Citat:
Ursprungligen postat av
Mogna-Meloner
Nu var det inte mig frågan var ställd till, men jag spånar gärna kring frågan. Om det skulle vara så att LH inte varit i ladan kan intresset bero på att gärningsmannen varit där och lämnat spår, spår som inte upptäcktes i samband med handsken. Varför hittades dessa spår senare? Kanske nån av de anställde uppmärksammat nåt som inte stämde eller kanske en sak man hittat nån annanstans hörde ihop med nåt i ladan. Vad är det för spår? Ingen aning. Spånar bara.
Det är bara kul när andra spånar, så det gör du rätt i.
Tycker själv det är en skitsvår fråga även om jag i mitt sinne inte har någon teori om hon varit där eller inte.
Jo det kan kanske vara så som du isåfall tror (om nu inte BO varit i ladan) att polisen vet att GM befunnit sig där efteråt och därför letar mer spår.
Jag bara kan tycka att det är en väldigt stor sökinsats att göra utgrävningar för att finna spår? Men det är klart om de tror handsken hamnade där efteråt så kanske de hittade även andra plagg och därav fortsatt sökinsats.
En annan teori skulle kunna vara att när de gripit de misstänkta att det framkommit information i förhör direkt att BO ändå varit där.....