Citat:
Ursprungligen postat av
10L
Jag är inte så värst seriös utan relativt lat. Jag menar att trådstarten var hjärndöd (läs den) och TS en drömmare som om han lagt 5min på att läsa faktiskt fått ett resultat istället för en på förhand given besvikelse. Experiment är kul om de inte gjorts tidigare. Att bara slänga ut två frön till skitförutsättningar och hoppas på ett mirakel är korkat och det har gjorts x antal gånger redan.
Att han gjort det för skojs skull tror jag inte på utan det är nog snarare en halvdan efterkonstruktion för att inte framstå som en idiot.
Jo jag gjorde det för skoj skull. Dessutom läste jag över 5 min och det jag fick fram var att man skulle ha det på ett papper tills svansen kom fram ur fröet, Vilket jag gjorde.
Sedan att man skulle lägga den i 15x15x15 kruka, Vilket jag gjorde.
Sedan ha näringsrik jord, Vilket jag hade.
Sedan gräva ner det 2 cm med svansen nedåt i krukan, Vilket jag gjorde.
Sedan att placera ut det med nät så inget djur etc kommer åt den, vilket jag gjorde.
Sist ha den på ett soligt ställe och gå o vattna ibland men ej för mkt,Vilket jag gör.
Så följer visst vissa steg. Sluta vara så uppkäftig? Ifall min odling stör dig så lämna tråden! Frågade om vad folk tror om odlingen, Inte säga vad jag gjort fel mm.