2015-05-25, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av viwil002
Fotboll kan vara så fruktansvärt. Kan inte se de här veka spelarna ta poäng borta mot ett Napoli som kommer komma heltaggat, så uselt som vi presterat i de senaste avgörande matcherna. Återigen fuckar Lazio upp Champions League. Dra åt helvete.
Jag är inte så säker på det fetade. Tyckte det såg otroligt lojt ut mot Juventus, som i den matchen luftade truppen rejält. Jag tror Lazio grejar kryss.
2015-05-25, 20:16
Medlem
Totti firar med T-shirt med "Game over" på ryggen...
2015-05-25, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brille68
Hur är det med Totti? Kör han vidare även nästa säsong, eller är det slut nu?
2015-05-25, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kAb00M
Hur är det med Totti? Kör han vidare även nästa säsong, eller är det slut nu?

Han kör vidare.
2015-05-25, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pellebelle
Jag är inte så säker på det fetade. Tyckte det såg otroligt lojt ut mot Juventus, som i den matchen luftade truppen rejält. Jag tror Lazio grejar kryss.
Tack för att du försöker få mig på bättre humör.
Citat:
Ja, efter att han själv i vanlig ordning varit usel i ett derby, och vägrat lämna ifrån sig kaptensbindeln när han blivit utbytt. Sånn liten man.
2015-05-25, 20:30
Medlem
Citat:
Tack för att du försöker få mig på bättre humör.
...

Lazio har gjort en fantastisk säsong. Men det blev manga hårda matcher nu mot slutet. Men just nu har man CL-kvalplatsen. Det är Napoli som måste vinna.
2015-05-25, 20:36
Medlem
Under de senaste 15 åren har Roma hamnat på andraplatsen åtta gånger.
2015-05-25, 20:39
Medlem
Citat:
Lazio har gjort en fantastisk säsong. Men det blev manga hårda matcher nu mot slutet. Men just nu har man CL-kvalplatsen. Det är Napoli som måste vinna.
Tack till dig med Brille.

Men det är just i de här matcherna man ska bevisa om man har något att göra i Champions League. Lazio har vikt ned sig.

Jag tror inte Napoli vågar göra annat än att slita som djur på San Paolo.
2015-05-25, 21:04
Medlem
Calogeros avatar
Iturbe och Yanga-Mbiwa. Två spelare som fått kopiöst med skit kastat på sig (och jag är nog en utav dem som varit mest kritiska även om den sistnämnde på något sätt alltid haft min respekt) avgör nu det här osannolika derbyt och Roma är klara för Champions League. Det är vackert och framförallt Iturbe behövde det så jävla mycket (såg ut som att han grät på slutet).

Blir en väldigt spännande slutomgång med Napoli-Lazio. I ärlighetens namn så har Lazio absolut gjort sig förtjänta av minst en tredjeplats, men nu kommer det bli väldigt tufft inför ett kokande San Paolo.
2015-05-25, 21:14
Medlem
zachs avatar
Citat:
Ja, efter att han själv i vanlig ordning varit usel i ett derby, och vägrat lämna ifrån sig kaptensbindeln när han blivit utbytt. Sånn liten man.

"Du snackar alltid. Vad ska du nu hitta på.

Game over"

(Ni skulle ge upp varenda traktor och får och fan i mig varenda jävla kvadratmeter betesmark ni har i er ägo för att ha en bandiera som honom. I en enda jävla sekund)
2015-05-25, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zach
"Du snackar alltid. Vad ska du nu hitta på.

Game over"

(Ni skulle ge upp varenda traktor och får och fan i mig varenda jävla kvadratmeter betesmark ni har i er ägo för att ha en bandiera som honom. I en enda jävla sekund)
Jag respekterar det Totti har gjort på planen. Men som människa och ikon hade jag skämts om Lazio hade haft någon som honom i laget.

Sen förstår jag inte vad budskapet innebär. Totti har inte vunnit någonting i sin karriär de senaste 15 åren förutom silvermedaljer. I Champions League är hans Romas mest minnesvärda matcher ett par 7-1-torskar.
  • 8
  • 9

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in