är att desto mer okänd vanlig person utan någon typ av maktställning man är desto lättare är det att utsätta en sådan person för gang stalking.

Desto mer känd en person är desto svårare är det att göra en effektiv gang stalking och smutskastnings kampanj vi ser det till exempel med skådespelaren Randy Quaid. Han gjorde uttalande på Youtube mainstream media försökte smutskasta honom men det lyckades inte speciellt bra eftersom många sa att det kanske ligger något i det han säger.
Citera
2026-05-28, 20:50
Avslutad
Om vi tar mobbning på jobbet eller skolan. Hur vet man skillnaden mellan "vanlig" mobbning och mobbning som utgör gangstalking?
Senast redigerad av Ascer 2026-05-28 kl. 20:53.
Citera
2026-05-28, 20:59
Medlem
grekkoz1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ascer
Om vi tar mobbning på jobbet eller skolan. Hur vet man skillnaden mellan "vanlig" mobbning och mobbning som utgör gangstalking?

Vanlig mobbing tordes ju vara att man samstämmer om vem som är svagast i rummet och hugger på så vis mot den personen tills något går sönder.
Gangstalking är ju mer att bura/låsa in/punktmarkera en person i alla möjliga former.
Citera
2026-05-28, 21:05
Avslutad
Tack för svaret, men ärligt talat blev jag inte så mycket klokare, men tror mig förstå att det inte är helt lätt att besvara frågan.
Citera
2026-05-28, 21:49
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:

Bra fråga faktiskt, för där finns en viktig gråzon....

Jag skulle säga att skillnaden inte främst ligger i hur varje enskild händelse ser ut, utan i omfattningen, spridningen och koordinationen över tid.

Vanlig mobbning är oftast knuten till en specifik miljö. Det kan vara en skola, en arbetsplats, en klass, en avdelning eller en mindre social grupp. Det fins ofta en relativt tydlig konflikt, en social hierarki, en mobbare eller ett kluster av personer, och beteendet är i huvudsak begränsat till den miljön. Byter personen skola, jobb eller socialt sammanhang kan mobbningen ofta minska eller upphöra, även om skadorna förstås kan finnas kvar länge.

Det jag kallar "Gang Stalking" är något annat. Då fortsätter samma typ av social nedbrytning över flera miljöer. Det stannar inte på jobbet eller i skolan, utan följer med in i bostadsområdet, familjen, vänkretsen, nya arbetsplatser, digitala miljöer och ibland ävn kontakt med myndigheter eller vård. Det handlar inte längre bara om att några personer ogillar dig, utan om att en berättelse om dig verkar spridas och användas av flera personer som inte borde känna till varandra.

En annan skillnad är graden av informationsspridning. Vid vanlig mobbning kan folk prata skit om dig på arbetsplatsen. Vid organiserad förföljelse uppstår ofta känslan av att privata uppgifter, gamla konflikter, känsliga detaljer eller fabricerade påståenden följer med personen från sammanhang till sammanhang. Då blir det inte bara mobbning, utan social märkning.

Sedan finns också skillnaden i funktion. Vanlig mobbning handlar ofta om status, gruppdynamik, avund, maktspel eller utfrysning. Gang stalking, om man använder det begreppet, handlar mer om systematisk destabilisering. Syftet verkar inte bara vara att personen ska må dåligt i en viss grupp, utan att personen ska förlora trovärdighet, relationer, arbete, trygghet och till slut även sin egen förmåga att förklara vad som händer utan att låta instabil.

Det är också där Zersetzung-jämförelsen kommer in. Där var poängen inte att slå någon på käften öppet, utan att skapa en situation där personen gradvis bröts ner socialt och psykiskt genom små, upprepade och svårbevisade handlingar. Ryktesspridning, isolering, manipulation av relationer, sabotering av arbete och misstänkliggörande var centralt. Varje enskild handling kunde bortförklaras, men helheten blev förödande.

Juridiskt är det också viktigt att förstå att “Gang Stalking” inte behöver vara en egen brottsrubricering för att handlingarna ska vara olagliga. Förtal, ofredande, olaga förföljelse, dataintrång, olaga hot, hemfridsbrott, skadegörelse, arbetsmiljöbrott och kränkande särbehandling kan vara relevanta beroende på vad som faktiskt sker. Det avgörande är inte etiketten, utan de konkreta handlingarna.

Så den korta skillnaden är denna: mobbning är ofta lokal och miljöbunden. Gang stalking, som jag använder begreppet, är när mobbningen blir distribuerad, långvarig, gränsöverskridande och kopplad till ryktesspridning, kartläggning och social kontroll över flera delar av livet.

Och det är just därför det är så svårt att bevisa. Den som bara tittar på en enskild händelse ser kanske “ingenting”. Men den som lever i mönstret ser att samma typ av behandling återkommer i miljö efter miljö, ofta med samma narrativ och samma funktion: att isolera, misstänkliggöra och bryta ner personen....
Citera
2026-05-28, 21:52
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anders43J
Faktum är att desto mer okänd vanlig person utan någon typ av maktställning man är desto lättare är det att utsätta en sådan person för gang stalking.

Desto mer känd en person är desto svårare är det att göra en effektiv gang stalking och smutskastnings kampanj vi ser det till exempel med skådespelaren Randy Quaid. Han gjorde uttalande på Youtube mainstream media försökte smutskasta honom men det lyckades inte speciellt bra eftersom många sa att det kanske ligger något i det han säger.

Precis. Det där är en central poäng som många missar.

Det är inte svårare att utsätta en okänd person för organiserad social förföljelse. Det är tvärtom lättare. En vanlig människa har inga journalister som granskar vad som händer, inga advokater på standby, inget offentligt skyddsnät, inga följare som reagerar, ingen plattform att försvara sig från och ofta inga resurser att driva saken rättsligt. Om en sådan person börjar berätta om ryktesspridning, övervakning, arbetsplatssabotage eller social isolering är det mycket lättare att avfärda honom som psykiskt instabil...

Det är därför argumentet “varför skulle någon lägga resurser på dig?” är så svagt. Det utgår från att förföljelse bara är rationell om offret är mäktigt eller känt. Men i verkligheten är det ofta de svagare, mer isolerade och mindre trovärdiga personerna som är lättast att utsätta. Det är samma logik som i mobning, stalking, sekter, familjesystem och arbetsplatsmobbning. Förövare väljer inte alltid den mest “viktiga” personen. De väljer ofta den som är lättast att isolera, misstänkliggöra och bryta ner utan konsekvenser.

En känd person är mycket svårare att utsätta på samma sätt eftersom allt blir synligt snabbare. Om någon försöker smutskasta en offentlig person finns det större chans att media, följare, andra kända personer eller jurister reagerar. Det betyder inte att det är omöjligt, men det är mer riskabelt och svårare att kontrollera narrativet. Därför är det mycket mer effektivt att rikta in sig på vanliga människor som saknar maktställning.

Och det är just detta som gör GS-liknande metoder så obehagliga. De behöver inte alltid vara spektakulära eller dyra. Ryktesspridning kostar inget. Social utfrysning kostar inget. Att varna andra för en person bakom ryggen kostar inget. Att misstänkliggöra någon på en arbetsplats kostar inget. Att få en människa att framstå som instabil genom långvarig press kostar väldigt lite, men kan förstöra hela personens liv.

Randy Quaid är ett intressant exempel just för att han är känd och därför åtminstone kunde få uppmärksamhet när han själv började tala om organiserad förföljelse och “star whackers”. Man behöver inte hålla med om alla hans slutsatser för att se poängen: när en offentlig person säger något sådant blir det åtminstone diskuterat. När en vanlig människa säger samma sak blir han oftast bara psykiatriserad.

Så nej, det är inte ett mysterium varför vanliga personer skulle vara mer utsatta. Det är snarare tvärtom. En okänd person är den perfekta måltavlan för social kontroll eftersom han kan brytas ner utan att någon utanför hans närmaste krets ens märker det. Och om han till slut reagerar starkt kan reaktionen användas som “bevis” för att han var problemet från början....
Citera
2026-05-28, 22:11
Avslutad
Men om man nu anser sig utsatt för gangstalking måste väl en jobbig fråga komma upp: Varför just jag?!
Citera
2026-05-29, 21:30
Medlem
Citat:
Men om man nu anser sig utsatt för gangstalking måste väl en jobbig fråga komma upp: Varför just jag?!
Jajamänsan. I mitt fall är det för att jag är utvald av Gud, därför satan verkade genom människor i min omgivning, jag är helt enkelt ett för stort hot mot mörkrets makter. Självklart ställde jag ofta frågan: "Varför just jag? Vad har jag gjort för att förtjäna detta?" Tillslut återförenades jag med Gud och han förklarade vad som hänt och varför. Dessutom återställde han mig, "everything they stole from you will be given back x10."
Citera
2026-05-30, 17:01
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SingleUnit
Jajamänsan. I mitt fall är det för att jag är utvald av Gud, därför satan verkade genom människor i min omgivning, jag är helt enkelt ett för stort hot mot mörkrets makter. Självklart ställde jag ofta frågan: "Varför just jag? Vad har jag gjort för att förtjäna detta?" Tillslut återförenades jag med Gud och han förklarade vad som hänt och varför. Dessutom återställde han mig, "everything they stole from you will be given back x10."

Det där är exakt samma gamla teknik igen: ta den mest lättförlöjligade religiösa karikatyren, låtsas att det är hela argumentet, och sedan försöka skratta bort sakfrågan.

Jag har flera gånger skrivit att religiösa narrativ, “chosen one”-idéer, demoner, andlig krigföring och liknande mycket ofta fungerar som desinformation eller psykologiska tolkningsramar i TI-miljöer. Det är alltså inte ett bevis mot det jag säger. Det är snarare en del av problemet jag har beskrivit.

Poängen är inte att någon bokstavligen måste vara “utvald av Gud” för att bli utsatt. Poängen är att människor som utsätts för långvarig social press, utfrysning, mobbning, förtal, stalking eller psykologisk nedbrytning ofta försöker förstå varför det händer. Då uppstår olika förklaringar: politiska, religiösa, psykologiska, tekniska, sociala. Vissa är rimligare än andra. Men att vissa människor använder religiöst språk betyder inte att all organiserad social förföljelse är påhittad.

Det är som att säga att eftersom vissa brottsoffer tolkar sitt lidande religiöst så har brottet inte skett. Det är ett helt värdelöst argument.

Frågan “varför just jag?” behöver inte heller ha ett grandiost svar. En människa kan bli måltavla för mobbning, ryktesspridning, social utfrysning eller stalking av väldigt banala skäl. Någon ogillar dig. Någon vill hämnas. Någon sprider ett rykte. Någon ser dig som avvikande. Någon vill kontrollera narrativet. Någon använder dig som syndabock. Någon annan hakar på utan att förstå helheten. Det krävs ingen kosmisk förklaring för att människor ska bete sig fegt och destruktivt i grupp.

Och det är där sakfrågan ligger. Inte i om någon på internet har använt ord som Gud, Satan, 144000, jordängel eller “mörkrets makter”. Sakfrågan är om människor kan organiseras, informellt eller formellt, för att isolera, smutskasta, kartlägga, provocera, misstänkliggöra och bryta ner en individ socialt och psykiskt.

Så tack för exemplet. Du demonstrerar ganska tydligt hur sakfrågan förskjuts från konkreta handlingar till löjeväckande karikatyrer. Och det är precis så ämnet hålls i ett tillstånd där ingen seriös granskning någonsin får ske...
Citera
2026-05-30, 19:22
Medlem
Citat:
Det där är exakt samma gamla teknik igen: ta den mest lättförlöjligade religiösa karikatyren, låtsas att det är hela argumentet, och sedan försöka skratta bort sakfrågan.

Jag har flera gånger skrivit att religiösa narrativ, “chosen one”-idéer, demoner, andlig krigföring och liknande mycket ofta fungerar som desinformation eller psykologiska tolkningsramar i TI-miljöer. Det är alltså inte ett bevis mot det jag säger. Det är snarare en del av problemet jag har beskrivit.

Poängen är inte att någon bokstavligen måste vara “utvald av Gud” för att bli utsatt. Poängen är att människor som utsätts för långvarig social press, utfrysning, mobbning, förtal, stalking eller psykologisk nedbrytning ofta försöker förstå varför det händer. Då uppstår olika förklaringar: politiska, religiösa, psykologiska, tekniska, sociala. Vissa är rimligare än andra. Men att vissa människor använder religiöst språk betyder inte att all organiserad social förföljelse är påhittad.

Det är som att säga att eftersom vissa brottsoffer tolkar sitt lidande religiöst så har brottet inte skett. Det är ett helt värdelöst argument.

Frågan “varför just jag?” behöver inte heller ha ett grandiost svar. En människa kan bli måltavla för mobbning, ryktesspridning, social utfrysning eller stalking av väldigt banala skäl. Någon ogillar dig. Någon vill hämnas. Någon sprider ett rykte. Någon ser dig som avvikande. Någon vill kontrollera narrativet. Någon använder dig som syndabock. Någon annan hakar på utan att förstå helheten. Det krävs ingen kosmisk förklaring för att människor ska bete sig fegt och destruktivt i grupp.

