2026-08-21, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ballt93
Ja de lär man ju klara av säkerligen.
2,5 för en timme vara 30 min snack, så du betalade 1250 för att höra en kvinna snacka i 30 min......
Citera
2026-08-23, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrevligaMannen
2,5 för en timme vara 30 min snack, så du betalade 1250 för att höra en kvinna snacka i 30 min......
För det första så har den du citerat inte betalat en spänn då han ju inte träffat denna kvinna.

För det andra så funkar hon inte riktigt på det sätt du tror. De gånger jag träffat henne har träffarna varit minst två timmar. Snacket får man således ”på köpet” och hon startar inget tidtagarur när man väl påbörjar behandlingen.
Citera
2026-08-23, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
För det första så har den du citerat inte betalat en spänn då han ju inte träffat denna kvinna.

För det andra så funkar hon inte riktigt på det sätt du tror. De gånger jag träffat henne har träffarna varit minst två timmar. Snacket får man således ”på köpet” och hon startar inget tidtagarur när man väl påbörjar behandlingen.
Jo jag såg att det va så, men tyckte det va lite roligt med 30 min snack bara
Citera
2026-08-23, 11:50
Medlem
Citat:
Jo jag såg att det va så, men tyckte det va lite roligt med 30 min snack bara
Det är det också. Senaste (sista) gången jag besökte henne sa hon att hon pratar mycket för att hon har ett hyfsat begränsat socialt umgänge, så dessa träffar ersätter den delen i hennes liv en aning.

Så är man inte för att ha ett snack om saker som inte har med det man är där för att göra, är hon inte rätt person. För egen del tyckte jag det var lite avtändande men samtidigt skapade det en relation som inte är den vanliga i dessa möten. Och när sedan "behandlingen" startade så kom min lust tillbaka.

Notera också att denna kvinna inte saluför regelrätta knull, avsugningar och sådant som oftast står på menyn.
Citera
2026-08-23, 13:10
Medlem
Citat:

Notera också att denna kvinna inte saluför regelrätta knull, avsugningar och sådant som oftast står på menyn.
Så ingår dessa "of the book" elr enbart massage med happy ending ?
Minns tillbaka till 90-talet, när det fanns en uppsjö av fejkade hälso/fotvård ställen, va lite som en trisslott, plötsligt hände det, man fick verkligen valuta för typ 5-hundringen. Dvs förutom happyend.
Citera
2026-08-23, 23:30
Medlem
Citat:
Så ingår dessa "of the book" elr enbart massage med happy ending ?
Minns tillbaka till 90-talet, när det fanns en uppsjö av fejkade hälso/fotvård ställen, va lite som en trisslott, plötsligt hände det, man fick verkligen valuta för typ 5-hundringen. Dvs förutom happyend.
Man ska inte räkna med vare sig det ena eller det andra, mer än att man får skjuta salut. Hur detta sker är något hon bestämmer. Och regelrätta knull tror jag inte hon levererar.
Citera
2026-08-24, 08:37
Medlem
Citat:
Man ska inte räkna med vare sig det ena eller det andra, mer än att man får skjuta salut. Hur detta sker är något hon bestämmer. Och regelrätta knull tror jag inte hon levererar.
Så jag förstått det som med, var mest sugen på att testa milking table när hon erbjuder det.
Haft lite chatt med henne iaf nått halvår sedan så verkar ju trevlig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in