Annemarie Gardshol sitter just nu och storljuger i Morgon Studion i SVT 1.
Hon är chef för Postnord.
Man undrar verkligen om hon är psykopat eller helt befriad från moral?
Alternativet är såklart att hon inte har en aning om vad som sker i verksamheten.
Tex hävdar hon att Postnord inte har satt i system att strunta i att åka ut till kund med paket för att istället skicka ut sms med texten "vi har varit hos dig men inte kunna dela ut paketet" trots att dom aldrig varit hos kund.
Dessutom är ju deras hemsida ett skämt.
Om jag ska skicka ett paket och surfar in på
www.postnord.se så måste jag klicka 5 gånger och ett nytt fönster öppnas innan jag hamnar rätt.
Inte speciellt användarvänligt eller kundorienterat.