Och det är där sakfrågan ligger. Inte i om någon på internet har använt ord som Gud, Satan, 144000, jordängel eller “mörkrets makter”. Sakfrågan är om människor kan organiseras, informellt eller formellt, för att isolera, smutskasta, kartlägga, provocera, misstänkliggöra och bryta ner en individ socialt och psykiskt.

Så tack för exemplet. Du demonstrerar ganska tydligt hur sakfrågan förskjuts från konkreta handlingar till löjeväckande karikatyrer. Och det är precis så ämnet hålls i ett tillstånd där ingen seriös granskning någonsin får ske...
Fast jag tolkar mina upplevelser ur ett religiöst perspektiv och psykologiskt perspektiv och många andra perspektiv men framförallt de förstnämnda. Jag vet att Gud finns samtidigt kan man säga att många perspektiv beskriver samma sak. Andliga attacker skulle kunna ses som en traumarespons och demoner som traumaoffer som helt tappat hoppet och tron på kärlek. Det var inte meningen att förminska någons lidande utan bara ett alltför uppriktigt inlägg under påverkan av några öl.
Citera
2026-05-30, 19:28
Medlem
Edit skrev på mob fel

Citat:
Precis. Det där är en central poäng som många missar.

Det är inte svårare att utsätta en okänd person för organiserad social förföljelse. Det är tvärtom lättare. En vanlig människa har inga journalister som granskar vad som händer, inga advokater på standby, inget offentligt skyddsnät, inga följare som reagerar, ingen plattform att försvara sig från och ofta inga resurser att driva saken rättsligt. Om en sådan person börjar berätta om ryktesspridning, övervakning, arbetsplatssabotage eller social isolering är det mycket lättare att avfärda honom som psykiskt instabil...

Det är därför argumentet “varför skulle någon lägga resurser på dig?” är så svagt. Det utgår från att förföljelse bara är rationell om offret är mäktigt eller känt. Men i verkligheten är det ofta de svagare, mer isolerade och mindre trovärdiga personerna som är lättast att utsätta. Det är samma logik som i mobning, stalking, sekter, familjesystem och arbetsplatsmobbning. Förövare väljer inte alltid den mest “viktiga” personen. De väljer ofta den som är lättast att isolera, misstänkliggöra och bryta ner utan konsekvenser.

En känd person är mycket svårare att utsätta på samma sätt eftersom allt blir synligt snabbare. Om någon försöker smutskasta en offentlig person finns det större chans att media, följare, andra kända personer eller jurister reagerar. Det betyder inte att det är omöjligt, men det är mer riskabelt och svårare att kontrollera narrativet. Därför är det mycket mer effektivt att rikta in sig på vanliga människor som saknar maktställning.

Och det är just detta som gör GS-liknande metoder så obehagliga. De behöver inte alltid vara spektakulära eller dyra. Ryktesspridning kostar inget. Social utfrysning kostar inget. Att varna andra för en person bakom ryggen kostar inget. Att misstänkliggöra någon på en arbetsplats kostar inget. Att få en människa att framstå som instabil genom långvarig press kostar väldigt lite, men kan förstöra hela personens liv.

Randy Quaid är ett intressant exempel just för att han är känd och därför åtminstone kunde få uppmärksamhet när han själv började tala om organiserad förföljelse och “star whackers”. Man behöver inte hålla med om alla hans slutsatser för att se poängen: när en offentlig person säger något sådant blir det åtminstone diskuterat. När en vanlig människa säger samma sak blir han oftast bara psykiatriserad.

Så nej, det är inte ett mysterium varför vanliga personer skulle vara mer utsatta. Det är snarare tvärtom. En okänd person är den perfekta måltavlan för social kontroll eftersom han kan brytas ner utan att någon utanför hans närmaste krets ens märker det. Och om han till slut reagerar starkt kan reaktionen användas som “bevis” för att han var problemet från början....

