2026-06-25, 11:29
  #2725
Administrator
admins avatar
Det var Bahnhof som hade problem med en fiberkabel.
Problemet ska nu vara åtgärdat.

admin
Citera
2026-06-25, 11:38
  #2726
Medlem
trickydicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av admin
Det var Bahnhof som hade problem med en fiberkabel.
Problemet ska nu vara åtgärdat.

admin


Härligt ❤️ Men jag har tidigare föreslagit att Flashback bör skaffa ett X-konto (Twitter) så man kan få uppdateringar om driftstatus.

När Cloudflare gick ner kunde man följa allt genom deras dashboard.
Citera
2026-06-25, 12:35
  #2727
Medlem
Valdagens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av admin
Det var Bahnhof som hade problem med en fiberkabel.
Problemet ska nu vara åtgärdat.

admin


Va bra och alltid bra när man kan skylla på en leverantör.
Citera
2026-06-25, 19:05
  #2728
Moderator
Ancistruss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Limma skinkbit
Det vore ju väldigt trevligt om någon administratör kunde meddela vad det är som händer. I denna tråden eller under viktiga meddelanden till exempel, så att man åtminstone i efterhand kan få någon slags uppdatering.

Eller görs detta redan och jag är för dålig på att hitta informationen?

Nä, det här är rätt tråd för det, så det är inte du som letar på fel ställe.

Och visst, jag håller helt med dig, det är positivt med information. Men ibland kanske de inte alltid vet själva. Ibland tar lite tid att finna problemet.

I detta fall var det tydligen något kabelfel, men nu är det fixat.
Citera
2026-06-25, 19:22
  #2729
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valdagen
Va bra och alltid bra när man kan skylla på en leverantör.
Konspiratoriker.
Citera
2026-06-25, 19:37
  #2730
Medlem
Dancer-in-the-darks avatar
Kunde inte vara mer enig. Alltså - kom igen nu då, admin. <3

Citat:
Ursprungligen postat av trickydick
Härligt ❤️ Men jag har tidigare föreslagit att Flashback bör skaffa ett X-konto (Twitter) så man kan få uppdateringar om driftstatus.

När Cloudflare gick ner kunde man följa allt genom deras dashboard.
Citera
2026-06-25, 19:39
  #2731
Medlem
Dancer-in-the-darks avatar
Kom igen nu, släpp sargen. <3 Flera har föreslagit X - det är säkert bra. Sen är väl flashback.se sällan påverkat av de här barnsligheterna - där går det ju också att posta status.

EDIT: Nu var det tydligen inte fjanterier denna gång. Vore fortfarande fint med statusmeddelande på nån site som inte är påverkad.

Citat:
Ursprungligen postat av admin
Det var Bahnhof som hade problem med en fiberkabel.
Problemet ska nu vara åtgärdat.

admin
__________________
Senast redigerad av Dancer-in-the-dark 2026-06-25 kl. 19:42.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in