2015-08-18, 07:06
Medlem
von.Durchfalls avatar
Bortsett från alla namn som redan nämnts skull jag vilja tillägga följande viktiga SD-valarbetare, kanske den allra viktigaste:

Verkligheten
Citera
2015-08-18, 07:19
Medlem
RadioDDR1s avatar
Folkpartister på höga positioner har gjort väldigt mycket för SD. Måste ändå ge förstaplatsen till Anders Lindberg som dels når ut till väldigt många samt så har dumfan alltid kommentatorsfältet öppet där han blir sågad jäms fotknölarna till allas beskådan. Arnstad ligger också högt men tappar i värde eftersom han inte når ut till lika många som Anders Lindberg. Men god tvåa är han och som citatmaskin är han kanske historiens främste. Mona Sahlin inte att förglömma. Finns så många fler men jag stannar där.
Citera
2015-08-18, 07:31
Medlem
Åsa Romson:

Vi håller på att göra Medelhavet till det nya Auschwitz
Citera
2015-08-18, 08:09
Medlem
pelle49s avatar
Peter Wolodarski.
För hans outtröttliga kamp i Sveriges största opinionsbildande tidning att dölja sanningen om invandringens negativa följder och därmed stödja den virala tillväxten av alternativa nyhetskällor för de som vill veta vad som händer och de verkliga konsekvenserna för svenska skattebetalare och brottsoffer.
Senast redigerad av pelle49 2015-08-18 kl. 08:12.
Citera
2015-08-18, 08:16
Medlem
folkgemenskaps avatar
Senaste tidens enorma uppsving för SD har ju berott på Decemberöverenskommelsen, men framförallt den enorma inkompetensen som regeringen besitter. Det tror jag har varit en avgörande faktorn.

Men den allra bästa valarbetaren är helt enkelt verkligheten. Mångkultur fungerar inte.
Citera
2015-08-18, 08:20
Medlem
RiverStyxs avatar
De bästa valarbetarna för SD sitter utanför ICA med en kopp och säger "hej-hej". En rikstäckande reklamkampanj som är aktiv året om och som finansieras av oppositionen. Kan det bli bättre än så?
Citera
2015-08-18, 08:42
Medlem
Gefundenes Fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madchance
Jimmy Åkesson. Modigare personer får man leta efter.

Håller med, men hans mod vet jag inte tillräckligt mycket om. Han har bott på en ort där inte AFA slöddret varit ständigt närvarande och det ska vi nog var tacksamma för. Annars hade han kanske inte klarat sig från det våld som många storstads Sd;are fått utstå.

Uppbackningen från hans närmsta vänkrets är säkert det viktigaste stödet för att stå ut med den mentala pressen och den ständiga mobbingen. Utan minsta tvekan sätter vi Jimmie högst upp.

Därefter kan säkert en rad invandrings negativa händelser komma högt upp. Ögonöppnare, folkväckare eller vad man vill.

På senare tid tiggarna som retar väldigt många som inte är sverigedemokrater. Vissa sossar tar det som en förolämpning mot deras välfärdssamhälle att folk tigger på gatorna. Moderater blir förbannade för att tiggarna inte jobbar i stället för att tigga. Känslomässigt reaktioner naturligtvis med de har varit bra för Sd.
Citera
2015-08-18, 09:15
Medlem
TS frågade vilken individ som var den bästa valarbetaren. Jag säger Åsa romson, för sina idiotiska uttal och hets mot dom onda vita männen
Citera
2015-08-18, 09:24
Medlem
snigel1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arkay
Åsa Romson:

Vi håller på att göra Medelhavet till det nya Auschwitz
Vad är och var ligger Medelhavet, Åsa? Tydligen inte helt ovanligt med spatial dysfunktion hos kvinnliga politiker. AKB trodde ju befinna sig i fjällen när hon i själva verket var i Falun. Vi kanske borde starta en tråd i ämnet. "Lost in space".
Citera
2015-08-18, 09:32
Medlem
Måste nog säga Anna Kinberg Batra ändå.
Citera
2015-08-18, 09:54
Avslutad
Annie Lööf med sitt tjafs om 30 miljoner "nybyggare" kommer upp som en bubblare här.
Erik Ullenhag är också en bra kandidat.
Citera
2015-08-18, 10:31
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glorfindel
Av de som inte är SD:are tycker jag att Fredrik Reinfeldt borde vara självklar etta. Hans "öppna era hjärtan"-tal förra sommaren gjorde nog att många gamla moderater lämnade för SD.
Ja absolut. Jag är en av dem som förmodligen lämnar dem vid nästa val.
Mitt hjärta har hela tiden varit vidöppet och efter de orden så tyckte jag att gubbfan kränkte mig rejält.
För det var mig han sa det till och det utan att ens veta vem jag är.
Min röst drogs ur partiet i samma veva och kommer att hamna hos SD. Som jag anser just nu vara de enda som lyssnar på det SVENSKA HJÄRTAT. Mitt bland annat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in