Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
15-07-21, 17:15
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nybromannen
Helt klart något polisen bör kolla upp. Spritfabriken ligger dessutom mittemot caféet och någon med tillgång till den kan stått och observerat från ett fönsterdärifrån tyst och ljudlöst...

Spritfabriken ligger väl i Götene numera, eller? Vi vet dock inte vem som har tillgång till lokalerna bredvid caféet och vilken verksamhet som bedrevs där aktuell söndag.
15-07-21, 17:17
Medlem
SS-Panzer-Divisions avatar
Man kan ju hoppas att ingen av Lisa Holms anhöriga någonsin går in i den tråden och läser.
Massa snillen som sitter och spekulerar om hon har blivit styckad eller indränkt syra.
15-07-21, 17:27
Medlem
XeniaOnatopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sgt.Bland
Inte om både våldtäkt och mord skedde på Martorp. Och jo, har man i tre års tid kommit exakt i tid till jobb och sen plötsligt kommer man en kvart tidigare just den morgonen när man råkar hitta en handske från den försvunna flickan så är det ett jäkla skumt sammanträffande.
Lisa dödades inte på Martorp. http://www.expressen.se/gt/uppgift-lisa-17-inte-dodad-vid-fyndplatsen/

Sammanträffande, ja. Skumt? Nej.
15-07-21, 17:29
Medlem
Theforeigners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noname11
http://m.lrytas.lt/naujiena.asp?id=14374210481436492074

Ant merginos kūno rasta N.Bilevičiaus DNR pėdsakų.

På flickans kropp hittades DNA spår från NB.

Enligt lt nyheter.

Står inget sådant i den artilklen !!!
Så låt bli att hitta på
15-07-21, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Spritfabriken ligger väl i Götene numera, eller? Vi vet dock inte vem som har tillgång till lokalerna bredvid caféet och vilken verksamhet som bedrevs där aktuell söndag.

Ursäkta uttryckte mig dåligt menar såklart den gamla spritfabriken där pedofilen var verksam den ska ju enligt uppgifter ligga mittemot caféet på samma sida som ladan och slaktrummet...
15-07-21, 17:31
Medlem
XeniaOnatopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theforeigner
Så låt bli att hitta på
Jodå, bläddra till sidan 3.
15-07-21, 17:33
Medlem
Sgt.Blands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XeniaOnatopp
Lisa dödades inte på Martorp. http://www.expressen.se/gt/uppgift-lisa-17-inte-dodad-vid-fyndplatsen/

Sammanträffande, ja. Skumt? Nej.
Var står det att BO inte dödades på Martorp? Det var något nytt för mig iaf. Fyndplatsen tolkar jag inte som hela Martorp. Hon kan mycket väl ha mördats i boden men sen gömts undan i något annat utrymme. Vissa tidningar har ju hävdat att hon hittades i den första ladan till höger när man kör in på Martorp.
15-07-21, 17:34
Avslutad
Citat:
Så låt bli att hitta på

Sida 3: På flickans kropp hittades N.Bilevičiaus DNA spår. Det gör det möjligt för Litauen att hålla sig uppdaterade i kläm.
15-07-21, 17:36
Medlem
boidis12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XeniaOnatopp
Hur gör du rent redskapen efter dig? Klarar du dig utan vatten?

Har du verkligen varit inne i slaktrummet ?? Eller hur vet du att det inte finns något vatten där ?? I alla gamla mjölkrum jag har varit i har det i alla fall funnits vatten . Hur tror DU annars att man har fått ren all utrustning till mjölkningen , mjölktanken m.m . Då krävs det vatten . Varför skulle det vara borttaget nu ?? Du har väl inte röntgensyn så att du ser genom väggarna när du sitter och tittar på googles vägkartor på datorn . Finns det något du inte vet och tjafsar emot tro ??
15-07-21, 17:36
Medlem
Theforeigners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CharlieCheron
På flickans kropp hittades N.Bilevičiaus DNA spår. Bara översättningar från mig, inget som säger att det är rätt person som är anhållen.

men kan ni ta sluta sprida missinformation !!!

Det står ju inte als att "På flickans kropp hittades N.Bilevičiaus DNA spår"
15-07-21, 17:37
Medlem
XeniaOnatopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sgt.Bland
Var står det att BO inte dödades på Martorp? Det var något nytt för mig iaf. Fyndplatsen tolkar jag inte som hela Martorp. Hon kan mycket väl ha mördats i boden men sen gömts undan i något annat utrymme. Vissa tidningar har ju hävdat att hon hittades i den första ladan till höger när man kör in på Martorp.
"Lisa Holm, 17, ska inte ha dödats på den plats som hon hittades." Martorp är en plats.
15-07-21, 17:38
Avslutad
Citat:
men kan ni ta sluta sprida missinformation !!!

Det står ju inte als att "På flickans kropp hittades N.Bilevičiaus DNA spår"

Men FÖR HELVETE!!! Jag använde translate. Stämmer faan VISST!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in