Där står det att i 60 % av fallen har de andra parafilier.
Och det nämns inte något samband till våldsbrott eller mord. Och det där handlar ändå om fysiska sexuella övergrepp vilken är en enorm eskalering från innehav av barnporr.
Även för polisen kan ryktesspridning och stort engagemang på nätet kring ett fall skapa problem. Men ibland kan det också vara till hjälp.
– Det här är ett sådant ärende som engagerar folk och som gör att det blir hålligång på nätet. Det finns både fram- och baksidor på det där. Å ena sidan engagerar det och det gör med lite tur att man kan få fram nya uppgifter. Å andra sidan kan man få en ryktesspridning som är till skada för enskilda individer och även för utredningen, säger Bengt Carlsson, gruppchef för sektionen för grova brott i Stockholms city.
Dum fråga men vart går brottet gränsen liksom för en topsning och fingeravtryck? Inbrott våldtäkt mord? Eller är det upp till polismannen att bedöma när en person ska topsas och lämna fingeravtryck?
Men förändainiglödhetaheövete, va fan tror ni att ni yrar om. Skulle en barnporrgubbe av en slump kört förbi Blomberg och plockat en tös för att sedan mörda henne!? Nej. Kolla för fan i omgivningen! Jag har skrivit flertalet PM till personer här men ingen vill lyssna. NI som är såna genuina mästerdetektiver missar målet med era konspiratoriska skitteorier. Sök närmast Lisa och ni skall finna. Och med detta menar jag inte i hennes egna krets utan där hon blev utsatt för det fruktansvärda.
Jag vet åtminstone två potentiella måltavlor i direkt anslutning till gården. Inte litauer utan svenskar. Käften på er rassesvin och kolla era egna led först.
För er som är intresserade sök efter C! Denne har tillgång till hela gården.
Hittades hon med kläder på eller naken ? Hittades hon utan kläder så tyder det ju på något sexuellt och då borde dna kunna knytas relativt fort till GM
Hittades hon med kläder på eller naken ? Hittades hon utan kläder så tyder det ju på något sexuellt och då borde dna kunna knytas relativt fort till GM
Tror du att du ska få svar på det här? Det första stället du kommer få något svar ifrån kommer vara media. Gå och lägg dig med dina dumma frågor!
Men förändainiglödhetaheövete, va fan tror ni att ni yrar om. Skulle en barnporrgubbe av en slump kört förbi Blomberg och plockat en tös för att sedan mörda henne!? Nej. Kolla för fan i omgivningen! Jag har skrivit flertalet PM till personer här men ingen vill lyssna. NI som är såna genuina mästerdetektiver missar målet med era konspiratoriska skitteorier. Sök närmast Lisa och ni skall finna. Och med detta menar jag inte i hennes egna krets utan där hon blev utsatt för det fruktansvärda.
Jag vet åtminstone två potentiella måltavlor i direkt anslutning till gården. Inte litauer utan svenskar. Käften på er rassesvin och kolla era egna led först.
För er som är intresserade sök efter C! Denne har tillgång till hela gården.
Är det samme C som har koppling till spritfabriken (som även LW har koppling till, samt AJs son)?
Fråga till juristkunnig eller annan;
iom att de häktade är misstänkta för enbart mord betyder det att polis/åklagare vid tillfället inte visste ifall våldtäkt hade begåtts? Eller används bara ett brott i häktningsförhandlingarna och sen "fyller man på" vid åtalet ifall fler framkommit?
Otåliga folk är här, tycker allt är värt att kolla upp och diskutera, själv sätter jag en tia på att godsherren är inblandad AJ, han tillhör nog nån ring som har ögonen på småtjejer, säker? Nej men jag skulle kolla upp det