Det här.
Man måste dokumentera händelser och börja kartlägga stalkarna. Det kommer en ny lag 1/6 som kommer att få stopp på svineriet med gang stalking:”Psykisk misshandel”.
Då får man med allt och alla stalkare, för de är många och de gör det i samförstånd med hjälp av appar/chattar för att förstöra en människas liv.
De behöver inte känna till varandra, de samarbetar mot offret. De har en person de ska hämnas på eller få bort för de vill ha dennes br, kunna punda och festa, ta makten över området

Det finns också en studie som DN skrev om som visar hur allvarligt sjuk man kan bli av stalking. Hur påverkat hjärtat blir så man kan dö eller bli allvarligt skadad av en stroke tex.
Det där ska de betala för, stalkarna.
Jag vet vilka de flesta mina är, eller kan identifiera dem, de som ligger bakom smutskastningen som drog till sig alla andra hatgrupper, orsakade att Säpo satte upp mig på sin lista (ja, jag jobbade nämligen själv på myndigheten som var deras arkivmyndighet, sammanträffande?, och den illojala registratorn läckte till alla att jag var med på listan) orsakade att jag fick sparken och gjorde mig oanställningsbar som säkerhetsrisk.
Plus alla hot på allmänna platser, hotfulla situationer i SL, och trakasserier från fula gubbar som hängde över axeln på mig när jag handlade mat. ”Män” (djur) som frustar och tränger sig in i hissen när jag ska till jobbet, eller står och väntar utanför.
På Värmdö fick jag inte vara. Där var de särskilt aggressiva och punktmarkerade mig direkt. Klumpig kille där som rusade fran och inte ens såg att jag bytte sida från hans högra till hans vänstra bakom ryggen på honom.
Typisk efterbliven gangstalker.
Den andra, de jobbar in par, tog jag in på Lindex damunderkläder. Där fick han smyga runt och visa alla i butiken vilket pervo han är 🤣 Hoppas fruns väninnor såg honom. Fast de är väl likadana, ointelligenta facistkommunister.
Jag vet vad en del heter, det är rätt sjukt att de inte försöker dölja sin identitet. Jag fattar inte varför. Visa makt, att de inte är rädda, att jag ”ska bort” som de uttrycker det och att de har rätten på sin sida, antagligen.
Men de har ingen rätt alls. Varken tokkärringar, pundare, privatdetektiver, militärer eller poliser som ingår i hatgrupperingarna.
Det är nära 10 år, med en eskalering med dödshot och nya aktörer 2020 när gamla säpoanställda, poliser, HVB-klienter och dömda för olika brott mot enskilda och kvinnor, utpressning och grov kvinnofridskränkning mm, anslöt.
De ska få känna på Strömmers nya lag. Det är mycket de förstört som de måste ersätta.
Nu grinar de, stalkergrannarna. Vi har missbedömt henne, vi har underskattat henne.
För det här har de gjort förut. De är proffsstalkers, tar över bostadsområden, tar plats i styrelser i Brf, och bestämmer vem som ska få finnas. Alla har ett namn och de har också ett liv som kan bli förstört när de åker fast.
Media kan förstöra det om rättsväsendet inte vill hjälpa oss.
Dokumentera. Ljud är skitbra. Nu sättet vi fast svinen.
Senast redigerad av notwanted 2026-05-30 kl. 20:19. Anledning: Många fel
Citera
2026-05-30, 19:57
Medlem
Citat:

De förföljer dig överallt. De kartlägger dig, hackar mobilen, spårar den, sätter gps på din bil, lägget applepluppar där de kommer åt, och de tar aldrig ledigt.
I mitt fall ställer de sig utanför min dörr och pratar sitt hotprat och planerar för mig ”inga judar”, nazistSara. De står utanför huset och skriker ”terrorista terrorista” ja, de är en gren som kallas Amigos och leds av Carlos enligt de andra stalkarna.
Påtända spansktalande kriminella.
Hora fitta ska skjuta dig och mycket mer som jag inte orksr skriva, federico galain som är i en social lägenhet i min brf men skriven på annat håll.
Vi är inte högerextrema men vi vill inte ha judar. Vi kan inte ha ensamma kvinnor här. Hon våldtar mina barn. Säger partnern till chilenare och kokainlangaren fsg som är den enda av klienterna som är skriven i lgh.
Skötarna på boendet påstår de är Expo. De har skaffat tillstånd för HVB för vuxna män, kvinnor, barnfamiljer och valt ut de medt judehatande, dömda för lämpliga brott som de kände till för att få bort mig. Få mig att paniksälja och fly.
Jag vet att jag aldrig kommer undan de här hundarna och deras hat och utan jobb kan jag inte klpa ny bostad.
De vill försätta människor i panik.
Hatvänsten, EXPO.
Det är på den nivån för gangstalking.
De sabbar din bil, tar sig in i din lgh och använder ditt nätverk, enheter, sätter upp kameror och kommenterar vad du gör i realtid så du kan höra det.
Jävla dårar de här, en del förtroendevalda, en nämdeman S såklart, en är chef på regeringskansliet! Minst 2 är poliser.
Kräks.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in