Citat:
Ursprungligen postat av
iesho
Alltså, trots att många i tråden vill se en viss bild framför sig, hur offret hänger med tejpad mun och skräckfylld blick, så kan varje objektiv bedömare konstatera att tejpen satt utanpå snöret som hon dödades med.
Åklagaren menar att tejpen sattes på efter hängningen.
Troligen dödades hon mycket snabbt med snöret. Blod i munnen, blod på sina händer och blod på snöret ger en bild av ett mord av typen "döda vaktpost". Personligen tror jag att motivet var mordlystnad.
En del som skriver i tråden skulle kanske ha skrivit i sexforumet om de inte hade tyckt att det var mer spännande att fantisera om riktiga mord?
"Döda vaktpost" jaha, för att sedan hängas upp och förnedras i en lada där N utövat sitt sexmissbruk x antal gånger. Jo tjenare !! Innan FUP hade jag en del teorier, fick meddelanden i min inbox om att jag borde fatta vad det rörde sig om, nämligen ett mord med sexualsadistiskt inslag. Eftersom mina kunskaper om detta är starkt begränsade kunde jag inte se det. Många i den här tråden är väldigt skickliga, lyssna på dom ! Om det tar emot så kan du lyssna på en av de tunga expertvittnen åklagarsidan tog in. Professor Niklas Långström. Han är sakkunnig.
En person som styrs av tankar, fantasier och stark drift är en person utan självkontroll. Att sprida ut Lisas saker på det sätt som gjordes ter sig då ganska rationellt tycker jag.