2015-05-31, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MathiasVonCreme
Förstår jag också, men jag undrade varför man ligger runt med kollegor, om man inte är kära dvs?
Callcenters är ju knappast kända för att anställa de skarpaste hjärnorna. Det både sups, knarkas och knullas ganska friskt på sådana arbetsplatser. Fyfan. Säger inte att de har cirkulerat olagliga substanser eller alkohol just på detta ställe. Men knullas har det ju uppenbarligen gjorts.

Var listan skriven före eller efter knull? Typ: "Johan: liten kuk, för mycket hår. Men bra på att slicka. 6/10 stjärnor" hahaha. Eller var det liksom en önskelista?

Dekadensen når fan inga gränser. Äckligt. Sjukt att det var chefen som gjort listan. Samt att hon var kvinna. Svenska kvinnor har blivit sådana luder nuförtiden. Tragiskt.
Citera
2015-05-31, 22:49
Medlem
enough-is-enoughs avatar
So be it om man skriver en sån lista på fyllan. Men att inte förstöra den sedan och ta med den till jobbet är ju sjukt. Hade jag varit författarens chef hade jag sparkat henne utan att tveka. Dålig pr och idioter vill man slippa
Citera
2015-05-31, 22:50
Medlem
enough-is-enoughs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalels38
Callcenters är ju knappast kända för att anställa de skarpaste hjärnorna. Det både sups, knarkas och knullas ganska friskt på sådana arbetsplatser. Fyfan. Säger inte att de har cirkulerat olagliga substanser eller alkohol just på detta ställe. Men knullas har det ju uppenbarligen gjorts.

Var listan skriven före eller efter knull? Typ: "Johan: liten kuk, för mycket hår. Men bra på att slicka. 6/10 stjärnor" hahaha. Eller var det liksom en önskelista?

Dekadensen når fan inga gränser. Äckligt. Sjukt att det var chefen som gjort listan. Samt att hon var kvinna. Svenska kvinnor har blivit sådana luder nuförtiden. Tragiskt.

Du är bara en kvinnoförtryckande idiot, dessutom verkar din läsförståelse ha enorma brister. Tack och adjö, mr 1800tal.
Citera
2015-05-31, 22:50
Medlem
neatandstreets avatar
jag undra vart ideen kom ifrån, kanske är någon ny innegrej hos dom större företagen undrar om ikea har en
Citera
2015-05-31, 22:55
Medlem
stopthekillings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enough-is-enough
Du är bara en kvinnoförtryckande idiot, dessutom verkar din läsförståelse ha enorma brister. Tack och adjö, mr 1800tal.
Ellerhur, så typiskt medeltid att inte vilja ha ett samhälle dekadenta horor, kan vi inte bara bli lite modernare?
Citera
2015-05-31, 23:00
Medlem
enough-is-enoughs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stopthekilling
Ellerhur, så typiskt medeltid att inte vilja ha ett samhälle dekadenta horor, kan vi inte bara bli lite modernare?

Han säger ju att det hade varit mindre allvarligt om det varit en man som skrev listan. Det är extremt gammaldags i mina ögon, och tyder på en vidrig kvinnosyn.

När var medeltiden förresten?

Att ni två är svaga individer som inte klarar av kvinnors sexualitet är ert problem, mr framtid
Citera
2015-05-31, 23:05
Medlem
Måste väl ha varit nån slags satir.
Finns det verkligen fester på arbetsplatser i Sverige det det liggs runt så mycket?

Jag föreställer mig att det här med sex på kontorsfester mestadels är en myt, delvis upprätthålld av alla sitcoms (varenda tv-serie med en arbetsplats har väl haft ett avsnitt med en romans eller misslyckad raggning under en julfest)

Visst händer det att det slår gnistor på jobbet.
Men har alltid uppfattat det som att de flesta svenskar är rätt försiktiga med eventuella romanser man har med kollegor, och att vi generellt undviker att skita där vi äter.

Men iofs, om det härjas runt nånstans är det väl kanske i callcenter-branschen.
Senast redigerad av MarcoBolan 2015-05-31 kl. 23:11.
Citera
2015-05-31, 23:06
Medlem
Citat:
Läsförståelse? Ja. Jag läste inte artikeln eftersom den är skriven av Aftonbladet. Vägrar att gå in på den sidan.

"Kvinnoförtryckande idiot"? Bara för att jag anser att det är fel när en kvinnlig chef skriver sexlistor om sina manliga kollegor/anställda? Hade tyckt att det var fel även om en man gjort det.
Citera
2015-05-31, 23:07
Medlem
Diamondgrits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MathiasVonCreme
Förstår jag också, men jag undrade varför man ligger runt med kollegor, om man inte är kära dvs?
Jag antar att vissa gillar sex och att de tycker att det blir mer spännande med en person man inte varit med tidigare.
Citera
2015-05-31, 23:09
Medlem
Citat:
Han säger ju att det hade varit mindre allvarligt om det varit en man som skrev listan. Det är extremt gammaldags i mina ögon, och tyder på en vidrig kvinnosyn.

När var medeltiden förresten?

Att ni två är svaga individer som inte klarar av kvinnors sexualitet är ert problem, mr framtid
NEJ. Vart skriver jag det? Ni rabiata feminister är verkligen IQ-befriade as.
Citera
2015-05-31, 23:09
Medlem
lyktstolpes avatar
Kunde ge mig fan på att de va ett s.k callcenter det handlade om när jag läste denna artikel tidigare idag.

Unga männsikor som tar första bästa jobb efter gymnasiet som sen blir utsatta för dessa chefer som klättrat lite i karriässtegen. Mellan 25-35 år gamla som inte lekt av sig än samt har åldersnoja så de kan festa och umgås med dessa yngre människor för att få bekräftelse....

Nej fyfan för dessa arbetsplatser där det enbart går ut på att fulsälja, supa / knarka o ligga runt så mkt som möjligt.

Har själv endel polare som berättat om chefer som hela tiden tvingat säljarna fulsälja för att senare få utskällning, därefter har cheferna kommit ut från toaletten vita under näsan, på fredagarna firas det rejält med AW alkohol redan innan jobbedagen varit slut.

Sen jobbefesterna där ungdomarna rökar holk öppet osv.
Senast redigerad av lyktstolpe 2015-05-31 kl. 23:18.
Citera
2015-05-31, 23:13
Medlem
enough-is-enoughs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalels38
Läsförståelse? Ja. Jag läste inte artikeln eftersom den är skriven av Aftonbladet. Vägrar att gå in på den sidan.

"Kvinnoförtryckande idiot"? Bara för att jag anser att det är fel när en kvinnlig chef skriver sexlistor om sina manliga kollegor/anställda? Hade tyckt att det var fel även om en man gjort det.

Läs vad det står i första inlägget i tråden.

Nej, du är en kvinnoförtryckande idiot för att du sa det var sjukt att hon som skrev var kvinna. Det säger att du tycker det är värre att en kvinna skriver en sån lista än en man - då spelar det ingen roll om du tycker det är vidrigt när en man skriver - du ser det olika på grund av kön.

Samt att du kallar kvinnor luder
Senast redigerad av enough-is-enough 2015-05-31 kl. 23:17.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in