2015-06-14, 20:48
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FrankieStubbs
Se där, ytterligare en rödvinslavemangist.

En rektal skål broder, gutår.

Mvh.
Gutår! Precis som du säger så hjälpte det mot mina kraftiga väderspänningar. Faktum är att när jag inte längre kunde hålla inne vinet så sprutade det ut ur ändtarmen med en rejäl kraft och en nästintill öronbedövande knall. Sedan så var mina väderspänningar borta! Har också upplevt kraftigare erektioner samt ejakulationer.
Citera
2015-06-14, 20:54
Medlem
FrankieStubbss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Gutår! Precis som du säger så hjälpte det mot mina kraftiga väderspänningar. Faktum är att när jag inte längre kunde hålla inne vinet så sprutade det ut ur ändtarmen med en rejäl kraft och en nästintill öronbedövande knall. Sedan så var mina väderspänningar borta! Har också upplevt kraftigare erektioner samt ejakulationer.
Mina bekanta har även de vittnat om liknande upplevelser, Pastor Boklund som givetvis begagnar sig av nattvardsvin vid sina sessioner beskriver det hela som en sakral närmast mirakulös metod för ökad livskvalitet samt glädje.

mvh.
Citera
2015-06-15, 08:01
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Mina bekanta har även de vittnat om liknande upplevelser, Pastor Boklund som givetvis begagnar sig av nattvardsvin vid sina sessioner beskriver det hela som en sakral närmast mirakulös metod för ökad livskvalitet samt glädje.

mvh.
Jag måste få skryta och meddela att det var minsann Monsieur Pinaud himself som utförde detta på mig.
Citera
2015-06-15, 10:23
Medlem
FrankieStubbss avatar
Citat:
Jag måste få skryta och meddela att det var minsann Monsieur Pinaud himself som utförde detta på mig.
Ahh, Monsieur Pinaud. Han är en levande legend då det gäller stolgångens mystiska åkommor.

Min saliga farfar hade turen att behandlas av just densamma då han led av en problematisk analfistel. Rödvinslavemang, anal-massage samt böner var medicinen och min saliga farfar var på benen, frisk och rask strax därpå.

Mvh.
Citera
2015-06-15, 10:37
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ahh, Monsieur Pinaud. Han är en levande legend då det gäller stolgångens mystiska åkommor.

Min saliga farfar hade turen att behandlas av just densamma då han led av en problematisk analfistel. Rödvinslavemang, anal-massage samt böner var medicinen och min saliga farfar var på benen, frisk och rask strax därpå.

Mvh.
Ja Pinaud är ju känd som en riktig mirakelman. Det var även han som rekomenderade att man vid vissa tillfällen kunde prova portvin, dock något utspätt. Har inte provat själv men det ska tydligen vara som balsam för själen.
Citera
2015-06-15, 11:13
Avslutad
Blir man inte alkoholpåverkad av detta? Skulle ju förklara alla "positiva bieffekter" som stärkt självförtroende.
Citera
2015-06-15, 11:20
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av priz
Blir man inte alkoholpåverkad av detta? Skulle ju förklara alla "positiva bieffekter" som stärkt självförtroende.
Jo det är därför viktigt att späda ut vinet något. Men du måste prova denna mirakelkur.
Citera
2015-06-15, 11:45
Medlem
FrankieStubbss avatar
Citat:
Ja Pinaud är ju känd som en riktig mirakelman. Det var även han som rekomenderade att man vid vissa tillfällen kunde prova portvin, dock något utspätt. Har inte provat själv men det ska tydligen vara som balsam för själen.
Portvin har jag aldrig själv begagnat mig av men som jag tidigare nämnde använder jag mig av glögg kring jultiden.

Att spä ut vätskan är en god idé då man är nybörjare men jag själv brukar understundom i egenskap av expert på området titt som tätt faktiskt reducera vinet i en kastrull till en mäktig trögflytande dekokt av särdeles välgörande egenskaper innan lavemang-tutan åker fram.

Det kan varmt rekommenderas som man brukar säga.

Från det ena till det andra så ryktas det om inom rödvinslavemangisternas upphöjda krets att Monsieur Pinaud bistod H.K.H. Prins Carl Philip med ett lugnande lavemang innan vigseln under veckoslutet.

Mvh.
Citat:
Ursprungligen postat av priz
Varken mer eller mindre.

Mvh.
Citera
2015-06-15, 12:05
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:

Från det ena till det andra så ryktas det om inom rödvinslavemangisternas upphöjda krets att Monsieur Pinaud bistod H.K.H. Prins Carl Philip med ett lugnande lavemang innan vigseln under veckoslutet.

Mvh.
Det har jag också hört . Tydligen ett avkok på rödvin, kanel, nejlikor och kamomill.
Har sett hyperstirriga ungar bli fromma som lamm på ett ögonblick efter denna tinktur har förts in i stolgången.
Citera
2016-06-24, 00:37
Medlem
Tjyvass avatar
Citat:
Allmänt känt och hälsofrämjande med rödvinslavemang. Provade detta en gång i Frankrike och det var en mycket angenäm upplevelse. Rekommenderas!

Citat:
Se där, ytterligare en rödvinslavemangist.

En rektal skål broder, gutår.

Mvh.
Jag är också en vinlavemangist! Men är mer lagd åt den österrikiska skolan. Och man kan ju knappast nämna österrikeskolan utan att hänvisa till Rupprecht Feigenbaum. Nydanare har ofta svårt att hävda sig i konservativa kretsar som vinlavemangismen ju ändå är, men jag tror att den trogna skara som har samlats kring Rupprecht ändå kan inspirera "rödvinare" att vidga sina vyer, om så i alla fall på några års sikt.

Grundläggande för österrikeskolan är avsaknaden av både lavemangspruta och glidmedel, det hela ska intas "au naturel". Rupprecht fann inspiration till sin skola hos tibetanska munkar som idkade jäst jakmjölkslavemang under tung meditation. Feigenbaum i brist på jakar i Österrike, och på grund av den mellan- och sydeuropeiska vida spridda laktosintoleransen valde istället att, till motsatsen från traditionalisterna som nyttjar rödvin, använda sig av söta rieslingviner för sitt lavemang. Men i princip är alla sorters vita viner tillåtna.

En rolig anekdot jag kan dela med mig av var när Rupprecht under Einlauf Party -05 gränslade en flaska Château d'Yquem "handsfree", så att säga.
Senast redigerad av Tjyvas 2016-06-24 kl. 00:40.
Citera
2019-07-14, 10:10
Avslutad
Vet inte om man får det men jag bara måste lyfta den här tråden. Skrattade så morgonkaffet sprutade ut över skärmen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in