Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-06-11, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av samili97
http://prntscr.com/7f2fyj
karta på fynd

Känns spontant som att det är för långt för att springa bort (där iphone skalet hittades) medtanke på att det ligger lite hus i kring bör hon ha försökt rimligen isåfall tagit sig mot dessa för att påkalla hjälp.

En mindre bil typ peugeot partner stuk? Han kunde ju ha slängt in henne där bak, kört en bit, kommit på att hon nog har en mobil med sig, stannat tagit den av henne sen kört vidare? Kanske slagit henne medvetslös vid tillfälle också, eller innan mest troligt.

Finns nån ny karta över området med de nya fynden?
Medlem
Deferos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TroPelleDet
Jag funderar på att ta bilen till Lidköping, bor cirka 2h bort. Jag och två polare har markerat intressanta områden inom en 25km´s-radie som vi tänkte söka på, gamla ladugårdar, stenbrott, åar et.c. Vad tror ni om vår plan?

Bra! Gör det! Frivilliga behövs alltid. Speciellt smarta människor som strategiskt kan välja ut sina platser. Efter att ha tittat själv på kartor från området känner jag personligen att jag gärna hade givit mig ut. Finns många ödehus som man sett i området som polisen säkerligen inte tittat igenom. Lite frustrerande att själv veta att ingen kollar dessa, så gör det!
Medlem
elpirros avatar
Citat:
Jag funderar på att ta bilen till Lidköping, bor cirka 2h bort. Jag och två polare har markerat intressanta områden inom en 25km´s-radie som vi tänkte söka på, gamla ladugårdar, stenbrott, åar et.c. Vad tror ni om vår plan? Solen går upp 04.01 i Lidköping och då tänkte vi börja.
Låter som en bra plan! Grymma är ni.
2015-06-11, 00:39
Medlem
Det måste vara JV
1.videon
2.hans besatthet av K.bock som är lik bo.
3.han tar droger
4.tidigare straffad för ofredande

Alltså hans Twitterbild där han skriver till bock och visar kuken .... Jävla dåre , må han bli stenad till döds om det är han och om han har gjort henne illa, polisen borde pressa honom så in åt helvete , han är klart och tydligt den mest uppenbara GM
2015-06-11, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Defero
Lite frustrerande att själv veta att ingen kollar dessa, så gör det!
Fast det vet du ju inte.
2015-06-11, 00:40
Medlem
plexens avatar
Citat:
Jag funderar på att ta bilen till Lidköping, bor cirka 2h bort. Jag och två polare har markerat intressanta områden inom en 25km´s-radie som vi tänkte söka på, gamla ladugårdar, stenbrott, åar et.c. Vad tror ni om vår plan? Solen går upp 04.01 i Lidköping och då tänkte vi börja.

Gör det.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Defero
Bra! Gör det! Frivilliga behövs alltid. Speciellt smarta människor som strategiskt kan välja ut sina platser. Efter att ha tittat själv på kartor från området känner jag personligen att jag gärna hade givit mig ut. Finns många ödehus som man sett i området som polisen säkerligen inte tittat igenom. Lite frustrerande att själv veta att ingen kollar dessa, så gör det!
Polisen har sökt igenom ödehus, kalkgruva, m.m. i området.
Medlem
Grandiosos avatar
Precis som Lisa jobbade jag på kaféet i Blomberg som tonåring. Serverade. Stängde, låste, cyklade hem ensam, obrydd. Allén sträckte sig upp mot gården precis som nu, lummig och mörk. Bilarna som körde lite för fort var det enda man behövde oroa sig för. En kilometer längs vägrenen, åkrarna på vänstra sidan. Nu traskar volontärerna över ängarna. Att något skulle hända här är obegripligt. Att tänka sig det värsta är outhärdligt.

http://www.dn.se/nyheter/sverige/hanna-fahl-blomberg-ar-det-enda-stalle-dar-jag-aldrig-varit-radd/
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klasina
Som att polisen i detta nu ser honom som högintressant och kollar upp hans indicier till exempel. Visst, det kan bli tjatigt, men lite mer än att han är knäpp rör det sig om.

Jag tror han är Anders Eklund 2. Tyvärr. Mycket påminner. Sexgalning, i detta fall möjligen orsakat av droger. Amfetamin kan göra folk till sexmissbrukare. Denne sjuke fan är möjligen dessutom våldsam.

Polisen har koll på hans förehavanden på nätet bland annat. Att Expressen säger "den här mannen diskuteras nu flitigt på sociala medier" skvallrar dock om vilken jävla tidning de är. En person är faktiskt oskyldig fram tills den är dömd.

Men släppa honom är ändå svårt. Lite mer än en harmlös knäppgök verkar han vara.
Är det verkligen polisens ord? Att han är högintressant?

Men oavsett, kom med någonting som binder honom till brottsplatsen den aktuella dagen, något som säger mer om honom än att han är en småkriminell pundare/uteliggare.
Medlem
Tänkte på det finns väl en camping nånstans i kinnekulle? tror det heter kinnekulle camping och det ligger väl ganska enskilt vid kinnekullefot? och vid camping ligger det vatten något att tänka på eller har det redan gjorts?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Många verkar tro att hon blivit mördad, det är väl minst lika stor chans att hon blivit knockad, nerdrogad och sen körd till någon källare långt åt helvete där hon kommer användas som slav(?), varför skulle GM avsluta det hela så snabbt?

Börjar få en obehaglig känsla om ett nytt fall likt Amanda Berry och de andra flickorna.
Inlåst i ett hus/källare i 10år......
2015-06-11, 00:41
Medlem
dovAkins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jannekarlsson
Eller pistolhot.

Ja eller något liknande känns mest troligt då de inte finns tecken på kamp

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto