Citat:
Ursprungligen postat av
Theforeigner
Jo men om x-frun hade sagt att NB aldrig hade behandlat henne illa då skulle det ju avslöja att NBs bror AB ljuger när han, i FUP, sagt att NB behandlade x-frun illa, och då kan man ju fråga sig varför AB ljuger om en sån sak och därmed, med illvilja, sätter sin bror i ett dårligt ljus.
Men om x-frun hade sagt att NBs bror inte alls ljuger utan att det är korrekt som han påstår
att hon blivit behandlat illa, så är frågan vad du då hade sagt i din tur.
Kan man gissa på att ja, då ljuger nog x-frun på sin x-man av ren illvilja eller gissar jag
alldeles fel och då ber jag så mycket om ursäkt.