7 652 besökare online
1 095 428 medlemmar • 57 091 050 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum Samhälle Företagsskvaller
Svara på ämne
Ämnesverktyg
infooo
Medlem
Jag vill här varna för företag att gå med Reco, är du inte med men funderar på att gå med GÖR INTE DETTA, om du redan är med och har börjat få recensioner kan du bara hoppas att de är positiva åsikter, det verkar fungera som att man bara får bra omdömen när man är betalande kund.

Så länge du betalar kan du alltså få bort de dåliga åsikterna genom att ta kontakt med Reco, men har du ett konto som du inte betalar för då kan du inte räkna med att de tar bort mindre smickrande kommentarer.

Att man betalar och kan få bort åsikter, bara detta uttrycker tvivel om hela iden med sidan.
Det du får betalar flera tusen per år för att vara med i är ett register som mycket sällan ger dig några kunder, om alls.
Jag är mycket intresserad av och höra om det finns andra som har samma erfarenhet av Reco som jag.

kinesarsle
Medlem
kinesarsles avatar
Och hur vet du att det går till på detta sätt?

fbback
Medlem
Exakt hur vet du att det funkar så, mer info...

Bongoman
Medlem
Bongomans avatar
Jag har drabbats av Reco. Ett par dåliga omdöme som definitivt var skrivna av konkurrenter skulle absolut bli kvar men ett par bra skrivna av riktiga kunder försvann. Fick bara meddelande om att de misstänktes vara skrivna av mig. De ville gärna att jag skulle betala för medlemskap vilket kunde "förbättra situationen".

53280
Medlem
53280s avatar
Reco är oseriöst , dom säljer omdöme för högst bjudande.. Har sett konkurrenter i min bransch som folk skyr som pesten men som har jättefina omdöme på reco.

Takpapp
Medlem
Takpapps avatar
Jag tycker enbart synd om idioter som tror att reco.se inte är nåt annat än bluffande jävla rötägg till rövidioter. Vill du bli lurad? Bra, läs på reco.se, så kommer du känna dig klok och upplyst. Om du däremot INTE är en dumjävel kommer du spola ner deras dynga direkt. Det är skit. SKIT.

Svara på ämne
Svara Topp Dela